Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #1 Skrevet 27. desember 2004 Vi skal kjøpe hus etter jul. Badet har baderomsplater som er lite pene. Har hørt om folk som har malt fliser på badet. Er det mulig å gjøre dette med baderomsplader også? Noen som har prøvd. Forventer ikke at det skal holde i ti år, med en 2-3 år til vi får råd til å bygge ut badet.
Tusenfryd Skrevet 27. desember 2004 #2 Skrevet 27. desember 2004 Ja, disse kan du bare male i vei på. Husk oljebasert.
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #3 Skrevet 27. desember 2004 Jeg har malt mine. Brukte Jotun våtromsgrunning og Jotun Lady våtromsmaling (vannbasert) tilsatt farge. Ble kjempefint!
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #4 Skrevet 27. desember 2004 Er det slike blanke plater? Jeg har også sånne og vil male dem, baderomspanel eller noe sånt. Maren
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #5 Skrevet 27. desember 2004 Så bra! Da skal det males etter jul. "Våre " plater har blank og glatt overflate. Holder det med grunning først, eller bør vi rubbe platene først? Og går det greit å male i hjørnet som badekaret står? Trådstarter
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2004 #6 Skrevet 27. desember 2004 Jeg hadde nok vasket platene grundig med salimakk hvertfall, slik at en får vekk alle fettstoffer
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2004 #7 Skrevet 28. desember 2004 Platene bør vaskes først. Jeg brukte Pingo kraftvask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå