AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Svigerinnen min hadde rund dag på lørdag og vi hadde gått sammen med de andre (mine svigerforeldre og min manns to andre søsken med ektefelle) og kjøpt en felles gave til henne. I tillegg bestilte jeg en stor bukett blomster fra favoritt blomsterbutikken hennes med hilsen fra oss og barna. Hun har ringt svigermor og takket, men jeg har ikke hørt noe takk til oss for blomstene 🤔 (Hun har også takket min manns søster i en kommentar på Facebook) Skal jeg ta kontakt med butikken og dobbeltsjekke om de ble levert? Jeg synes det er litt uhøflig å ikke takke alle liksom, det var tross alt en kostbar presang (selv om den var delt på flere) og den blomsterbutikken ligger i det høyere prissjiktet... Anonymkode: 469c0...2e6
Silfen Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Eller bare skriv noe sånt som: håper dagen din var flott i går, håper gaven din ble levert. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Skrev som forslått over her.. Ikke noe svar. Skulle tro man var så takknemlig for å få en Pradaveske i gave at man gadd å takke alle på kortet Anonymkode: 469c0...2e6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 Kanskje hun uansett skulle ta en telefon til svigermor og takket da de uansett snakket sammen, og at du takket din manns søster i kommentar på facebook fordi hun tilfeldigvis kom på det da hun så navnet hennes der? Jeg vil jo tro hun kommer til å takke deg også...? Kanskje neste gang hun ser deg, eller neste gang dere prater sammen på telefon? Og hør med din mann, det kan jo hende hun har sagt takk til han allerede, og regner med at han videreformidler (selv om ikke alle menn gjør dette...). Anonymkode: f5f3a...0f3 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #6 Skrevet 9. mai 2017 Opplevd det samme. Kjøpt gaver og sånn til de men de tok det ikke i mot en gang. De klarte å fortelle om ønskene sine da, men å ta det i mot å si takk var litt for hardt for dem. At det går ann. Anonymkode: f05b8...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå