AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Lurer på hva dette signaliserer når det gjelder både vanlige briller og solbriller? Er det trendy nå? Et rikmannssymbol? Jeg har null peiling og undrer bare Anonymkode: a4267...000
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Signaliserer det noe, da..? Noen har det fordi de synes det er praktisk, vel, andre tror vel kanskje det ser kult ut? Anonymkode: a15a9...18c
Arabella Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hva dette signaliserer når det gjelder både vanlige briller og solbriller? Er det trendy nå? Et rikmannssymbol? Jeg har null peiling og undrer bare Anonymkode: a4267...000 Det er svært praktisk, for da vet man hvor de befinner seg til enhver tid når man ikke trenger å bruke dem hele tiden. Det må være bedre å ha brillene i en snor enn oppi håret i hvert fall. Endret 8. mai 2017 av Arabella Tilføyelse 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 Har ikke lagt merke til at det er trendy. Gamlingene på jobb bruker det fordi det er praktisk. Og det forstår jeg. Fort gjort å glemme/miste solbriller. Anonymkode: 69005...447 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, Arabella skrev: Det er svært praktisk, for da vet man hvor de befinner seg til enhver tid når man ikke trenger å bruke dem. Det må være bedre å ha brillene i en snor enn oppi håret i hvert fall. Jeg hadde blitt gal av å ha dem hengende foran meg hele tiden. I tillegg er det større sjanse for at de får riper og skader av at man dunker dem borti ting om man bøyer seg over noe. Anonymkode: a15a9...18c
Arabella Skrevet 8. mai 2017 #7 Skrevet 8. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lagt merke til at det er trendy. Gamlingene på jobb bruker det fordi det er praktisk. Og det forstår jeg. Fort gjort å glemme/miste solbriller. Anonymkode: 69005...447 Arbeider du på et vernet sted for sløve pensjonister? 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #8 Skrevet 8. mai 2017 Jeg hadde ikke ofret det en tanke at det hadde en praktisk funksjon Men det kan jeg godt forstå. TS Anonymkode: a4267...000
melatonin Skrevet 8. mai 2017 #9 Skrevet 8. mai 2017 Her har du en som har reflektert over det samme. Synes denne er morsom siden jeg av og til bruker briller og kan kjenne meg igjen i det første han sier, og jeg kjenner personer som passer til hvert enkelt tilfelle. Og jeg har av og til brillene på panna.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #10 Skrevet 8. mai 2017 Jeg legger dem fra meg overalt, og glemmer hvor. Veldig praktisk med snor. Er relativt gammel (45), og det er vel typisk "slike som meg", som har lesebriller/skjermbriller fordi vi plutselig har blitt langsynte, klarer ikke å lese uten, men kan ikke gå med dem hele tiden (da ser jeg jo ikke på langt hold). Anonymkode: 5600a...45c 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #11 Skrevet 8. mai 2017 (Meg over) Og er man så gammel at man har blitt langsynt, da bryr man seg ikke om trend og symboler lengre, funksjon trumfer det i hvert fall Anonymkode: 5600a...45c 2
Minlillesky Skrevet 8. mai 2017 #12 Skrevet 8. mai 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hva dette signaliserer når det gjelder både vanlige briller og solbriller? Er det trendy nå? Et rikmannssymbol? Jeg har null peiling og undrer bare Anonymkode: a4267...000 Var vel trendy en periode? Om jeg ikke husker helt feil Jeg bruker briller daglig da jeg er nærsynt. Men det er ikke alltid jeg bruker brillene når jeg er ute, for jeg ser godt nærme. Da setter jeg brillene på hodet, eller i brilleetuiet og legger i vesken. Hjemme tar jeg av meg brillene og tusler rundt uten dem. Legger dem på en fast plass i etuiet sitt Ingen riper, skader osv..
Gjest Geirfuglen Skrevet 8. mai 2017 #13 Skrevet 8. mai 2017 Var veldig trendy i 2010 i alle fall. Husker jeg kjøpte noen med bling på som jeg hadde på festival.
LiseTV Skrevet 9. mai 2017 #14 Skrevet 9. mai 2017 Signalisere tidleg senilitet. Har brukt briller hele livet mitt, men jeg klarer å holde styr på brillene mine. Den snora er rett og slette veldig stygg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #15 Skrevet 9. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger dem fra meg overalt, og glemmer hvor. Veldig praktisk med snor. Er relativt gammel (45), og det er vel typisk "slike som meg", som har lesebriller/skjermbriller fordi vi plutselig har blitt langsynte, klarer ikke å lese uten, men kan ikke gå med dem hele tiden (da ser jeg jo ikke på langt hold). Anonymkode: 5600a...45c Relativt gammel når du er 45? Du høres ut som du har gitt opp livet og føler deg gammel til sinns. Jeg er 42 og føler meg kjempeung til kropp og til sinns. Bruker briller på 29 året og øynene har ikke forandret seg sist jeg byttet briller i 2004. Har et langsynt øye og et nærsynt øye. Anonymkode: 4dda7...64c 2
Hedy Lamarr Skrevet 9. mai 2017 #16 Skrevet 9. mai 2017 Bruker snor på solbrillene (vanlige briller bruker jeg ikke). Jeg fotograferer mye, og jeg kan ikke se godt nok i søkeren med solbrillene på. Snor er veldig praktisk, brillene er lett tilgjengelige og det er ingen fare for at jeg legger dem fra meg i vanvare. Setter jeg dem i håret, vikler de seg alltid inn i noen hår som jeg må rive av etterpå. Om snor er trendy eller ei er jeg helt likegyldig til. 2
Simbyxor Skrevet 9. mai 2017 #17 Skrevet 9. mai 2017 21 timer siden, Arabella skrev: Det er svært praktisk, for da vet man hvor de befinner seg til enhver tid når man ikke trenger å bruke dem hele tiden. Det må være bedre å ha brillene i en snor enn oppi håret i hvert fall. ..hvorfor er det bedre enn å ha det i håret? Har du fobi mot å ha ting i håret?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #18 Skrevet 9. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Relativt gammel når du er 45? Du høres ut som du har gitt opp livet og føler deg gammel til sinns. Jeg er 42 og føler meg kjempeung til kropp og til sinns. Bruker briller på 29 året og øynene har ikke forandret seg sist jeg byttet briller i 2004. Har et langsynt øye og et nærsynt øye. Anonymkode: 4dda7...64c Følte meg gammel da jeg plutselig måtte begynne å bruke briller pga langsynthet, og som en referanse til "gamlingene på jobb som syns det er praktisk" en over her nevnte (jeg er nok en av dem). Men RELATIVT, da. Jeg er bare gammel sammenlignet med de som er 26 og ikke alders-langsynte Anonymkode: 5600a...45c
funginger Skrevet 10. mai 2017 #19 Skrevet 10. mai 2017 19 timer siden, Simbyxor skrev: ..hvorfor er det bedre enn å ha det i håret? Har du fobi mot å ha ting i håret? Jeg pleier å ha oppsatt hår og hvis man har briller med "løse" sånne greier som hviler på nesen, fester disse seg i håret. Jeg henger solbrillene i toppen, skjorta, utringningen eller noe.
Simbyxor Skrevet 10. mai 2017 #20 Skrevet 10. mai 2017 3 timer siden, funginger skrev: Jeg pleier å ha oppsatt hår og hvis man har briller med "løse" sånne greier som hviler på nesen, fester disse seg i håret. Jeg henger solbrillene i toppen, skjorta, utringningen eller noe. Ja, det er sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå