Simbyxor Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Om å gjøre å være mest normalvektig! Den mest normale vinner en likes fra meg! Sett igang
Gjest BlandaDrops Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 3 minutter siden, Simbyxor skrev: Om å gjøre å være mest normalvektig! Den mest normale vinner en likes fra meg! Sett igang haha, Ts fra undervekt tråden her, jeg er visst for tjukk til å kvalifisere i min egen tråd så her kommer jeg lol
Simbyxor Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, BlandaDrops skrev: haha, Ts fra undervekt tråden her, jeg er visst for tjukk til å kvalifisere i min egen tråd så her kommer jeg lol Kanskje du er normal nok for normal-tråden!
Simbyxor Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, Silfen skrev: Er mest normalvektig midt på normal bmi da? Ja. Og det gylne snitt all over
Gjest BlandaDrops Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, Simbyxor skrev: Kanskje du er normal nok for normal-tråden! Bare hvis det kommer til vekt, hoho
Simbyxor Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, BlandaDrops skrev: Bare hvis det kommer til vekt, hoho Trengs litt øye-munn-nese-ratio og !
Silfen Skrevet 8. mai 2017 #8 Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, Simbyxor skrev: Ja. Og det gylne snitt all over Fuck, jeg er for feit. 😭😭😭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå