AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Er det noen her som har prøvd det, eller vet noe om det? Innerst inne tror jeg det er bare svada, men for noen år siden prøvde jeg det likevel. Gikk inn i det hele uten noen forhåpninger, men det viste seg å bli en veldig intens opplevelse likevel. Jeg gråt helt ustoppelig da jeg skulle memorere det tristeste øyeblikket i det "tidligere livet" mitt som viste seg å være under den irske borgerkrigen, og jeg tror jeg hadde forbindelser til IRA. Jeg var mann, og opplevde at broren min ble drept. Ser sånn ca for meg hvordan huset jeg skal ha bodd i så ut også. Det høres jo bare helt absurd ut og selv om jeg ikke klarer å få meg til å tro at det er noe annet en svada, så føltes det utrolig ekte. Den irske borgerkrigen og IRA, hvor kom det fra liksom? Er derfor jeg er litt nysgjerrig, og lurer på om noen andre her har prøvd det? Her er link om noen vil lese om det, forresten https://en.m.wikipedia.org/wiki/Past_life_regression Anonymkode: 625eb...984
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #2 Skrevet 10. mai 2017 https://www.youtube.com/channel/UCt3xe3Yz-4P__NZ9bSoIudQ Anonymkode: 80cbd...2d4
Gjest NotNaomi Skrevet 12. mai 2017 #4 Skrevet 12. mai 2017 Det som er interessant er hva som kan foregå i hjernen vår. Prøvde en gang for mange år siden,og da var jeg en kjetter som var på vei til galgen :D Ja,altså,det var mer med historien,men det som fascinerte meg er hvor i huleste jeg fikk det fra. Tror ikke det er noen mening i at en må prøve sånt for å få vite om sitt eventuelle tidligere liv. Om en har levd før,så vil andre ting få en til å forstå eller skjønne tenker jeg. Men jeg er kronisk nysgjerrig,og fikk så lyst til å prøve. Interessant som sagt. Hva som skjer i underbevissheten eller fantasien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå