Gå til innhold

Eksibisjonist.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig ekshibisjonistisk, tenner på å vise meg fram. Jeg elsker nudiststeder, nettopp av den grunn. Er det andre som har det likedan? Og, er det noen som kan anbefale trygge chatsider, hvor man kan treffe likesinnede, og leve ut lystene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 minutt siden, MarineEngineer skrev:

Jeg er veldig ekshibisjonistisk, tenner på å vise meg fram. Jeg elsker nudiststeder, nettopp av den grunn. Er det andre som har det likedan? Og, er det noen som kan anbefale trygge chatsider, hvor man kan treffe likesinnede, og leve ut lystene?

Fetlife kan være et nettsted å sjekke.

Skrevet

Ok, takk. Har du prøvd det selv?

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ingen som bryr seg om deg på en nudiststrand. Ikke derfor folk går dit.

Anonymkode: 35332...a1e

Skrevet

Er allikevel deilig å være naken offentlig...

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, MarineEngineer skrev:

En blotter, med andre ord.

Anonymkode: 51c27...5e3

Skrevet

Blotter blir litt for unyansert.

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er drøyt ufint å oppsøke nudiststrender for å tilfredstille din egen fetisj. La nudistene være i fred og blott deg i ditt eget hjem i stedet, bruk speil så ser det ut som noen ser på (deg).

Anonymkode: 194d7...f0d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker chatte sider til å få utløp for dette. 

Når jeg forklarer på en pen måte at jeg tenner på dette blir de fleste nysgjerrige og villige. 

Da skjer det hele på en grei måte. 

Anonymkode: 1cfad...008

Skrevet

Jeg bruker også chattesider med dette formålet, og du har helt rett. Være ærlig og åpen om hva man tenner på, så møter man ofte forståelse og interesse... men ikke alltid.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har også ekshibisjonistiske trekk, og liker å gå på nudiststrand. Det gjør hverken meg eller ts til blotter. Makan til fjas.

Skrevet

Mye fordommer der ute. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

En blotter, med andre ord.

Anonymkode: 51c27...5e3

Hvordan er man blotter, når man gjør det på steder hvor det er normalt å være naken? Som nudiststrender, og nettsider dedikert til sex/nakenhet? 

Er ikke blotting å vise seg uten samtykke fra den som ser? 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er drøyt ufint å oppsøke nudiststrender for å tilfredstille din egen fetisj. La nudistene være i fred og blott deg i ditt eget hjem i stedet, bruk speil så ser det ut som noen ser på (deg).

Anonymkode: 194d7...f0d

Hvorfor det? Nudistene tar da ikke skade av å se enda en naken kropp?

Anonymkode: 0d6d3...58e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...