Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dater en fyr i 3 måneder. Vi har hatt sex, overnattinger, kino middag osv. Nå i helga var han på fylla og la ut flere selfies av seg selv og en annen dame på mystory. Slettet de dagen etter. Jeg sendte en natta-snap i går kveld, han åpnet den men svarte ikke. Jeg er ikke den typen som blir desperat eller needy, men nå kjenner jeg skikkelig på det. Tydeligvis er jeg forelska. Og jeg har en magefølelse på at han kanskje ikke er det?

Overreagerer jeg, eller høres det dårlig ut? Er ikke vant til å ha så mye følelser i kroppen, savner nesten tilværelsen før jeg traff han...

Anonymkode: 0e486...372

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg litt tilbake, men vis fortsatt litt interesse. Det virker som han enten har mindre følelser enn du har, eller føler masse, men ikke ser på dere som eksklusive, evnt at han tabba seg ut i helga eller bare er sjarmert av andre. Samtidig kan det ha helt naturlige grunner som at han bare la ut bilde fordi det virket koselig der og da, men ble litt flau pga du kan misforstå og derfor slettet det. Det er ikke alle som svarer på natta endringer heller. 

Det som hvertfall ikke funker er å bli kjempesjalu eller være needy, det er nå man må skru på sjarmen, gi han litt tid til å savne deg, kanskje finne på ting med venner og legge ut på mystory selv så han ser hva han går glipp av? :P høres litt teit ut, men det er jo både nyttig for deg å tenke på noe annet, samtidig som det får han til å tenke på deg uten at du er pushy. Du kan sende melding med konkret tilbud om å finne på noe eller bare koselig søt random melding, men ikke overdriv, og jeg tenker at du jo vil at han skal ta kontakt nå fordi det er den eneste måten du kan føle at han liker deg likevel, men samtidig vil du ikke at han skal tro du har mistet interessen og glemme deg helt.

Men å la han ta kontakt igjen virker lurt. Jeg vil tro sjarm og litt is i magen er det eneste som fungerer, du kan jo ikke presse noen til å like deg, og beste måten å sikre at han ikke blir forelsket på er å pushe på altfor mye mens han er usikker.. men du kan legge mer til rette for det ved å la han savne deg litt uten å glemme deg helt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Snowbrigade skrev:

Hold deg litt tilbake, men vis fortsatt litt interesse. Det virker som han enten har mindre følelser enn du har, eller føler masse, men ikke ser på dere som eksklusive, evnt at han tabba seg ut i helga eller bare er sjarmert av andre. Samtidig kan det ha helt naturlige grunner som at han bare la ut bilde fordi det virket koselig der og da, men ble litt flau pga du kan misforstå og derfor slettet det. Det er ikke alle som svarer på natta endringer heller. 

Det som hvertfall ikke funker er å bli kjempesjalu eller være needy, det er nå man må skru på sjarmen, gi han litt tid til å savne deg, kanskje finne på ting med venner og legge ut på mystory selv så han ser hva han går glipp av? :P høres litt teit ut, men det er jo både nyttig for deg å tenke på noe annet, samtidig som det får han til å tenke på deg uten at du er pushy. Du kan sende melding med konkret tilbud om å finne på noe eller bare koselig søt random melding, men ikke overdriv, og jeg tenker at du jo vil at han skal ta kontakt nå fordi det er den eneste måten du kan føle at han liker deg likevel, men samtidig vil du ikke at han skal tro du har mistet interessen og glemme deg helt.

Men å la han ta kontakt igjen virker lurt. Jeg vil tro sjarm og litt is i magen er det eneste som fungerer, du kan jo ikke presse noen til å like deg, og beste måten å sikre at han ikke blir forelsket på er å pushe på altfor mye mens han er usikker.. men du kan legge mer til rette for det ved å la han savne deg litt uten å glemme deg helt

Tusen takk for gjennomtenkt og godt svar!

Jeg skal følge rådene dine - funker det så er det flott, funker det ikke så er det ikke meant to be uansett. Det er bare det at jeg er vant til å være den som holder igjen - det å være håpløst forelska er nytt for meg. Men da var det vel min tur å kjenne litt på det :fnise:

Anonymkode: 0e486...372

AnonymBruker
Skrevet

Du er i beste fall second best. Av egen erfaring vet jeg at det ikke fungerer for meg etter at forelskelsen er over, så hvis noen jeg holder på med ser ut til å holde på med noen andre og ignorer meg, avskriver jeg personen som en potensiell kjæreste. Like greit å bli ferdig med det med en gang.

Anonymkode: a1e98...7d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er i beste fall second best. Av egen erfaring vet jeg at det ikke fungerer for meg etter at forelskelsen er over, så hvis noen jeg holder på med ser ut til å holde på med noen andre og ignorer meg, avskriver jeg personen som en potensiell kjæreste. Like greit å bli ferdig med det med en gang.

Anonymkode: a1e98...7d1

Du er antaglig en mann? Det er forskjell på menn og kvinner. Kvinner blir stort sett mer interessert i personen når de blir avvist fordi de finner det attraktivt at en mann viser han har flere muligheter. Menn derimot slutter gjerne å stole på en kvinne som viser hun har flere muligheter.

Anonymkode: 1ed25...aa7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...