Gå til innhold

Menn/ kvinner i alle aldre.

Anbefalte innlegg

Gjest Aktivdame
Skrevet

ER dere kun på jakt etter et skryte objekt?

Hva ser du etter hos en kvinne/mann uansett alder?

Er det familie/ venner som må godkjenne før du tar forholdet til et dypere nivå?

Hva med aldersforskjell i begge ender? ( om mannen er yngre en kvinnen / kvinnen mye yngre en mannen)

Eller er det du selv som står for egne valg?

Videoannonse
Annonse
Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Klart jeg har lyst til å ha en jeg kan skryte av. Men ikke nødvendigvis kropp. Hun må tilføre noe av verdi til livet mitt og alle andre rundt. 

Er vel heller jeg som må overtales til å godkjenne henne. 

Aldersforskjell betyr lite. Så lenge hun er moden.

Jeg er fri til å gjøre hva jeg vil. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 40 her.

Absolutt ikke ute etter noe skryteobjekt, men en en aktiv og oppegående, snill mann som passer meg og den framtiden jeg ønsker. En jeg elsker og som elsker meg. Ingen andre må godkjenne han enn meg. Men om han ikke skulle gå overens med barna mine så vil det virke inn.

Aldersforskjell betyr ikke nødvensligvis så mye, men jeg er ikke interessert i en gammel mann... Så fra et par år yngre til 5-6 år eldre er det jeg ser etter. men om den rette dukker opp og er utenfor dette så er det greit. Det viktigste er at han er på samme sted i livet som meg, og like sprek.

Anonymkode: d7a2b...3de

Gjest Aktivdame
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 40 her.

Absolutt ikke ute etter noe skryteobjekt, men en en aktiv og oppegående, snill mann som passer meg og den framtiden jeg ønsker. En jeg elsker og som elsker meg. Ingen andre må godkjenne han enn meg. Men om han ikke skulle gå overens med barna mine så vil det virke inn.

Aldersforskjell betyr ikke nødvensligvis så mye, men jeg er ikke interessert i en gammel mann... Så fra et par år yngre til 5-6 år eldre er det jeg ser etter. men om den rette dukker opp og er utenfor dette så er det greit. Det viktigste er at han er på samme sted i livet som meg, og like sprek.

Anonymkode: d7a2b...3de

Ja det er jeg enig i.

Gjest Aktivdame
Skrevet
50 minutter siden, flaggermuskongen skrev:

Klart jeg har lyst til å ha en jeg kan skryte av. Men ikke nødvendigvis kropp. Hun må tilføre noe av verdi til livet mitt og alle andre rundt. 

Er vel heller jeg som må overtales til å godkjenne henne. 

Aldersforskjell betyr lite. Så lenge hun er moden.

Jeg er fri til å gjøre hva jeg vil. 

Ok.

Skrevet

Jeg er ego så bryr meg fint lite om hva andre mener om hvem jeg burde og ikke burde være med

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Jeg er ego så bryr meg fint lite om hva andre mener om hvem jeg burde og ikke burde være med

Woooow... så egoooo :ac:

Anonymkode: 4524a...37c

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Woooow... så egoooo :ac:

Anonymkode: 4524a...37c

:sjenert::essen2:

Skrevet (endret)
På 8.5.2017 den 15.13, Aktivdame skrev:

1. ER dere kun på jakt etter et skryte objekt?

2. Hva ser du etter hos en kvinne/mann uansett alder?

3. Er det familie/ venner som må godkjenne før du tar forholdet til et dypere nivå?

4. Hva med aldersforskjell i begge ender? ( om mannen er yngre en kvinnen / kvinnen mye yngre en mannen)

5. Eller er det du selv som står for egne valg?

1. Ikke kun opptatt av det, men jeg ser helst en som jeg kan skryte av, være stolt av og føre en samtale om. Spørs om du mener noe annet mtp. skryteobjekt. Skryting har grenser; det er ikke problematisk for meg å forstå det. Jeg vil uansett ha en jeg kan forske ut, filosofere over, være stolt av

2. Personlighet. (Sosiale og empatiske ferdigheter, humor, kjemi, intelligens, spenning og trygghet etc). Må også selvsagt være tiltrekkelse fysisk

3. Nei 

4. Finner mange interessante, pene, morsomme mennesker i alle aldersgrupper, men i romantisk kategori så har jeg en personlig aldersgrense som jeg forholder meg til -/+ som faller meg naturlig; ellers lite alderfokus.

5. Velger sjøl

Endret av CaraEvingne
Gjest Johannessen
Skrevet (endret)

Jeg velger utelukkende partner etter om jeg kan skryte av henne eller ikke. Status er alt for meg.

Endret av Johannessen
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Aktivdame skrev:

Er det familie/ venner som må godkjenne før du tar forholdet til et dypere nivå?

Hva med aldersforskjell i begge ender? ( om mannen er yngre en kvinnen / kvinnen mye yngre en mannen)

Nei. Er på jakt etter kun genuin kjærlighet og en som tilfører noe godt i livet mitt. Familie eller venner bestemmer ikke hvem hjertet mitt faller for og kunne aldri styrt det. Om venner bare ikke liker han uten god grunn så får det bare være sånn og vi skal prove them wrong. Derimot om vennene kjenner godt til han og forteller ting som at han er player eller annet vesentlig som sosiopat, dyremishandler osv DA tar jeg det i betrakning og stopper følelsene mine og trekker meg unna han.

Aldersforskjell har lite å si om man først har fallt for noen og kjenner de, men tidlig i prossessen eller ved for eksempel nettdating har jeg en limit som er på ,4 år yngre og 10 år eldre. 

Anonymkode: b97e5...221

• Liker 1
Gjest Aktivdame
Skrevet
4 timer siden, CaraEvingne skrev:

1. Ikke kun opptatt av det, men jeg ser helst en som jeg kan skryte av, være stolt av og føre en samtale om. Spørs om du mener noe annet mtp. skryteobjekt. Skryting har grenser; det er ikke problematisk for meg å forstå det. Jeg vil uansett ha en jeg kan forske ut, filosofere over, være stolt av/skryte av og snakke om på en smakfull måte. Det hadde vært tomt om det ikke var noe å skryte av

2. Personlighet. (Sosiale og empatiske ferdigheter, humor, kjemi, intelligens, spenning og trygghet etc). Må også selvsagt være tiltrekkelse fysisk

3. Nei 

4. Finner mange interessante, pene, morsomme mennesker i alle aldersgrupper, men i romantisk kategori så har jeg en personlig aldersgrense som jeg forholder meg til -/+ som faller meg naturlig; ellers lite alderfokus.

5. Velger sjøl

😊

Gjest Aktivdame
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Er på jakt etter kun genuin kjærlighet og en som tilfører noe godt i livet mitt. Familie eller venner bestemmer ikke hvem hjertet mitt faller for og kunne aldri styrt det. Om venner bare ikke liker han uten god grunn så får det bare være sånn og vi skal prove them wrong. Derimot om vennene kjenner godt til han og forteller ting som at han er player eller annet vesentlig som sosiopat, dyremishandler osv DA tar jeg det i betrakning og stopper følelsene mine og trekker meg unna han.

Aldersforskjell har lite å si om man først har fallt for noen og kjenner de, men tidlig i prossessen eller ved for eksempel nettdating har jeg en limit som er på ,4 år yngre og 10 år eldre. 

Anonymkode: b97e5...221

Du er mer på samme nivå som meg.

Gjest Aktivdame
Skrevet
2 timer siden, Johannessen skrev:

Jeg velger utelukkende partner etter om jeg kan skryte av henne eller ikke. Status er alt for meg.

Hvorfor er status så viktig?

Gjest Aktivdame
Skrevet
4 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Du får vel den du fortjener. 

Skrevet
3 timer siden, Aktivdame skrev:

Du får vel den du fortjener. 

Takk! 

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Aktivdame skrev:

Har aldri vært i tankene mine. Han jeg er sammen med nå er dog den beste. 

Kjemi.

Nei.

Han jeg er sammen med er 4 år yngre enn meg, men vi er på samme nivå, eller av og til virker han eldre. Det gjør meg ingenting. 

Så klart jeg gjør-hvem skulle ellers gjøre det for meg? 

Anonymkode: cab9d...65a

Gjest Aktivdame
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri vært i tankene mine. Han jeg er sammen med nå er dog den beste. 

Kjemi.

Nei.

Han jeg er sammen med er 4 år yngre enn meg, men vi er på samme nivå, eller av og til virker han eldre. Det gjør meg ingenting. 

Så klart jeg gjør-hvem skulle ellers gjøre det for meg? 

Anonymkode: cab9d...65a

Enkelt og greit svar.😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...