Gå til innhold

Er jeg snerpete og gammeldags?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er det, men når barnets mor stiller i dåpen med en kort kjole, med diger utringing som gjør at jura henger halvveis ute, det synes jeg er for mye! Kjolen var fin, men den passet ikke i kirken. Hun kunne hatt et eller annet over skuldrene, det var bare stropper som holdt den oppe!  De andre i dåpen hadde bunad eller "vanlige "kjoler. Ja, det var min mening, men så er jeg vel gammeldags da !:P

Anonymkode: f94a9...71d

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest Athleisure
Skrevet

Helt enig. Det er upassende

AnonymBruker
Skrevet

Da er isåfall jeg også snerpete og gammeldags og jeg er bare 22 år... :-) 

Anonymkode: ef327...bb2

• Liker 5
Skrevet

nei, i kirken trenger man ikke ha skuldre og pupper ute

• Liker 2
Skrevet

Da er vi flere som er gammeldagse og snerpete TS 😉 

Korte kjoler og utrigninger kan være knallfint, men IKKE i kirken! Der kler man seg anstendig. Ferdig snakka.

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg er det, men når barnets mor stiller i dåpen med en kort kjole, med diger utringing som gjør at jura henger halvveis ute, det synes jeg er for mye! Kjolen var fin, men den passet ikke i kirken. Hun kunne hatt et eller annet over skuldrene, det var bare stropper som holdt den oppe!  De andre i dåpen hadde bunad eller "vanlige "kjoler. Ja, det var min mening, men så er jeg vel gammeldags da !:P

Oisann! Det blir drøyt! Jeg henger meg på, jeg er og snerpete og gammeldags :fnise: Synes man skal tenke litt ekstra over klesvalg når man skal i kirken, handler om respekt. Kjolen kunne fint fungert ute på fest med venner, men ikke i en kirke... Bunad, festdrakt, en kjole som egner seg eller en fin bukse og bluse hadde sett pent ut :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med deg, TS, og jeg er fremdeles under 30. I kirken kler man seg anstendig. Må man absolutt ha på seg slike klær tar man noe over mens man er inne i kirken. 

Anonymkode: 22722...070

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jura henne så enorme da?

Anonymkode: 193da...afb

Skrevet

Enig med deg, synes det er usmakelig å kle deg vulgært i kirken (ikke at jeg er religiøs, men likevel). Kanskje ekstra upassende når det er dåpsbarnets mor! Tenk så classy bilder barnet kan se tilbake på om noen år

• Liker 1
Skrevet

Da er jeg også snerpete. Og det lever jeg godt med. I mitt barns dåp, hadde jeg en pen knelang kjole med lange ermer og ammeklaff.

AnonymBruker
Skrevet

Det er da virkelig ikke noe snerpete eller gammeldags å ha en språkbruk der man omtaler andres påkledning og benytter seg av ordene jur i den forbindelse. Du er rett og slett ikke så rent lite vulgær selv du. 

Anonymkode: 1074a...408

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jura henne så enorme da?

Anonymkode: 193da...afb

TS : Ikke enorme, men temmelig store :sexy:

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Da er jeg også gammeldags og snerpete, for det der er og blir upassende.

Skrevet

Veldig praktisk mtp amming, da..:fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS: Trodde jeg skulle bli hudfletta for denne, men fint å se at dere er enig!  Man stiller ikke i kirken i en kjole som passer best på en sydentur ! Hadde vært flau om det var min datter og bedt henne kle på seg .

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere husker vel hva Jesus gjorde? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Du vil helst se folk med forkle og kyse for at det skal sømme seg?

Anonymkode: ab15a...aa1

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Du vil helst se folk med forkle og kyse for at det skal sømme seg?

Anonymkode: ab15a...aa1

Haha

AnonymBruker
Skrevet

Gud dømmer ingen :P

Anonymkode: 6466b...2df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...