AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Jeg deltok i en tråd hvor TS started med å fornærme halve menneskeheten, og TS insinuerte at kvinner ikke var særlig intelligente. Så jeg skriver noe som "Du virker veldig intelligent" #sarkasme. Nå er det innlegget borte! Altså jeg rapporterer innlegg hele tiden fordi de er hatfulle eller skikkelig respektløse, og aldri blir noe gjort. Men når jeg hinter at en person ikke er et geni selv, når DEN personen insinuerer at ander ikke er det, så blir mitt innlegg sletta? Jeg skjønner ingenting. Hvis man begynner en tråd med å fornærme folk, så må man nesten forvente å få tilbake med samme mynt. OG hvis det IKKE er greit, så må jo hoveninnlegget også tas bort da. Jeg forsår liksom ikke tankegangen. Man skal tolerere sååååå mye her inne på KG og ikke sensurere andre, men jeg blir sensurert for småting. Anonymkode: 81ac5...021 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Det er helt greit å fornærme kvinner her på KG. Anonymkode: 79d32...189 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt greit å fornærme kvinner her på KG. Anonymkode: 79d32...189 DET har jeg fått med meg. Men jeg skjønner ikke hvorfor personer som er slemme først, ikke skal kunne tåle et "du er dum" innlegg. Eller var det for hard kost? Anonymkode: 81ac5...021 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: DET har jeg fått med meg. Men jeg skjønner ikke hvorfor personer som er slemme først, ikke skal kunne tåle et "du er dum" innlegg. Eller var det for hard kost? Anonymkode: 81ac5...021 Det var ikke for hard kost. Det har vært ekstremt mye drittkasting mot kvinner i det siste. Mer enn vanlig. Og det ødelegger veldig mye for forumet. Anonymkode: b413a...ac3 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Dessverre helt normalt på kg. Jeg er drittlei av det selv, men ingenting blir gjort noe med. Vil virkelig kg bli fremstilt slik? Man kan jo begynne å lure... Anonymkode: 954d7...108 1
Gjest Walters Mandler Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 Jeg har skrevet dette innlegget angående temaet:
AnonymSjiraff Skrevet 8. mai 2017 #7 Skrevet 8. mai 2017 Ja, det er personangrep. Man kan lure på hvorfor forumet ønsker slike tråder, men det gjør jo ikke kommentaren din mindre til et personangrep.
herzeleid Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 Selvfølgelig er det personangrep å angripe en annen brukers intelligens. Å uttale seg om en statistisk tendens hos en befolkningsgruppe burde være greit, selv om det er godt mulig denne brukeren tar fullstendig feil. Gjør han det er det bedre å slå ham ved å vise hvor feil han tar, ikke demonstrere at en selv ikke er i stand til å svar noenlunde voksent. Dessverre virker førstnevnte alternativ ofte å være mangelvare på forumet.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #9 Skrevet 9. mai 2017 Kvinnehetsing er jo lov må du da skjønne. Lenge leve mannsjåvinisme på ett kvinneforum. Anonymkode: 26963...899 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg deltok i en tråd hvor TS started med å fornærme halve menneskeheten, og TS insinuerte at kvinner ikke var særlig intelligente. Så jeg skriver noe som "Du virker veldig intelligent" #sarkasme. Nå er det innlegget borte! Altså jeg rapporterer innlegg hele tiden fordi de er hatfulle eller skikkelig respektløse, og aldri blir noe gjort. Men når jeg hinter at en person ikke er et geni selv, når DEN personen insinuerer at ander ikke er det, så blir mitt innlegg sletta? Jeg skjønner ingenting. Hvis man begynner en tråd med å fornærme folk, så må man nesten forvente å få tilbake med samme mynt. OG hvis det IKKE er greit, så må jo hoveninnlegget også tas bort da. Jeg forsår liksom ikke tankegangen. Man skal tolerere sååååå mye her inne på KG og ikke sensurere andre, men jeg blir sensurert for småting. Anonymkode: 81ac5...021 Ja, men så unngå å svare der da vel. Da er du vel uenig og kan heller svare et sted med litt mer enn en setning som bare er hersketeknikk. Vet ikke hvem som startet men ingen av de diskusjonene ser ut til å føre noen vei for noen. Anonymkode: 12069...76d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #11 Skrevet 9. mai 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men så unngå å svare der da vel. Da er du vel uenig og kan heller svare et sted med litt mer enn en setning som bare er hersketeknikk. Vet ikke hvem som startet men ingen av de diskusjonene ser ut til å føre noen vei for noen. Anonymkode: 12069...76d Det er ikke det som er poenget. Poenget er at småting blir fjernet, men disse slemme brukerne slipper unna med alt. Anonymkode: 81ac5...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå