Gjest bare en mann Skrevet 27. desember 2004 #1 Skrevet 27. desember 2004 Jeg har hatt en bekymring i hele mitt voksne liv om at jeg ikke er den jeg ønsker å være når det gjelder seksualitet. For jeg har en splittet personlighet. Den jeg ikke kjenner igjen er denne: Når jeg har sex noen ganger er det som om det våkner en annen inne i meg. Denne andre har ikke tanker - bare meget sterke drifter og instinkter. Det skjer ikke hver gang men innimellom. Og jeg vet ikke hva som trigger det heller. Fra å være kommunikativ og øm og varm og følsom kan det komme plutselig. Plutselig blir hun et bytte. Og jeg blir som et dyr. Hun slutter å eksistere som menneske og det gjør jeg også. Hun blir ett byttedyr. Og jeg blir en varulv. Jeg er i ferd med å miste kontakten med meg selv og jeg strammer grepene kraftig om hennes kropp. Hvis hun beveger seg det aller minste strammer jeg instinktivt grepet og klemmer henne slik som man ser løver gjør når de har erobret et bytte som de vil drepe. Denne refleksen er så kraftig og så rask at den kan ikke gå ikke gjennom hodet i det hele tatt. Men jeg vil ikke drepe og jeg har sperrer som hindrer meg i å skade henne. Hele meg blir bare instinkter og driften er enorm. Når det nærmer seg orgasme må jeg kalle opp bevisstheten for ikke å skade henne for jeg vil helt inn i henne og kan trenge så hart på at jeg kan bli skadelig. For jeg er litt i overkant utstyrt. Når det går for meg presser det på et dyrisk brøl fra en stemme som jeg ikke kjenner igjen og som høres ut som det kommer fra en løve eller noe... det er ihvertfall ikke min stemme og den kommer dypt nede fra innsiden av et dyp jeg ikke kjenner. Og jeg vil jeg helst hugge tennene i dupt inn i henne og holde henne til det er over. Og under hele denne seansen kjemper jeg en indre kamp for ikke å miste kontakten med meg selv slik at jeg ikke blir skadelig for henne. Denne tilstanden skremmer meg. Men den er under kontroll. Jeg har forsiktig forsøkt å kommunisere om det til samboere men de rødmer bare brydd og sier - ehhh bare du er litt forsiktig så... De virker så brydd at jeg har ikke villet dra det på banen. Den siste sambo som desverre forlot meg for 3 uker siden (ikke på grunn av sex) sa at hun hadde aldri sett slike øyne før. Jeg spurte hva hun mente. Øynene dine når du er kåt blir helt svarte. Jeg sa at det er normalt at pupillene blir større når man blir opphisset. Hun sa "det er ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om helt svarte." Også jeg da som er en helt vanlig norsk gubbe som tøfler smilende rundt i verden og visker ømme ord til henne og er litt romantisk og er en vanlig myk mann med 2 kilos bilring og ellers normal. Er jeg litt rar? Eller er dette i orden?
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #2 Skrevet 27. desember 2004 Min mann blir også litt sån som deg når det holder på å gå for han..Så lenge dette ikke dominerer hele sexakten så er det greit for meg.
Samantha Skrevet 27. desember 2004 #3 Skrevet 27. desember 2004 Ehh... Eg hadde syns det var veldig ekkelt og skummelt om min kjæreste var sånn... :hår:
Salamandra Skrevet 27. desember 2004 #4 Skrevet 27. desember 2004 Hadde nok blitt skremt jeg også, du høres jo helt vill ut.. :o Du klarer ikke å trene deg på å ikke bli så.. hva skal jeg si.. ukontrollert da? Ta pauser når du kjenner det begynner å koke for eksempel?
Gjest bare en mann Skrevet 27. desember 2004 #5 Skrevet 27. desember 2004 Jo det er jo det jeg tror de fleste synes. Derfor holder jeg det tilbake. Og det er ikke slik hver gang heller. Men der ikke noe gøy for det blir som å kjøre bil med gassen i bånn SAMTIDIG med at man trykker hardt på bremsen hele tiden om noen skjønner det... :-?
Gjest bare en mann Skrevet 27. desember 2004 #6 Skrevet 27. desember 2004 Hadde nok blitt skremt jeg også, du høres jo helt vill ut.. :o Du klarer ikke å trene deg på å ikke bli så.. hva skal jeg si.. ukontrollert da? Ta pauser når du kjenner det begynner å koke for eksempel? Joda. Jeg har full kontroll sånn rent praktisk og kan ta styringen over den følelsen der. Så jeg er ikke farlig Og det skjer ikke hele tiden.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 27. desember 2004 #7 Skrevet 27. desember 2004 Hadde ikke gjort meg no baby Har møtt flere gutter som reagerer sånn også.
Kevin Skrevet 27. desember 2004 #8 Skrevet 27. desember 2004 Hmmm... blir som oftest vill jeg og, men kjenner meg ikke igjen i varulv-greiene dine. Når jeg kommer mister jeg derimot fullstendig kontroll på kropp og sinn. Jeg blir liggende å riste ukontrollerbart mens orgasmen skyller gjennom meg. Jeg blir liksom borte et øyeblikk. Men dette går heldigvis ikke ut over noen andre. Jeg slipper heldigvis å legge bånd på meg. Så jeg føler med trådstarter her. Det kan ikke være enkelt å måtte legge slike bremser på når man skal ha det deilig.
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #9 Skrevet 27. desember 2004 Synes du høres ut som menn flest, jeg. Alle blir vel litt dyriske før de kommer? Så lenge ''byttet'' ditt ikke tar skade av det, ser jeg ikke problemet
Gjest Anonymous Skrevet 29. desember 2004 #12 Skrevet 29. desember 2004 synes ikke du hører rar ut, for noen kan orgasmen virke veldig intens, og jeg har hørt om folk som biter av jenta øyenvippene i det de kommer... jeg har hørt om det i et tv program, det var visst i gamle tider i et spesielt folkeslag...... men jeg synes det er spennende å lese det du skrev, deilig med mannfolk med dyriske sterke drifter....
Gjest Hilde K S Skrevet 29. desember 2004 #13 Skrevet 29. desember 2004 Jeg tror nok at du er en varulv. *analyserer* Er dette fenomenet verre under fullmånen? Og hårveksten din? Er den normal, eller litt i overkant?
Gjest Jente over 30 Skrevet 29. desember 2004 #14 Skrevet 29. desember 2004 Hvis det er slik du beskriver her og ikke noe ennå mer farlig, synes jeg det høres utrolig sexy og tiltrekkende ut! Jeg skulle ønske flere menn var slik, litt dyriske. Mine to eks'er er tamme i forhold til det du her sier. Jeg etterlyser faktisk mange flere slike menn! Det er råsexy!
Gjest seroxata Skrevet 13. januar 2005 #15 Skrevet 13. januar 2005 NAM!!! Herregud, det høres for godt ut til å være sant :o Jeg vil ha en slik mann!!
Gjest Chrizzy Skrevet 13. januar 2005 #16 Skrevet 13. januar 2005 Bare du selv ikke er redd for at du skal miste kontrollen? Hadde vært spennende å oppleve en sånn orgasme/reaksjon fra en mann. Liksom jeg tror mange menn synes det høres spennende ut at en jente tar helt av når hun kommer :-) Kjenner igjen en del av det du skriver, men høres mer intenst ut enn jeg er vant med da
Gjest mannegjest Skrevet 13. januar 2005 #17 Skrevet 13. januar 2005 lenge siden jeg har lest så mye tull ... dette er jo ikke noe særpreget - mange menn og kvinner har innimellom dyriske drifter og kan noen ganger ha behov for hard sex, myk sex eller øm sex mm. AT du en noen ganger blir satt ut og mister litt selvkontroll er vel mere normalt enn unormalt. DU skulle vel ha fått svar slik at det kan settes punktum for denne debatten..
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #18 Skrevet 13. januar 2005 Jeg tror nok at du er en varulv. *analyserer* Er dette fenomenet verre under fullmånen? Og hårveksten din? Er den normal, eller litt i overkant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå