AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Noen som "sliter" med erotiske tanker om svigermor? Min er veldig hot og bare 20 år eldre enn sin datter 😎 Anonymkode: 7560c...aea 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Yolo! Anonymkode: 3936d...155 ? Anonymkode: 7560c...aea
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 Tror ikke dette er så unormalt. Jeg er mor til en 16 år gammel jente, og flere av hennes kompiser, forteller henne at hun har en deilig mor. Jeg fikk og henne i ung alder, så har jeg store pupper, slank midje og en stor sprettrumpe. Men siden du er kjæreste med datteren, så ikke fortell at du synes svigermor er sexy. Anonymkode: 12229...83f 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror ikke dette er så unormalt. Jeg er mor til en 16 år gammel jente, og flere av hennes kompiser, forteller henne at hun har en deilig mor. Jeg fikk og henne i ung alder, så har jeg store pupper, slank midje og en stor sprettrumpe. Men siden du er kjæreste med datteren, så ikke fortell at du synes svigermor er sexy. Anonymkode: 12229...83f Åhh sånne mammaer har jeg også ofte fantasert om. Ei erfaren sexy mamma er ofte noe av det mest sexy som finnes Spessielt om de er hyggelige å snakke med å omsorgsfulle Anonymkode: a3e59...d8f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 Hvor gammel er du da ts? Mest på alder med datter eller mora? Nok av menn på forumet her som ville vært jevngamle med sine svigermødre og ikke kjærester om verden spant etter deres ekle tankegang. Anonymkode: eb7ca...6df
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #7 Skrevet 8. mai 2017 Svigermor er skikkelig kul og attraktiv kvinne, og vi kan prate om alt fra sex til alt mulig annet sammen. Har nok hatt en del fantasier om henne, selv om jeg selvfølgelig skal holde meg i skinnet. Spessielt en gang en sommer det var veldig varmt og vi badet nakne i et vann, ble det litt "hett". Kjente enorm lyst på henne. Merket at hun studerte meg ganske nøye gjennom solbrillene når jeg var nakenAnonymkode: a3e59...d8f
Katten.2.0 Skrevet 8. mai 2017 #8 Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Svigermor er skikkelig kul og attraktiv kvinne, og vi kan prate om alt fra sex til alt mulig annet sammen. Har nok hatt en del fantasier om henne, selv om jeg selvfølgelig skal holde meg i skinnet. Spessielt en gang en sommer det var veldig varmt og vi badet nakne i et vann, ble det litt "hett". Kjente enorm lyst på henne. Merket at hun studerte meg ganske nøye gjennom solbrillene når jeg var naken Anonymkode: a3e59...d8f Waitwhat? Enten har folk fått et helt annet forhold til svigerforeldrene sine, eller så er det noen som fantaserer her. 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #9 Skrevet 8. mai 2017 Ble kåt på min tidligere svigermor en gang da jeg så puppene hennes. Store deilige hengepupper. Anonymkode: dc6cf...2ed
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #10 Skrevet 8. mai 2017 4 timer siden, Katten.2.0 skrev: Waitwhat? Enten har folk fått et helt annet forhold til svigerforeldrene sine, eller så er det noen som fantaserer her. Nakenhet bør være helt naturlig og ikke noe å skjemmes over. Er befriende å være rundt folk som er avslappet til nakenhet. Etter en lang tur i fjellet fant vi ut at vi skulle bade, uten å våte ut undertøyet. Helt naturlig spør du meg.. Anonymkode: a3e59...d8f
Katten.2.0 Skrevet 8. mai 2017 #11 Skrevet 8. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nakenhet bør være helt naturlig og ikke noe å skjemmes over. Er befriende å være rundt folk som er avslappet til nakenhet. Etter en lang tur i fjellet fant vi ut at vi skulle bade, uten å våte ut undertøyet. Helt naturlig spør du meg.. Anonymkode: a3e59...d8f Nakenhet er naturlig, men når du videre forteller meg at du og svigermor siklet over hverandres nakne kropper gjør det meg takknemlig for at vi har sosiale normer og lover som overstyrer deler av vår natur. 2
Edie Skrevet 9. mai 2017 #12 Skrevet 9. mai 2017 Ryddet for brudd på retningslinjene til seksualitetsrommet. Edie, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå