squidboy Skrevet 8. mai 2017 #1 Del Skrevet 8. mai 2017 Hei. jeg spiser veldig lite fisk , nøtter og annen matvare som inneholder omega 3 og trenger et tilskudd på siden av for sikre at jeg får i meg nok omega 3. det er så sinnsykt mange produkter der ute og jeg har ikke så mye penger fortiden. sparer til leilighet. er det noen som har erfaringer her ? jeg har tidligere brukt udos choice, men det koster 400 kr mnd. det syns jeg er for mye. noen som vet om noe som er billig men også bra ? jeg bruker også norgest sterkeste multivitamin som inneholder veldig mye av alt, så tran trenger jeg ikke selv om det er billig og har omega 3. for mye vitaminer og mineraler hver dag er ikke bra for kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. mai 2017 #2 Del Skrevet 8. mai 2017 Spesielt siden du har det trangt økonomisk: Jeg ville ha presset meg litt og spist mat som inneholder det jeg trenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Del Skrevet 8. mai 2017 Er det omega 3 i multivitamintilskuddet ditt? Anonymkode: 1c205...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 8. mai 2017 #4 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Spiser makrell i tomat på en skive. Der får jeg i meg omega 3. Endret 8. mai 2017 av Aktivdame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
squidboy Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det omega 3 i multivitamintilskuddet ditt? Anonymkode: 1c205...67e nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
squidboy Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 8. mai 2017 1 time siden, Aktivdame skrev: Spiser makrell i tomat på en skive. Der får jeg i meg omega 3. skulle ønske jeg likte makrell i tomat, men det gjør jeg ikke. annet av fisk er alt for dyrt akkurat nå. derfor spør jeg om det er noe tilskudd dere har erfaring med som både er av høy kvalitet og billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aktivdame Skrevet 8. mai 2017 #7 Del Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, squidboy skrev: skulle ønske jeg likte makrell i tomat, men det gjør jeg ikke. annet av fisk er alt for dyrt akkurat nå. derfor spør jeg om det er noe tilskudd dere har erfaring med som både er av høy kvalitet og billig Se i butikk hyllene.☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. mai 2017 #8 Del Skrevet 8. mai 2017 Sardiner i olje er dritbillig. Eldorado eller Rema sine koster 8 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje92 Skrevet 8. mai 2017 #9 Del Skrevet 8. mai 2017 5 timer siden, squidboy skrev: Hei. jeg spiser veldig lite fisk , nøtter og annen matvare som inneholder omega 3 og trenger et tilskudd på siden av for sikre at jeg får i meg nok omega 3. det er så sinnsykt mange produkter der ute og jeg har ikke så mye penger fortiden. sparer til leilighet. er det noen som har erfaringer her ? jeg har tidligere brukt udos choice, men det koster 400 kr mnd. det syns jeg er for mye. noen som vet om noe som er billig men også bra ? jeg bruker også norgest sterkeste multivitamin som inneholder veldig mye av alt, så tran trenger jeg ikke selv om det er billig og har omega 3. for mye vitaminer og mineraler hver dag er ikke bra for kroppen Hva er årsaken til at du spiser mat med mye omega 3? de fleste omega-3 produktene på markedet i dag dekker stort sett dagsbehovet ditt, men er du den som skal ha superfancy omega3 så koster det jo mye mer, som du selv nevner (= Jeg er mer enn nok fornøyd med omega 3 som jeg kjøper på xxl for 60 kr. Den duger i massevis for meg. I tillegg spiser jeg makrell i tomat innimellom og rød fisk en gang i uka. Hvorfor bruker du norges sterkeste multivitamin? har du vitaminmangel? mulitvitaminer er fint det, jeg bruker det selv.. men igjen så har jeg ikke behov for noe fancy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
squidboy Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #10 Del Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, Silje92 skrev: Hva er årsaken til at du spiser mat med mye omega 3? de fleste omega-3 produktene på markedet i dag dekker stort sett dagsbehovet ditt, men er du den som skal ha superfancy omega3 så koster det jo mye mer, som du selv nevner (= Jeg er mer enn nok fornøyd med omega 3 som jeg kjøper på xxl for 60 kr. Den duger i massevis for meg. I tillegg spiser jeg makrell i tomat innimellom og rød fisk en gang i uka. Hvorfor bruker du norges sterkeste multivitamin? har du vitaminmangel? mulitvitaminer er fint det, jeg bruker det selv.. men igjen så har jeg ikke behov for noe fancy nei. jeg trener veldig tungt og liker å holde meg frisk. det er et vitamintillskud tilpasset folk som trener med tunge vekter og har veldig høyt innhold av b vitaminene og mineraler som er bra for muskelutvikling. det dekker vertfall alt i styor grad . samtidig at jeg spiser sunt eller. men jeg spiser ikke fisk. jeg liker det ikke og har uansett ikke råd til det jeg vil egentlig bare ha et omega 3 tillskud som dekker dagsbehovet eller litt mer . udos choice er erfekt, men alt for dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje92 Skrevet 8. mai 2017 #11 Del Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, squidboy skrev: nei. jeg trener veldig tungt og liker å holde meg frisk. det er et vitamintillskud tilpasset folk som trener med tunge vekter og har veldig høyt innhold av b vitaminene og mineraler som er bra for muskelutvikling. det dekker vertfall alt i styor grad . samtidig at jeg spiser sunt eller. men jeg spiser ikke fisk. jeg liker det ikke og har uansett ikke råd til det jeg vil egentlig bare ha et omega 3 tillskud som dekker dagsbehovet eller litt mer . udos choice er erfekt, men alt for dyrt Hvilke proteinkilder spiser du da egentlig hvis du ikke kan spise fisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
squidboy Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 8. mai 2017 1 minutt siden, Silje92 skrev: Hvilke proteinkilder spiser du da egentlig hvis du ikke kan spise fisk? spiser mye karbonadedeig, kylling, melk, egg og proteinpulver etter trening eller om morningen. så proteiner får jeg nok av. spiser 2 gram per kg kroppsvekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje92 Skrevet 8. mai 2017 #13 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) 3 minutter siden, squidboy skrev: spiser mye karbonadedeig, kylling, melk, egg og proteinpulver etter trening eller om morningen. så proteiner får jeg nok av. spiser 2 gram per kg kroppsvekt Så du lever et typisk "fitnesskosthold"? Det hørtes veldig kjedelig ut i lengden da Men uansett så tror jeg du fint klarer deg på et helt allminnelig omega-3 produkt fra et sportsbutikk. Masse kosttilskudd er bare bortkasta i lengden. Det er mat som gjelder (= Gymgrossisten og PF har forresten også omega 3 til ca en 100 lapp. Endret 8. mai 2017 av Silje92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. mai 2017 #14 Del Skrevet 8. mai 2017 16 minutter siden, squidboy skrev: spiser mye karbonadedeig, kylling, melk, egg og proteinpulver etter trening eller om morningen. så proteiner får jeg nok av. spiser 2 gram per kg kroppsvekt Det er veldig mye protein, og protein er dyrt. Karbonadedeig er dyrere enn kjøttdeig. Bare nevner det, siden du nevner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
squidboy Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #15 Del Skrevet 8. mai 2017 2 timer siden, Silje92 skrev: Så du lever et typisk "fitnesskosthold"? Det hørtes veldig kjedelig ut i lengden da Men uansett så tror jeg du fint klarer deg på et helt allminnelig omega-3 produkt fra et sportsbutikk. Masse kosttilskudd er bare bortkasta i lengden. Det er mat som gjelder (= Gymgrossisten og PF har forresten også omega 3 til ca en 100 lapp. jeg er tidligere kroppsbygger så dette er såpass normalt kosthold for meg at jeg klarer det helt fint. og med den kroppen jeg får ut av det samt helse så er det garantert verdt det. så ingen behov for blinke smiley. bedre å være bevist på kosten og se ut som en gud enn så være tjukk eller normal, dårlig trent eller whatever. jeg er så vandt til å spise sundt året rundt at dette er helt normalt. jeg har også en lørdag i uken jeg spiser snop hele dagen fra jeg står opp til jeg legger meg uten at det gjør noe så lenge det er 1 dag i uken. da blir det chips, pizza, brus, lakris og non stop hehehehe. jeg spiser fisk innimellom men pga sparing til hus så har jeg ikke råd akkurat nå jeg skal sjekke ut PF og gymgrossisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje92 Skrevet 8. mai 2017 #16 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) 8 timer siden, squidboy skrev: jeg er tidligere kroppsbygger så dette er såpass normalt kosthold for meg at jeg klarer det helt fint. og med den kroppen jeg får ut av det samt helse så er det garantert verdt det. så ingen behov for blinke smiley. bedre å være bevist på kosten og se ut som en gud enn så være tjukk eller normal, dårlig trent eller whatever. jeg er så vandt til å spise sundt året rundt at dette er helt normalt. jeg har også en lørdag i uken jeg spiser snop hele dagen fra jeg står opp til jeg legger meg uten at det gjør noe så lenge det er 1 dag i uken. da blir det chips, pizza, brus, lakris og non stop hehehehe. jeg spiser fisk innimellom men pga sparing til hus så har jeg ikke råd akkurat nå jeg skal sjekke ut PF og gymgrossisten Jeg tror fisk er billigere enn snop fra morgen til kveld da men 🙊 Og hvis du er kroppsbygger så har du vel sponsorer/tidligere sponsorer og godt kjent med produkter? Endret 8. mai 2017 av Silje92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
squidboy Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #17 Del Skrevet 9. mai 2017 8 timer siden, Silje92 skrev: Jeg tror fisk er billigere enn snop fra morgen til kveld da men 🙊 Og hvis du er kroppsbygger så har du vel sponsorer/tidligere sponsorer og godt kjent med produkter? Fisk er dyrere enn snop. Jeg må ha gode mengder med fisk når jeg først spiser. Jeg spiser jo mye. Snop er drittbillig derimot og spises bare lørdagskvelden. Jeg overdrev vell fra morgen til kveld. Men lørdagen spiser jeg det jeg vil. Jeg har aldri hatt sponsorer og ikke vært interresert i det heller. Folk sponser deg ikke etter hva nivå man er på men om man legger seg selv ut der i sosiale medier og fikser likes og seere noe jeg gir en god faen i Har flere venniner som er sponset og er totallt amatør innen fitness. De har ikke greie på noenting og er på et veldig lavt nivå men blir sponset pga de legger ut rumpebilder og har 1000vis av kåte men som følger dem på IG. Så har jeg en bekjent som har vunnet em i bygging 2 ganger og er på et ganske høyt nivå. Men han har familie og ikke tid til sosiale medier eller noe så han har ikke sponsor i det hele tatt. Men han har fått masse tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje92 Skrevet 9. mai 2017 #18 Del Skrevet 9. mai 2017 3 timer siden, squidboy skrev: Fisk er dyrere enn snop. Jeg må ha gode mengder med fisk når jeg først spiser. Jeg spiser jo mye. Snop er drittbillig derimot og spises bare lørdagskvelden. Jeg overdrev vell fra morgen til kveld. Men lørdagen spiser jeg det jeg vil. Jeg har aldri hatt sponsorer og ikke vært interresert i det heller. Folk sponser deg ikke etter hva nivå man er på men om man legger seg selv ut der i sosiale medier og fikser likes og seere noe jeg gir en god faen i Har flere venniner som er sponset og er totallt amatør innen fitness. De har ikke greie på noenting og er på et veldig lavt nivå men blir sponset pga de legger ut rumpebilder og har 1000vis av kåte men som følger dem på IG. Så har jeg en bekjent som har vunnet em i bygging 2 ganger og er på et ganske høyt nivå. Men han har familie og ikke tid til sosiale medier eller noe så han har ikke sponsor i det hele tatt. Men han har fått masse tilbud Men hvis du er i det miljøet, hvorfor spør du ikke noen av kompisene dine da enn i steder for på kvinneguiden 🤔? Eller på fitnessbloggen sitt forum for den del... bare lurer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
squidboy Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #19 Del Skrevet 9. mai 2017 (endret) 2 timer siden, Silje92 skrev: Men hvis du er i det miljøet, hvorfor spør du ikke noen av kompisene dine da enn i steder for på kvinneguiden 🤔? Eller på fitnessbloggen sitt forum for den del... bare lurer jeg jeg har ikke kontakt med noen av de lengre og er heller ikke i det miljøet da jeg har flyttet. jeg tror jeg kjøper OLIMP sin omega 3 . jeg bruker deres multivitamin som er norges sterkeste på markede. så jeg håper deres omega 3 også er bra. jeg fikk monstervipper av tillskudet deres og tykkere hår Endret 9. mai 2017 av squidboy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå