Silfen Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Hvorfor gjør menn dette? I tillegg evner de færreste å holde det ved like, så det er bare stubber. Hvor tapte mannfolka for samfunnspresset og begynte å shave en helt normalt behåret kasse/mage? Tenker de ikke over at det er ganske nasty å kose med stubber fremfor en normalt behåret mage? Og når de først shaver, hvorfor skjønner de ikke at da må de gjøre det hver dag? Enkelte ass... 🙄 9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 For en femi mann.... Anonymkode: 125c0...c44 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Noe så feminint og ekkelt! Alle vet at hårfjerning kun er noe kvinner skal gjøre.... Anonymkode: a37bc...490 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 Dra til dyreparken og dra på date med en gorilla da. Anonymkode: d6ce3...977 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #7 Skrevet 8. mai 2017 Ånei! Hvordan kunne han?? Og hvordan fant du det ut? Hoppa du til køys på første date? Anonymkode: b8393...b87 5
squidboy Skrevet 8. mai 2017 #8 Skrevet 8. mai 2017 59 minutter siden, Silfen skrev: Hvorfor gjør menn dette? I tillegg evner de færreste å holde det ved like, så det er bare stubber. Hvor tapte mannfolka for samfunnspresset og begynte å shave en helt normalt behåret kasse/mage? Tenker de ikke over at det er ganske nasty å kose med stubber fremfor en normalt behåret mage? Og når de først shaver, hvorfor skjønner de ikke at da må de gjøre det hver dag? Enkelte ass... 🙄 er noen kvinner som liker menn uten hår på brystet. har selv ligget med damer som har sagt det er ekkelt . en annen ting er at menn med mye muskler liker å barbere brystet fordi da blir det mer markert 1
Gjest Athleisure Skrevet 8. mai 2017 #10 Skrevet 8. mai 2017 Hadde mistet tenningen om fyren var barbert. Det er ikke attraktivt
Majott Skrevet 8. mai 2017 #11 Skrevet 8. mai 2017 Han ville vel gjøre sitt beste. Er enig med deg, det er bedre med hår enn hårstubber!
Anglofil Skrevet 8. mai 2017 #12 Skrevet 8. mai 2017 Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Testosteron Skrevet 8. mai 2017 #13 Skrevet 8. mai 2017 Jeg liker ikke å ha masse hår på brystet, så jeg barberer det hver tredje måned 1
Silfen Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #14 Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, Testosteron skrev: Jeg liker ikke å ha masse hår på brystet, så jeg barberer det hver tredje måned Definer masse.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #15 Skrevet 8. mai 2017 44 minutter siden, Silfen skrev: Definer masse. for mye hår Sånn så en eks av meg ut, han hadde hår på rumpa og lårene også med samme mengde. Vi vil ha menn uten hår, gjerne barber alt, under armene også! Menn uten hår er rå sexy, men med masse hår er apekatt, litt hår kan man overleve Anonymkode: 11044...950 1
Silfen Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: for mye hår Sånn så en eks av meg ut, han hadde hår på rumpa og lårene også med samme mengde. Vi vil ha menn uten hår, gjerne barber alt, under armene også! Menn uten hår er rå sexy, men med masse hår er apekatt, litt hår kan man overleve Anonymkode: 11044...950 Enig at det er mye men jeg hadde ikke dauet av det der. Mtp mannen i hi så var det sikker 1/6 del av den behåringen du viser.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #17 Skrevet 8. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ånei! Hvordan kunne han?? Og hvordan fant du det ut? Hoppa du til køys på første date? Anonymkode: b8393...b87 Tok ikke langt før slutshaming begynnte gitt... Anonymkode: 9992a...e52 7
Simbyxor Skrevet 8. mai 2017 #18 Skrevet 8. mai 2017 59 minutter siden, Testosteron skrev: Jeg liker ikke å ha masse hår på brystet, så jeg barberer det hver tredje måned Har du så dårlig hårvekst, anbefaler jeg b-vitamininntak snarest! Å bruke 3 måneder på å vokse ut er unormalt.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #19 Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: for mye hår Sånn så en eks av meg ut, han hadde hår på rumpa og lårene også med samme mengde. Vi vil ha menn uten hår, gjerne barber alt, under armene også! Menn uten hår er rå sexy, men med masse hår er apekatt, litt hår kan man overleve Anonymkode: 11044...950 Haha..snakk for deg selv. Jeg hadde lett dumpet en hvilket som helst she-male som går berserk med høvel for en en tjukk! og utrent utgave av det der til og med. Anonymkode: adae7...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #20 Skrevet 8. mai 2017 3 timer siden, Silfen skrev: Hvorfor gjør menn dette? I tillegg evner de færreste å holde det ved like, så det er bare stubber. Hvor tapte mannfolka for samfunnspresset og begynte å shave en helt normalt behåret kasse/mage? Tenker de ikke over at det er ganske nasty å kose med stubber fremfor en normalt behåret mage? Og når de først shaver, hvorfor skjønner de ikke at da må de gjøre det hver dag? Enkelte ass... 🙄 Og så har vi de som gjennomgår en masse operasjoner, fettsuging og div for å se bra ut og går gjennom en smertehelv for det. Man kan jo kritisere andre, det er sikkert greit, men alle har noe de er misfornøyd med med seg selv. Anonymkode: b3381...5cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå