Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Frøken_fjong1 skrev:

Jaja . Du om det. 

Jeg derimot tror både jeg, Ts og andre lave damer kan se like awesome ut i lang kjole som de høye damene kan :nori:

Mens folk som meg vil at TS skal se bra ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt.

Edie, mod.

Skrevet

Takk for svar.

Får vel bare gå ut og prøve. I fjor kjøpte jeg noen av de stripete, bomulls kjolene, for de rakk jo de høye midt på leggen, og ble da perfekt lengde til meg. Men finner ikke de i år.

Og jeg får komplimenter da jeg går med lang kjole, får flere komplimenter da, enn da jeg bruker kort kjole. Og jeg føler meg fin, og liker lange kjoler. Og bryr meg svært lite, om noen mener jeg ser ut som en bolle.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Mylian skrev:

Hun er 1.60 høy. Ingen kler maxikjoler når de er så lave. 

Det har med hvilken høyde på livet kjolen har. Jeg brukte maxikjole med høyt liv da jeg giftet meg. Pga dette livet virket beina lengre. Jeg er 156cm høy.

Ansiktshjerte.jpg

Anonymkode: ac141...874

• Liker 3
Skrevet

Hva med noe sånt?

maiduskjonne.jpg

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, momo skrev:

Jeg ønsker meg maxikjoler til hverdags, det er jo så deilig å bruke. Men jeg er bare 160 cm, og liker å bruke relativt flate sko.

Så noen som har tips, for det er jo så stor forskjell på kjolene. Noen passer til lavere damer, og andre til damer som er minst 180 cm.

Er du kun 1.60, så er ikke maxikjoler tingen for deg. 

Anonymkode: 74ab6...302

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, Majott skrev:

Hva med noe sånt?

maiduskjonne.jpg

Takk for svar. Den var fin, hvilket merke er det?

Gjest Tigress
Skrevet

Tja, no er det jo drøssevis av Hollywood-damer som er 160 cm og under, som til dømes Lucy Liu, og som til tider ser heilt smashing ut i lange kjolar på den raude løparen, så at ein må unngå lange kjolar om ein er stutt er jo berre tull. Men det er rett at ein er nøydd til å tenkje proporsjonar, og som alltid er det ein fordel å vere tynn. Gå for noko i eit tungt stoff, i alle fall, slik stoffet fell pent nedover og ikkje gjer deg breiare enn det må. 

AnonymBruker
Skrevet

Må si meg enig med Mylian her også. Jeg er 165cm og jeg har prøvd å prøvd meg på kjoler men det går ikke, ser ut som en bolle. Jeg er i tillegg slank men kjoler?nei og nei! Skjørt og shorts passer meg men kjole nei.

Anonymkode: 3b8ac...670

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp minikjole. F.eks den lille sorte. 

På mange blir dette en maxikjole.

Anonymkode: 7db83...3c8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 162 og bruker maxikjole med innsvinget blazer over. Har fått høre at det gjør at jeg ser lengre ut, og at det er elegant. Jeg passer på at kjolen er tettsittende på overkroppen, med vid kjole ville jeg nok sett ut som en gravid ku, selv med flat mage. :)

Anonymkode: e5b95...d5d

AnonymBruker
Skrevet

Hun her er mye lavere enn deg

Bilderesultat for rachel bilson maxi dresses

Relatert bilde

Bilderesultat for rachel bilson maxi dresses

Du må google petite-size

Anonymkode: 5d030...64f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...