Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er en del som bruker sånne korte shorts under kjoler og skjørt. Sånne shorts i tynt stretchstoff. Hvor får jeg tak i dem i sort til en grei pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, Slaraffenliv skrev:

Herlig! Tror jeg må ta meg en runde og prøve. Det er veldig greit når man vet hvor man skal lete.

10 timer siden, funginger skrev:

Du kan også bruke slike korte treningsshorts. https://www.zalando.no/evenandodd-active-tights-black-ev941ea1z-q11.html

De var utrolig fine! Litt usikker på om jeg tør å bestille fra nett, for det er så vanskelig med størrelser. Jeg vil jo ikke ha noe som er for lite og klemmer inn lårene mine, men heller ikke som er for stort.

Skrevet
4 timer siden, Persephone skrev:

Herlig! Tror jeg må ta meg en runde og prøve. Det er veldig greit når man vet hvor man skal lete.

De var utrolig fine! Litt usikker på om jeg tør å bestille fra nett, for det er så vanskelig med størrelser. Jeg vil jo ikke ha noe som er for lite og klemmer inn lårene mine, men heller ikke som er for stort.

Min erfaring er at de i bomull fort blir løse og dermed sklir opp i løpet av dagen, så disse er kanskje verdt et forsøk. Zalando har forresten gratis retur, så hvis du bestiller og de ikke passer kan du bare returnere det. 

Skrevet
46 minutter siden, funginger skrev:

Min erfaring er at de i bomull fort blir løse og dermed sklir opp i løpet av dagen, så disse er kanskje verdt et forsøk. Zalando har forresten gratis retur, så hvis du bestiller og de ikke passer kan du bare returnere det. 

Du sier noe der, ja. Bomull strekker seg en del i bruk. Men siden de har gratis retur kan jeg jo kjøpe to størrelser og sende tilbake den som ikke passer. Er det lett å returnere? Jeg har aldri gjort det før.

Skrevet
5 timer siden, Persephone skrev:

Du sier noe der, ja. Bomull strekker seg en del i bruk. Men siden de har gratis retur kan jeg jo kjøpe to størrelser og sende tilbake den som ikke passer. Er det lett å returnere? Jeg har aldri gjort det før.

Enkelt å returnere. Og har du ikke skriver så bestiller du bare returlappen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...