Gå til innhold

Hvordan legger jeg inn kontonummeret mitt i Vippsappen???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp meg, jeg skjønner faktisk ikke hvordan jeg gjør det. Jeg har lastet ned appen, men finner ikke ut hvor jeg legger inn kontonummeret mitt.

Noen?

Anonymkode: 450a0...3cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På "fremsiden" - trykk på navnet ditt? Eller bilde, hvis du har det. Da skal "innstillingene" komme opp.

Anonymkode: 77d0c...3d8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner ikke navnet mitt :(

AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill noen?

Skrevet

Kan du legge ut skjermbildekopi av appbildet du har på mobilen din?

På min Vipps app så logger jeg meg først inn med egenvalgt firesifret pin-kode. På skjermbildet som så kommer opp, står det Vipps helt øverst. Under der et sirkelrundt tegnet bilde av et kamera, og direkte under dette runde bildet står det mitt navn.

Men slik jeg gjetter på det, har ikke du kommet så langt at du har registrert noenting ennå, du har bare lastet ned appen, ikke sant? Ikke registrert deg ennå?

Ser du noe plusstegn noe sted? Oppe i hjørnet til høyre f.eks.?

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp meg, jeg skjønner faktisk ikke hvordan jeg gjør det. Jeg har lastet ned appen, men finner ikke ut hvor jeg legger inn kontonummeret mitt.

Noen?

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen?

Ring DnB, de ordna det for meg ;)

Anonymkode: 6b7eb...761

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ring DnB, de ordna det for meg ;)

Anonymkode: 6b7eb...761

Må man virkelig det?

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske at dette var så komplisert? Jeg syns ikke det var vanskelig å bytte kontonummer heller. Følg bruksanvisningen på appen, altså.. man må jo registrere seg. 

Anonymkode: 6f879...de2

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Million skrev:

Kan du legge ut skjermbildekopi av appbildet du har på mobilen din?

På min Vipps app så logger jeg meg først inn med egenvalgt firesifret pin-kode. På skjermbildet som så kommer opp, står det Vipps helt øverst. Under der et sirkelrundt tegnet bilde av et kamera, og direkte under dette runde bildet står det mitt navn.

Men slik jeg gjetter på det, har ikke du kommet så langt at du har registrert noenting ennå, du har bare lastet ned appen, ikke sant? Ikke registrert deg ennå?

Ser du noe plusstegn noe sted? Oppe i hjørnet til høyre f.eks.?

Får ikke tatt skjermbilde. Jeg ser en meny. Nå har jeg fått opp saldoen på kontoen min, betyr det at penger som sendes til meg kommer til denne kontoen selv om jeg ikke har lagt den inn?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker forresten ikke pinkode, kommer rett inn i appen.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke tatt skjermbilde. Jeg ser en meny. Nå har jeg fått opp saldoen på kontoen min, betyr det at penger som sendes til meg kommer til denne kontoen selv om jeg ikke har lagt den inn?

Saldo på konto? Sikker på at det ikke er mobilbanken til DNB du har lastet ned? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen skal på død og liv overføre penger via Vippsappen, jeg er litt desperat etter å vite at de får det til.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Saldo på konto? Sikker på at det ikke er mobilbanken til DNB du har lastet ned? 

Det står Vipps.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, ser ut som jeg fikk ordent det. Takk for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...