junijente Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Hei! Jeg hadde en sa på lørdag, altså 2 dager siden. Jeg begynte å bli skikkelig på lørdagsmorgen, kontaktet legevakt, der jeg ble henvist til gynekolog. Var til undersøkelse til han, der han ikke fant noe ved både innvendig og utvendig ultralyd. Blødde hele lørdag og søndag. Var på do i dag på morgenen, var ikke noe blod da. Har ikke hatt noe smerter, det kjentes ut som at jeg skulle få mensen. Samme murringene nederst i magen, dette på fredag og lørdag. Er det noen av dere som vet når det er trygt å begynne å prøve igjen? Evnt.er det trygt å ha sex nå? Eller er det lurt å vente? Vi ønsker ikke å ha sex bare for å få barn nå, men bare for å kjenne nærhet til hverandre.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Hvis du ikke blør, så er det ingen grunn til å unngå sex. Sjansen for å bli gravid er i løpet av 1-3 uker etter SA. Kjør på =) Anonymkode: 5b114...0ae
junijente Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke blør, så er det ingen grunn til å unngå sex. Sjansen for å bli gravid er i løpet av 1-3 uker etter SA. Kjør på =) Anonymkode: 5b114...0ae Ok, takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå