AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Noen som har gode/dårlige erfaringer med dette og vil dele? Anonymkode: 713fb...c00
Baktusen Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Klør som faen..men hjelper.. Er sterkt så anbefaler å få hjelp av noen som vil smøre deg inn med en lett og vannbasert fuktighetskrem på kvelden og kanskje en skrubb.. Men.. Det funker.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Jeg brukte det med hell i ungdommen, men som debattanten over meg påpeker. Bruk fuktighetskrem! Basiron er hardt for huden. Anonymkode: 1c4e4...40d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 Jeg er veldig fornøyd. Begynte på antibiotikakuren tetralycal (?) pga svære acne cyster på haka, da brukte jeg basiron i tillegg. MEN, basiron ødelegger tekstiler. Så pass på å ikke bruke fine håndklær eller lignende i ansiktet etterpå. Anonymkode: 078d7...2bf
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Det hjelper mot kvisene, men huden min ble veldig rød og irritert. For all del bruk fuktighetskrem! Anonymkode: 4baaf...9c1
funginger Skrevet 10. mai 2017 #6 Skrevet 10. mai 2017 Jeg kjøpte det pga mange kviser på kinnene(kinnbenene) og i begynnelsen reagerte jeg ikke på det i det hele tatt. Kvisene forsvant og jeg ble ikke tørr eller noe. Nå bruker jeg det bare innimellom på små områder hvis jeg får kviser. Da våkner jeg rød og tørr der jeg har smurt kremen, men det har kanskje også noe med at de kvisene har vært mest på halsen eller kjeven hvor huden er tynnere. Hadde nok ikke reagert mye hvis det hadde vært på panna. Uansett, helt klart verdt det. Når man fortsatt har kviser i begynnelsen/midten av tyveårene synes jeg det er innafor å ta noen litt mer drastiske tiltak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå