AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Del Skrevet 8. mai 2017 Hvordan ville dere håndtert en svigermor som oppførte seg kranglete med dere på Facebook? Jeg er vel ikke det man kan kalle en A4-person, men er absolutt ikke den som legger opp till krangler eller er spesielt kontroversiell. Men svigermor skjønner ikke ironi og synes det er forkastelig å ikke ha absolutt respekt for autoriteter, så om jeg deler meninger hun ikke har sansen for får jeg så hatten passer i kommentarfeltet. Etter en del søike episoder ble det så pinlig og leit at jeg valgte å blokkere henne. Pussig situasjon egentlig. Damen er jo 75 år og man kan vel ikke forvente at hun henger helt med i hvordan man kommuniserer sosiale medier. Men det var veldig sårende at hun er så nedsettende mot meg som tross alt er svigerdatter, antagelig fordi sterke meninger ikke passer inn i hennes behov et plettfritt familieimage. Hvordan ville dere reagert? Anonymkode: f1037...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. mai 2017 #2 Del Skrevet 8. mai 2017 Ville gjort det samme som deg og blokkert henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålenjeg Skrevet 9. mai 2017 #3 Del Skrevet 9. mai 2017 Snakk med hun om det face to face Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #4 Del Skrevet 9. mai 2017 Generelt sett så tenker jeg jo også at hvis man deler sterke meninger på Facebook så må man jo også tåle sterke meninger tilbake? Anonymkode: eef2f...5a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Del Skrevet 9. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Generelt sett så tenker jeg jo også at hvis man deler sterke meninger på Facebook så må man jo også tåle sterke meninger tilbake? Anonymkode: eef2f...5a7 Spørs jo hvordan det blir gjort. Eksempelvis om ts gir en sarkastisk kommentar som kritiserer en aktuell politisk nyhet, også skriver svigermor at hun er uvitende, tåpelig, ikke tørr var øra og at hun er oppdratt dårlig som kan være så frekk. Da møtes meninger med personlig utskjelling. Det skal ikke noen måtte tåle. Anonymkode: 274b7...0ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #6 Del Skrevet 9. mai 2017 hahaha! Det hørest litt vilt ut. jeg har en svigermor som er ganske lik, bare at hun nekter å ha facebook :D Jeg vil tenke de aller fleste får sympati med deg, spesielt om du svarer på kjeftesmellingen med "unnskyld a svigers, men dette er meningen min. Ikke hat meg! Glad i deg." Anonymkode: 7ce51...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Del Skrevet 9. mai 2017 Blokker henne sånn hun ikke kan se hva du skriver. Anonymkode: 4be94...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå