Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #1 Del Skrevet 27. desember 2004 jeg har ett lite problem... jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 år. men i det siste året så har det skjedd noe med kjeven min. jeg får ikke opp munnen min når jeg skal suge kjæresten min. klarte det fint før... merker at den ene siden ikke vil, på en måte så henger den seg opp... og dette er kjempe vondt. vet noen hva dette kommer av? trodde kanskje det kom til å gå over jeg da, for har ikke veldig lyst til å dra til legen. ikke vet jeg hvem andre jeg kan gå til heller, for å fikset dette... et kiropraktor kanskje? takker for svar. klem meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. desember 2004 #2 Del Skrevet 27. desember 2004 Hmmm..Høres ut som du kanskje er anspent? Problemer ellers med å gape da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tari ikke innlogget Skrevet 27. desember 2004 #3 Del Skrevet 27. desember 2004 Hmmm..Høres ut som du kanskje er anspent? Problemer ellers med å gape da???? Unnskyld, måtte bare le litt av det... Syns også det høres ut som du er anspent eller kanskje du egentlig ikke har så lyst? Det hender jeg får vondt om jeg ikke legger meg ordentlig ned liksom. Jeg pleier å legge hodet på magen hans fordi jeg syns det er så koselig, men det er også en ypperlig stilling for meg så jeg får slappet av ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. desember 2004 #4 Del Skrevet 27. desember 2004 Unnskyld, måtte bare le litt av det... quote] Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #5 Del Skrevet 27. desember 2004 Suging er no dritt. Det er mishandlign av kvinner. Menn tror vi synes det er gøy å ha noen tiss i munnen vi spiser med....= såå feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #6 Del Skrevet 27. desember 2004 Enig med forrige innlegg. Suging sucks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 28. desember 2004 #7 Del Skrevet 28. desember 2004 Suging er no dritt. Det er mishandlign av kvinner. Menn tror vi synes det er gøy å ha noen tiss i munnen vi spiser med....= såå feil. Dette er nok svært individuelt. Noen kvinner elsker å suke p*ikk, andre hater det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #8 Del Skrevet 28. desember 2004 Suging er no dritt. Det er mishandlign av kvinner. Menn tror vi synes det er gøy å ha noen tiss i munnen vi spiser med....= såå feil. Må si meg enig med venus_venus! Selv har jeg ingenting i mot det. Liker å se at den jeg er glad i har det deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest4U Skrevet 28. desember 2004 #9 Del Skrevet 28. desember 2004 Om du har generelt problem med å gape opp og det ikke bare er i denne intime situasjonen, kan det være en slags skade i kjeven. Har et lignende problem som jeg har hatt i mange år. Det "knekker" når jeg gaper helt opp. Foreslår en tur til fastlegen din. Dette er nok litt i grenselandet mellom det lege og tannlege (odontologi) driver med. Til slutt en vits på kjøpet: Tre gutter kranglet om hvem sin mor som kunne gape høyest. Den første sa: "Min mor kan nå spise et helt egg i et jafs." "Hø" - Sa den andre - "Min mor kan spise en hel appelsin i et jafs." Da kom det overlegent fra den tredje. "Det der er ingenting. I går kveld hørte jeg min mor si til min far inne på soverommet. Slukk lampen så skal jeg ta den i munnen !" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 29. desember 2004 #10 Del Skrevet 29. desember 2004 Enig med forrige innlegg. Suging sucks!!! Helt riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. desember 2004 #11 Del Skrevet 29. desember 2004 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #12 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg har blitt det de siste årene etter at jeg begynte å suge kjæresten min... husker faktisk ikke helt når de skjedde... men jeg har vondt hele tiden, vær gang jeg gaper, om noen ganger til vanlig også. dette er veldig slitsomt... det begynte med knepp når jeg gapte høyt opp, men nå har det bare begynt å stoppe helt opp å gjøre kjempe vondt. er vel lurt at jeg kommer meg til legen... selv om jeg ikke helt skjønner hva hun kan gjøre heller... vil jo ikke operere heller da=( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 29. desember 2004 #13 Del Skrevet 29. desember 2004 Suging er no dritt. Det er mishandlign av kvinner. Menn tror vi synes det er gøy å ha noen tiss i munnen vi spiser med....= såå feil. mishandling? De fleste gjør det stort sett frivillig da, og de som ikke liker det... de lar bare være selvsagt...enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gebisset Skrevet 30. desember 2004 #14 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg har liten munn og derved også liten kjeve og det er ikke noe behagelig for meg å suge han. Og ikke noe særlig for han heller for når munnen er trang så kommer tennene i veien. Så jeg foretrekker å la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 30. desember 2004 #15 Del Skrevet 30. desember 2004 Problemet er at mange kvinner tror at vi menn krever at dere sluker hele stasen. Det å bli sugd nederst på rota, gir meg i og for seg ikke mye. Det er hodet vårt som er mest følsomt, så om dere har fokus på hodet, slikker litt rundt på skaftet og bruker hånda i tillegg, er i allefall jeg kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaori Skrevet 3. januar 2005 #16 Del Skrevet 3. januar 2005 Tre gutter kranglet om hvem sin mor som kunne gape høyest. Den første sa: "Min mor kan nå spise et helt egg i et jafs." "Hø" - Sa den andre - "Min mor kan spise en hel appelsin i et jafs." Da kom det overlegent fra den tredje. "Det der er ingenting. I går kveld hørte jeg min mor si til min far inne på soverommet. Slukk lampen så skal jeg ta den i munnen !" Til trådstarter; venninna mi hadde samme problemet, kjeven låste seg pleide hun å si. Men det var ikke i samme sammenheng som du først oppdaget det. Hun kunne få det av å tygge tyggis, spise mat eller hva som helst som innebar å bruke musklene i kjeven. Så du behøver ikke å si til legen at du oppdaget det da du skulle suge typen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #17 Del Skrevet 3. januar 2005 men jeg klarer jo ikke engang å ta munnen over penishode! har ikke noe med at jeg suger staken helt ned. . mvh meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Angelina Skrevet 4. januar 2005 #18 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg er ikke den personen, som tar hele stasen i munnen heller... Jeg er da ikke så stor i kjeften... (Skal jeg kveles, finnes det vell andre metoder, enn og stikke pikken langt nede i halsen) Men jeg konsentrer meg om det samboeren min liker jeg... Han liker veldig godt og bli sugd, på K*k-hodet, pluss at jeg bruker hånda i tillegg... Med tungespisse som leker villt rundt, og div... Det er ikke Alle her i verden som er så kravstore, som enkelte mannfolk.. Da får dem heller skaffe seg en Kalv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå