Gjest Axl Rose Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Jeg har to tatoveringer. Et anker på underarmen med noe skrift som betyr mye for meg, en hodeskalle/sjørøver på skulderen. Skal ta en til og der skal navnet til sønnen min stå. Har ikke tenkt å dekke hele kroppen så vet ikke hvor mange flere det blir. Kanskje det blir den siste.
Frøken_fjong1 Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Jeg har 4 stk. Håndleddet, ribbeina , magen og låret 👍🏼 Skal ha flere
ohdeergod Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Har tre. En på ankelen, 2 på begge armene vil ha mer!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 Har 7 stk. Har time til nr 8 om få dager. Har en på skulderen, på underarmene, magen, foten og en halfsleeve. Den neste kommer rett over ankelen. Varierte motiver, noe tekst. Halfsleeven har mye farge og kule figurer. To tok jeg som 16åring og ikke mine stolteste øyeblikk, men de har gitt meg mye latter i voksen alder Anonymkode: 6e0de...cf7
Haugenjenta Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Øverste del av ryggen + en liten i korsryggen Utsiden overarm + innsiden underarm på venstre Sleeve på høyre Innside og utside venstre legg (skal bygges på) Høyre legg er også tatovert, men der skal jeg etter hvert i gang med cover up
Gjest Kim Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 Sleeves på begge armene, deler av brystet og høyre legg. Japanske motiver, ingen spesiell betydning.
Gjest BlandaDrops Skrevet 8. mai 2017 #7 Skrevet 8. mai 2017 (endret) Jeg har en på innsiden av håndleddet med datoen for termin til lillesøstra mi som ble abortert med «jeg glemmer deg aldri» på latin under. Mamma ble skikkelig sur når hun så den første gang, men fuck henne! Mulig jeg høres sær ut, men jeg savner henne så veldig. Det er vanskelig å beskrive nærmere. Endret 8. mai 2017 av BlandaDrops
Gjest Cyrus Skrevet 8. mai 2017 #8 Skrevet 8. mai 2017 De som har vært her en stund har nok sett samtlige av mine tatoveringer 😄
Gjest ....... Skrevet 9. mai 2017 #10 Skrevet 9. mai 2017 Foreløpig: 1. Overvant kreften. Kreftsløyfe på håndleddet!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #11 Skrevet 9. mai 2017 En penis på den ene rumpeballen som liksom går inn i ræva. Hodet er liksom inni ræva. Tatt fylla på Ibiza i 1997. Anonymkode: 6fa00...72b 1
Mr. Kilmister Skrevet 9. mai 2017 #12 Skrevet 9. mai 2017 Har noen stykker som har blitt til en større på høyre overarm. Planen er å fylle heile armen💪 bare med metal cover.
Gjest Cyrus Skrevet 9. mai 2017 #13 Skrevet 9. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: En penis på den ene rumpeballen som liksom går inn i ræva. Hodet er liksom inni ræva. Tatt fylla på Ibiza i 1997. Anonymkode: 6fa00...72b We have a winner!!
skruf Skrevet 9. mai 2017 #14 Skrevet 9. mai 2017 En liten en i nakken, helt opp mot hårrota. Vises bare hvis jeg har håret oppsatt. Har skrifttatovering på siden av venstre underarm (søsteren min og meg tok likedan, så det er søstertatoveringen vår), og jeg har tatovering på høyre armen som ligner på den jeg har på profilbildet mitt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå