Gå til innhold

Hvor lenge etter besøk av megler kommer en bolig for salg? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Lurer på en ting. Er veldig interessert i et hus her i bygden, og vet at det kommer for salg i begynnelsen av mai i år (eier/selger sa det). 

Så her for et par uker siden tilfeldigvis at megler var der og tok bilder og sånt. Tok bilder utenfor, av fasade osv. derfor jeg så det :P 

Men jeg lurer på hvor lenge det er pleier å være mellom meglerbesøk og at huset blir lagt ut? Er så spent på prisen, er inne å sjekker hver dag om det er komt ut :P 

Anonymkode: 7d30f...078

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på selger. Om selger ønsker at det skal ut med en gang, tar det bare noen dager. Hvertfall her i Oslo. 

Det er vel kanskje en helt annen tempo i bygda?😊

Anonymkode: 537e3...c13

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på selger. Om selger ønsker at det skal ut med en gang, tar det bare noen dager. Hvertfall her i Oslo. 

Det er vel kanskje en helt annen tempo i bygda?😊

Glemte å nevne at megler har kanskje bedt selger om å vente til det har blitt litt grønnere/frodigere i Hagen, sånn at huset får vist seg best mulig. 

Skrevet

1-2 uker er vel ikke usansynelig

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) jeg blir meget imponert hvis megler klarer å få den hagen fin :laugh: da skal han få en premie :laugh:

men uansett, det kommer vel når som helst nå da :) får bare smøre meg med tilmodighet! 

AnonymBruker
Skrevet

Tolmodighet*

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tolmodighet*

Faktisk er det tålmodighet ;) 

Ventetiden blir lang i sånne tilfeller :sukk: 

Anonymkode: 5a1ee...cad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oi det kan variere mye. Da jeg solgte tok det vel tre dager eller så. 

Anonymkode: 99901...6ae

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk er det tålmodighet ;) 

Ventetiden blir lang i sånne tilfeller :sukk: 

Anonymkode: 5a1ee...cad

Er det? Jeg syns det så så feil ut :fnise: Takk for rettelsen! 
Fryktelig :alice: Hvertfall når jeg har så veldig lyst på den, men alt avhenger av pris - og prisen er umulig og spå.. Kan være alt fra 1,5 til 3 millioner - og mitt budsjett er 2,2.. Boligprisene her er så rare!

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi det kan variere mye. Da jeg solgte tok det vel tre dager eller så. 

Anonymkode: 99901...6ae

Okei, takk for svar :) Kanskje selger som holder igjen da, siden det tar så lang tid. 

Skrevet

Lykke til, kommer gjerne ut på fredag eller lørdagsformiddag, iallefall her i området ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde fotograf og megler på besøk nesten et halvt år før vi solgte. Etter dette snakket vi bare med megler på telefon. Så du kan risikere å måtte vente lenge. 

Anonymkode: 92ca7...89e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde megler på besøk for 3 uker siden. Verdivurdering, bildene, pristilbud fra megler... alt er ordnet. Jeg skal selge en gang i løpet av sommeren/høsten, men vil kjøpe først. Mulig naboen din også venter med å kjøpe for å ha et sted å flytte til. Så det kan varierer. Noen velger å selge og så kjøpe i etterkant.

Anonymkode: dc96d...525

Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde megler på besøk for 3 uker siden. Verdivurdering, bildene, pristilbud fra megler... alt er ordnet. Jeg skal selge en gang i løpet av sommeren/høsten, men vil kjøpe først. Mulig naboen din også venter med å kjøpe for å ha et sted å flytte til. Så det kan varierer. Noen velger å selge og så kjøpe i etterkant.

Feil. 

Endret av Torelli
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Torelli skrev:

Feil. 

? Hæ? Mener du at jeg har drømt om alt dette? At dette ikke har skjedd nå nylig i livet mitt?

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Torelli skrev:

Lykke til, kommer gjerne ut på fredag eller lørdagsformiddag, iallefall her i området ;)

Ja, jeg håper den kommer snart 😀

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selger har arvet boligen, og har egen bolig fra før. Er derfor den skal selges! Så slipper heldigvis å vente på det 😁 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

? Hæ? Mener du at jeg har drømt om alt dette? At dette ikke har skjedd nå nylig i livet mitt?

Mest sannsynlig var det en som svarte feil og nå har rettet det.

Anonymkode: 74b72...517

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hah, nei! Skrev noe som jeg etterpå slettet pga det var feil. Tenkte ikke hvordan det så ut for deg..  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...