ch_89 Skrevet 8. mai 2017 #1 Del Skrevet 8. mai 2017 For ca 2 mnd siden ble jeg kjent med en som nå er en kompis av meg. Han er 1 år eldre enn meg (jeg blir snart 28) og han ble nylig 29. Han har en kjæreste som er 10 år eldre, men hun sier ingenting til vennskapet vårt. Han og dama bor og jobber på samme sted (de bor da i samme leilighet). Når jeg er med han så snakker vi, tuller og ler hele tiden. Ringer jeg han så snakker vi også veldig masse. Men når jeg ikke er med han (han bor 3 og en 1/2 time unna) så er det jeg som må ta kontakt. For han er en veldig opptatt person som jobber fra 7.30 - 21-22 tiden om kvelden. Men er sånn at han f.eks ser en melding og legger bort telefonen og tenker å svare senere men glemmer det (dette gjør han med flere så det er ikke personlig). Når han svarer er han veldig kort. Dette gjør at jeg syntes det er vanskelig å sende meld for jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Det har seg også sånn at jeg har litt følelser for denne kompisen, men kommer ikke til å gjøre noe som helst med det fordi han har kjæreste. Men trenger litt råd. Hvordan meldinger sender man til kompiser? Vi har tekstet en del om hundespann for det er noe begge interesserer seg for, men kan ikke bare ''snakke'' om det heller. Gi meg gjerne noen råd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Del Skrevet 8. mai 2017 Huff.... Hvis du ikke har noe å si er det da ingen grunn til å sende melding? Nesten utrolig at du er 28. Folk har tre barn og ledende stillinger i den alderen. Anonymkode: 43b8e...b71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg tenker at siden du faktisk har fått følelser for en opptatt mann, så bør du kanskje ikke sende ham meldinger i det hele tatt! Det er helt greit å ha venner av motsatt kjønn, men dette blir jo veldig påtatt... Dere har jo tydeligvis lite å snakke om - han tar ikke kontakt med deg, og du aner ikke hva du skal si til ham... Det er ikke alle venner det er naturlig å ha hyppig kontakt med. Vær ærlig med deg selv - er grunnen til at du vil ha denne kontakten at du er forelsket? Anonymkode: 38581...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. mai 2017 #4 Del Skrevet 8. mai 2017 Jeg mener du må avslutte vennskapet siden du har utviklet følelser for ham, for det vil bare bli være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 8. mai 2017 #5 Del Skrevet 8. mai 2017 Her holder du deg unna TS. Det er helt tydelig at du har mer følelser for denne mannen enn du liker å tro selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Del Skrevet 8. mai 2017 Høres ut som han behandler deg helt likt som sine andre venner, der det meste av kontakten er initiert av deg. Naturlig nok, siden han alt har kjæreste og neppe vil ha to. Anonymkode: 85e8a...228 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cicero Skrevet 8. mai 2017 #7 Del Skrevet 8. mai 2017 Hvorfor skal du drive og tekste ham på jobb i det hele tatt? Når han såvidt svarer er vel det et tegn på at han har andre ting å gjøre enn å prate med deg. Og ja, har du følelser for en opptatt man holder du deg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #8 Del Skrevet 8. mai 2017 5 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Jeg mener du må avslutte vennskapet siden du har utviklet følelser for ham, for det vil bare bli være. Dette. Han er jo ikke bare en kompis når du har følelser for han! Og dama hans er sannsynligvis ikke glad for den kontakten dere har og bedt han om å være avvisende og tydelig mot deg så han svarer deg kort for å fase deg ut fra livet dems. Du sier jo selv at det kun er du som tar kontakt! Og han svarer for å ikke være en dust tilfelle dere ses på hundegreier igjen og ikke vil lage dårlig stemning. Ta et hint og ikke minst ta hensyn til andres forhold! Get a grip og slutt å tenk på eller ville henge med denne "kompisen" din. Anonymkode: 71fa1...fc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #9 Del Skrevet 8. mai 2017 Hvordan type? Anonymkode: 5300c...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #10 Del Skrevet 8. mai 2017 Du kan be til høyere makter om at dama hans faller for en annen mann, slik at forholdet deres blir kjedelig. Og han får øynene opp for deg. Har ikke opplevd det selv, men må være fryktelig irriterende å bli forelsket og så er det allerede noen der før deg -_- Anonymkode: ef151...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 9. mai 2017 #11 Del Skrevet 9. mai 2017 Du må ha tips for å vite hva du skal skrive til mannen...gud hjelpe. Beste for deg er å la være å sende meldinger til mannen. Dette hørtes veldig jente på 16år ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå