Gå til innhold

Forventer mange gutter å bli spandert på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter å ha blitt kjent med og truffet noen gutter så har jeg bitt meg merke i noe. De forventer å bli betalt for. Av samtlige guttevenner så skryter de av venninner som spanderer på dem så de slipper å bruke penger selv, de får bo hos dem gratis, de vil ha gratis ting, og gratis drikke. 

Seriøst? :sjokk:

Hva tar dem kvinner for? Ei pengekasse de kan bruke så de kan sitte å spare pengene sine selv? Er det derfor de har venninner? 

Det er ikke akkurat så fristende å treffe disse typene da jeg ikke har SÅ god råd og kunne mye heller tenke meg å bruke penger på meg selv, gode venner og andre ting. 

Å ha snylte-kamerater som ikke er annet enn en utgiftspost. Nei takk - jeg står over. De tror de at venninner, eller kvinner skal slave for dem i mens de skal slenge seg med og slappe av, spare penger og be om enda mer gratis øl PG diverse. 

Har jeg bare hatt uflaks eller er mange menn sånn? 

Tilbyr de det samme tilbake til venner/venninner? Nei. Jeg har ikke giddet å spørre men å la venninner forsørge de burde de holde seg for gode til. :roll:

Jeg så en bekjent fikk seg et par nye kamerater og de gjør det noen av mine kamerater har gjort bare at de er enda verre. De kan bosette seg hos dem og leve på dem økonomisk sett helt til de finner ei ny ei (med bedre råd antar jeg). Uhørt! 

Anonymkode: 43bba...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vil også legge til at de tar betalt for å kjøre folk fra et sted til et annet. Hun ene bor ganske bra og da kommer guttene løpende og setter seg i godstolen og klager slik oldemoren min gjør. 

Hvis de i mot formodning kommer innom en venninne eller meg f.eks så forsyner de seg av mat, vin og et "gratis" sted å bo. Som om at disse snylter-guttene peiler ut hvem som bor bra, når folk får lønn, og hvor mye vin som er igjen i huset/leiligheten. At det går ann. :roll: 

Hadde de enda tilbud en ting tilbake til alle de forsyner seg av. Nei da. De skal bare ha, ha og ha av andre folk. Må være kjipt å være venner med de der. Men å skryte av nye ting vennninner gir dem og sånt koster dem ingenting. Og det verste er at noen jenter godtar at de grabber til seg sånn. 

Det er mange som har kommentert det de gjør mot flere kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, QQbaby skrev:

Håper inderlig ikke det.

Nei, men alt for mange har den uvanen. Ikke rart ingen faller for de. Det er ikke så sjarmerende. Virkelig ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De tror de at venninner, eller kvinner skal slave for dem i mens de skal slenge seg med og slappe av, spare penger og be om enda mer gratis øl PG diverse.

Selvsagt. Dere jenter har jo servert mennene i utallige generasjoner. Om vi forventer det? Selvsagt. Hør på dere selv. Dere er jo litt nusselige. Det moderne mennesket (homo sapiens sapiens) har eksistert i ca. 200.000 år. Først i 1970-årene kom kvinnekampen i gang. Før dette var det husmorrolle, og i riktig gamle dager var det å passe redet og matsamlingen i skauen mens vi menn var ute og jagde bytter. Skal vi nå begynne å regne på hvor stor prosentandel av det moderne menneskets historie dere jentene har hatt bevertning? 1970-årene vil jo tilsi noe og 40 år i hele det moderne menneskets 200.000 årige historie!!!!

Selvfølgelig forventes det. Det er biologisk nedarvet gjennom titusener av år at dere skal varte opp mannen. Kjøp øl til meg, kvinne,

Mann / Gutt  XY Power

Anonymkode: c53d8...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvsagt. Dere jenter har jo servert mennene i utallige generasjoner. Om vi forventer det? Selvsagt. Hør på dere selv. Dere er jo litt nusselige. Det moderne mennesket (homo sapiens sapiens) har eksistert i ca. 200.000 år. Først i 1970-årene kom kvinnekampen i gang. Før dette var det husmorrolle, og i riktig gamle dager var det å passe redet og matsamlingen i skauen mens vi menn var ute og jagde bytter. Skal vi nå begynne å regne på hvor stor prosentandel av det moderne menneskets historie dere jentene har hatt bevertning? 1970-årene vil jo tilsi noe og 40 år i hele det moderne menneskets 200.000 årige historie!!!!

Selvfølgelig forventes det. Det er biologisk nedarvet gjennom titusener av år at dere skal varte opp mannen. Kjøp øl til meg, kvinne,

Mann / Gutt  XY Power

Anonymkode: c53d8...e94

Nope. Skaff deres egne ting og drikkevarer. Å snylte på andre er så usjarmerende. Det viser ikke til annet enn latskap. Det er nonchalant. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du blander kjønnene, det er kvinner som foreventer at menn skal spandere på dem. 

Anonymkode: 2b1d7...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blander kjønnene, det er kvinner som foreventer at menn skal spandere på dem. 

Anonymkode: 2b1d7...e32

Noen kvinner forventer vel det, men jeg viser til mange eksempler der menn lever slik jeg beskriver. De lever av og på andre. 

De vil ikke ha vennninner eller kjærester hvis ikke de gir dem et gratis sted å bo samt gratis mat og drikke. :P

SÅ taper-aktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Nei, det gjør jeg ikke. Om jeg blir spandert på så tar jeg imot og sier takk, men jeg forventer det ikke. Jeg kjøper som oftest selv det jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, fullførsetningen skrev:

Hæ? Nei, det gjør jeg ikke. Om jeg blir spandert på så tar jeg imot og sier takk, men jeg forventer det ikke. Jeg kjøper som oftest selv det jeg vil ha.

Jeg vet at eksempelet jeg viser til er litt drøyt, men det er sant. Dette er gutter/menn som har blitt "sammen" med noen jenter som er etablere og har alt. Selv har dem ingenting. Ikke noe. Også ser jeg at de bare setter seg til hos noen og forventer å få alt gratis. Fester og slår seg ned hos en "flørt" og grabber til seg av hus/leilighet og mat samt alt de kan få gratis. :P 

Jeg leste og at noen hadde spurt dem om hjelp til kjøring og løfting. Da tar de betalt for det. 500 kr for å kjøre noen, 1000 kr for  å sette i sammen noen benker og sånt. De skal leve på andre og får betalt på den måten. Frister ikke å ha sånne venner. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så jeg sjekka det litt opp for å se om det stemte. Og det gjorde det. Flere av dem bare bor seg til hos noen damer/jenter og lever på dem. :P

Også skal de ha penger for alt. Samfunnets snyltere. 50 kr før lønna har kommet, 200 kr til/pga neste lønn. Røyk, røyk og mer røyk. For noen kjipe gutter. Noen av dem er også meget opptatt av at venninner og sånt spanderer på dem. Det forventer dem. Så går de ut på byen og får hele byturen gratis av disse jentene også legger de seg og sover på hos dem. :P Jeg bare: what? :sjokk: 

Jeg holdt meg hjemme og jeg er generøs. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er dette de samme som står og hyler på balkongen din, som du snakka om i det andre innlegget?

Anonymkode: f8bf2...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette de samme som står og hyler på balkongen din, som du snakka om i det andre innlegget?

Anonymkode: f8bf2...e32

Ja. Han ene, men det er flere som holder på sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...