AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Var på Fretex i dag og kikket litt på klær. Det er riktignok lenge siden jeg har vært der, men det slo meg at prisene på mye av klærne der er i ferd med å matche/krysse prisen på klær som er på salg i butikker. - i tillegg må man jo vaske vekk "fretex-lukta" både to og tre ganger før bruk. Andre som har samme inntrykket? Anonymkode: 9c4a4...a33 5
momo Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Her jeg bor, så er det så dyrt på Fretex, at det er billigere å kjøpe nye klær på H&M. For noen år siden var jeg der og så på en spisestue, de skulle ha 7500 kr, for bord med 6 stoler til. På finn, fikk jeg tak i nøyaktig samme bord og stoler til 1500 kr, og da fikk jeg med en skjenk og. Synes dette er synd. Før var Fretex der gjerne de med dårlig råd, kunne få seg litt billig klær, møbler osv. Men nå er det ikke sånn lenger. For nå har jo brukt, blitt mote. 2
Wenda Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 Har blitt sånn i andre bruktbutikker også. Var innom den ene butikken her og kikket på bestikk. De skulle ha 10 kroner pr kniv/gaffel/skje. Er vant til å handle på bruktbutikker i Sverige og kommer du med en diger neve med bestikk så tar de en tier for alt samlet. Kikket på en fin liten duk...70kr. Eller en helt vanlig genser...120 kr. En liten, rund ildfast form...200kr!!! Syns det er flott at det er mer akseptert/på mote å drive med gjenbruk, men ikke når det går utover de som faktisk trenger det billige alternativet 2
Gjest chisandra Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Ser ut som prisene har steget i takt med at det har blitt mer og mer trendy med gjenbruk.
emilie123 Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 Har sluttet å gå innom Fretex nettopp fordi det har blitt så dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå