AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Jeg et lite problem, jeg har alltid drevet med mye kondisjon, stort sett jogging med litt stigning, turgåing, og innimellom har jeg trent spinning og litt styrke også. Gjør noe av dette hver dag. Kroppen min er slank og trent, med unntak av rumpa. Den er "stor" og "slapp". Jeg forstår ikke hvorfor ettersom resten av kroppen er fitt!?? Hva kan jeg gjøre for å få den normal? Jeg har tenkt på å bytte ut noen løpeøkter med styrke, men er redd jeg vil legge på meg fett ettersom kondisjonstrening forbrenner mye. Har dere noen formeninger om hvordan jeg bør trene, eller hva jeg kan gjøre? Eller er det genetisk og ingen ting hjelper? Som nevnt så er jo resten av kroppen fitt Anonymkode: 7ea00...bc0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Høres ut som en helt normal rumpe. Noen samler fett på rumpa fremfor andre steder. Genetisk. Hvis du vil gjerne fett må du gjøre det på hele kroppen. Anonymkode: bf04d...df8 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en helt normal rumpe. Noen samler fett på rumpa fremfor andre steder. Genetisk. Hvis du vil gjerne fett må du gjøre det på hele kroppen. Anonymkode: bf04d...df8 Jeg kan ikke fjerne mer fett, da ser jeg syk ut, prøvde på det en gang, og rumpen ble bare enda slappere. Jeg er 167 og veier ca 52 kg. Anonymkode: 7ea00...bc0
wintergirl Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 Du kan jo ta noe styrke innimellom da, som f.eks hip trust, markløft, bulgarsk utfall, knebøy. Kroppen øker forbrenningen når du trener styrke også + at du blir strammere. Skal du ha fastere rompe, så må du gjøre noe innsats 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke fjerne mer fett, da ser jeg syk ut, prøvde på det en gang, og rumpen ble bare enda slappere. Jeg er 167 og veier ca 52 kg. Anonymkode: 7ea00...bc0 Da bør du ikke være så redd for å legge på deg litt fett ved litt mindre kondisjonstrening. Anonymkode: bf04d...df8 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da bør du ikke være så redd for å legge på deg litt fett ved litt mindre kondisjonstrening. Anonymkode: bf04d...df8 Jeg synes jeg er passe sånn jeg er nå. Synes det bare legger seg på baken Anonymkode: 7ea00...bc0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #7 Skrevet 8. mai 2017 27 minutter siden, wintergirl skrev: Du kan jo ta noe styrke innimellom da, som f.eks hip trust, markløft, bulgarsk utfall, knebøy. Kroppen øker forbrenningen når du trener styrke også + at du blir strammere. Skal du ha fastere rompe, så må du gjøre noe innsats Jeg trener jo hver dag, styrke innimellom, men alltid løping med stigning Anonymkode: 7ea00...bc0
wintergirl Skrevet 8. mai 2017 #8 Skrevet 8. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trener jo hver dag, styrke innimellom, men alltid løping med stigning Anonymkode: 7ea00...bc0 Prøv de tipsene jeg gav deg. Trener rumpe som bare det😊
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #9 Skrevet 8. mai 2017 6 minutter siden, wintergirl skrev: Prøv de tipsene jeg gav deg. Trener rumpe som bare det😊 Jeg skal prøve, men hvor ofte må jeg trene styrke på rumpa for å se resultater? Anonymkode: 7ea00...bc0
wintergirl Skrevet 8. mai 2017 #10 Skrevet 8. mai 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal prøve, men hvor ofte må jeg trene styrke på rumpa for å se resultater? Anonymkode: 7ea00...bc0 Ihverfall tre ganger i uken. Skal love deg at de øvelsene hjelper. Rumpa blir fastere hvis du i tillegg er flink med kostholdet 😉
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #11 Skrevet 8. mai 2017 3 minutter siden, wintergirl skrev: Ihverfall tre ganger i uken. Skal love deg at de øvelsene hjelper. Rumpa blir fastere hvis du i tillegg er flink med kostholdet 😉 Utfall kan jeg ikke ta ettersom jeg får vondt i knærne, heller ikke lignende øvelser, men kan ta de andre da Hva/hvordan bør jeg spise? Anonymkode: 7ea00...bc0
wintergirl Skrevet 8. mai 2017 #12 Skrevet 8. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Utfall kan jeg ikke ta ettersom jeg får vondt i knærne, heller ikke lignende øvelser, men kan ta de andre da Hva/hvordan bør jeg spise? Anonymkode: 7ea00...bc0 Spise sunt, mye grønnsaker, salat, proteinrik mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå