AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #1 Skrevet 8. mai 2017 Skulle på apoteket sist helg og bor på et mindre sted der det kun er et apotek. Skulle hente noen nødvendige medisiner bla. p-piller og trengte også glidemiddel. Så til saken, på apoteket jobber det en ung mann, vet ikke hns opphav med jeg tipper et arabisk land. Han snakker godt norsk og han eksp. meg forrige gang jeg skulle hente ut p-piller. Men han stirret..... og STIRRET og stirret og holdt liksom pilleesken tilbake. Han sendte ut veldig sterke signaler om at dette ville han egentlig ikke gi meg. Tilslutt fikk jeg esken, betalte og gikk. Når jeg nå skulle hente ut en ny esker med p-piller og i tillegg skulle ha glidemiddel ble det for mye. Jeg trakk flere kølapper og lot som jeg var opptatt så jeg kunne gå til den andre luken der det var en norsk kvinne som alltid er blid og hyggelig når hun ble ledig. Orker rett og slett ikke denne skamfølelsen denne mannen påførte meg. Er dette dumt av meg?? hilsen flau kvinne, 32 år utlogget bruker nå Anonymkode: a8a64...428
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Skrevet 8. mai 2017 Dette tror jeg ingenting på. Anonymkode: b8e2b...57c 4
Gjest C.Tramell Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Nei, jeg forstår deg for jeg har opplevd det samme. Det er dessverre ikke alle som greier å legge den kulturelle moralen sin til side og være profesjonelle. Vi bør egentlig være tøffe nok til å rapportere om slike opplevelser, for hvis ingen gjør det kan de tillate seg å oppføre seg sånn. De færreste av oss ville vel nølt med å melde fra hvis vi fikk slik behandling fra et dypt kristent menneske, så det bør ikke være vanskeligere å gjøre det samme når den som gjør det har arabisk opphav.
Gjest C.Tramell Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette tror jeg ingenting på. Anonymkode: b8e2b...57c Jeg er ikke TS, men hvis du gir meg det egentlige nicket ditt kan melde deg og tipse om et apotek du kan besøke for å oppleve dette selv. Det forutsetter at du er kvinne, for jeg tviler på at en mann vil få samme behandling.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle på apoteket sist helg og bor på et mindre sted der det kun er et apotek. Skulle hente noen nødvendige medisiner bla. p-piller og trengte også glidemiddel. Så til saken, på apoteket jobber det en ung mann, vet ikke hns opphav med jeg tipper et arabisk land. Han snakker godt norsk og han eksp. meg forrige gang jeg skulle hente ut p-piller. Men han stirret..... og STIRRET og stirret og holdt liksom pilleesken tilbake. Han sendte ut veldig sterke signaler om at dette ville han egentlig ikke gi meg. Tilslutt fikk jeg esken, betalte og gikk. Når jeg nå skulle hente ut en ny esker med p-piller og i tillegg skulle ha glidemiddel ble det for mye. Jeg trakk flere kølapper og lot som jeg var opptatt så jeg kunne gå til den andre luken der det var en norsk kvinne som alltid er blid og hyggelig når hun ble ledig. Orker rett og slett ikke denne skamfølelsen denne mannen påførte meg. Er dette dumt av meg?? hilsen flau kvinne, 32 år utlogget bruker nå Anonymkode: a8a64...428 Først og fremst, det er dumt av deg. Det eneste du gjør ved å unngå å bli betjent av han, er at han seirer i det han prøvde å gjøre i det første; å gjøre deg flau og få deg til å skamme deg. Neste gang han holder på sånn så kan du se på han og spørre hva som er problemet hans. Anonymkode: edba7...a7a
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 Fysj, for en oppførsel. Du burde klage for sånne passer ikke å jobbe med service.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #7 Skrevet 8. mai 2017 TS her, burde legge til at jeg er gift og at vi ikke ønsker barn ennå, derfor p-piller. Ikke at det burde bety noe men uansett, da er det sagt og jeg går med gifteringen som jeg tror denne mannen så når jeg hadde hånden på bankterminalen. Fint å høre at andre har opplevd det samme, jeg vurderer å klage til kjeden sentralt. Anonymkode: a8a64...428
Viktualia Skrevet 8. mai 2017 #8 Skrevet 8. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her, burde legge til at jeg er gift og at vi ikke ønsker barn ennå, derfor p-piller. Ikke at det burde bety noe men uansett, da er det sagt og jeg går med gifteringen som jeg tror denne mannen så når jeg hadde hånden på bankterminalen. Fint å høre at andre har opplevd det samme, jeg vurderer å klage til kjeden sentralt. Anonymkode: a8a64...428 Det har ingensomhelst betydning hvorfor du skal ha p-piller! Jeg ville sendt inn en klage var jeg deg. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #9 Skrevet 8. mai 2017 Tok mot til meg og skrev en kortfattet klage som jeg sendte inn via nettsidene deres. Skal poste igjen om jeg får noe svar. TS Anonymkode: a8a64...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå