Gå til innhold

Hvor mange kalorier er det i lipton tea fruit ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det står 4 pr 100 ml, hva vil det si? Jeg bruker posen til 200 ml, en kopp. Er 1 pose beregna til 100 ml, og er det da 4 i en pose eller hvor mange er det i 1 pose ? 

Anonymkode: e6e39...d4a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du drikker 500 kopper så får du dekket dagsbehovet ditt for kalorier.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men Halo svar da

Skrevet

Det er 4 kalorier i en pose. Du kan drikke 25 kopper te i timen uten å legge på deg. Men det er ekstremt helseskadelig å drikke 25 kopper te på en time.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det står pr 100 mø. Er 1 pose 100 mø. Tror ikke folk lager 100 mø te, men heller 200-300

Skrevet

herregud folkens.....dere snakker om prioriteringer i livet.. Ja kanskje på tide å tenke på det selv istedenfor å bare svare så hinsides dumt. Det er nå bare ett spørsmål. Om det er lite eller ei....

• Liker 1
Gjest Aktivdame
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står 4 pr 100 ml, hva vil det si? Jeg bruker posen til 200 ml, en kopp. Er 1 pose beregna til 100 ml, og er det da 4 i en pose eller hvor mange er det i 1 pose ? 

Kontakt legen din er mitt svar her. Ble litt bekymret her.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, oktobermamma92 skrev:

herregud folkens.....dere snakker om prioriteringer i livet.. Ja kanskje på tide å tenke på det selv istedenfor å bare svare så hinsides dumt. Det er nå bare ett spørsmål. Om det er lite eller ei....

Takk :) 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Man har lov til å stille spørsmål uten å bli ledd av.

sofie777, mod

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...