AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Har noen av dere på forumet kommet inn/ikke kommet inn? Og hva legger de eventuelt vekt på og hva gjorde at du fikk avslag? Takk for svar! Anonymkode: d36bd...5b9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Jeg tenkte i første omgang å melde meg på årsstudium, altså ikke bachelor.. Mulig de har en litt lavere terskel for å ta inn folk til et årsstudium . TS Anonymkode: d36bd...5b9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 Ja, jeg vet om en som har kommet inn med det. Han hadde vært i arbeidslivet i 12 år, drevet med salg og hatt lederansvar og erfaring med regnskap og budsjett. Anonymkode: c1a21...576
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vet om en som har kommet inn med det. Han hadde vært i arbeidslivet i 12 år, drevet med salg og hatt lederansvar og erfaring med regnskap og budsjett. Anonymkode: c1a21...576 Han hadde hvert fall veldig relevant erfaring i forhold til BI. Vet du hvilken linje han kom inn på? Anonymkode: d36bd...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå