momo Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Jeg ønsker meg maxikjoler til hverdags, det er jo så deilig å bruke. Men jeg er bare 160 cm, og liker å bruke relativt flate sko. Så noen som har tips, for det er jo så stor forskjell på kjolene. Noen passer til lavere damer, og andre til damer som er minst 180 cm.
Frøken_fjong1 Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Ts prøv forskjellige i butikken. Jeg ser for meg at de litt tettsittende passer best på oss lave. De som sitter tett rundt bryst og mage . Gjerne slik som de tre til høyre på bildet .
Mylian Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Ts prøv forskjellige i butikken. Jeg ser for meg at de litt tettsittende passer best på oss lave. De som sitter tett rundt bryst og mage . Gjerne slik som de tre til høyre på bildet . Vil du at TS skal se ut som en bolle? 3
Frøken_fjong1 Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 Akkurat nå, Mylian skrev: Vil du at TS skal se ut som en bolle? Hvordan vet du hvilken kroppsfasong Ts har? 1
Djungelvrål Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 Zalando på petitkjoler, også lange. Bare skjekk der.
Mylian Skrevet 7. mai 2017 #6 Skrevet 7. mai 2017 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Hvordan vet du hvilken kroppsfasong Ts har? Hun er 1.60 høy. Ingen kler maxikjoler når de er så lave. 1
Frøken_fjong1 Skrevet 7. mai 2017 #7 Skrevet 7. mai 2017 1 minutt siden, Mylian skrev: Hun er 1.60 høy. Ingen kler maxikjoler når de er så lave. Jeg er 162 cm . Jeg tviler på at jeg hadde sett ut som en bolle i kjolen av den grunn 1
Mylian Skrevet 7. mai 2017 #8 Skrevet 7. mai 2017 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Jeg er 162 cm . Jeg tviler på at jeg hadde sett ut som en bolle i kjolen av den grunn Selvfølgelig gjør du det.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #9 Skrevet 7. mai 2017 Nå er det noen som liker å se ut som boller og det får være deres sak. Anonymkode: 9a3a6...fae 10
Djungelvrål Skrevet 7. mai 2017 #10 Skrevet 7. mai 2017 5 minutter siden, Mylian skrev: Hun er 1.60 høy. Ingen kler maxikjoler når de er så lave. Joda det gjør de. Tar de på seg kilehæler blir det enda bedre.
Mylian Skrevet 7. mai 2017 #11 Skrevet 7. mai 2017 Akkurat nå, Mystix skrev: Joda det gjør de. Tar de på seg kilehæler blir det enda bedre. Nei. Kun høye (og slanke) kvinner kler maxikjoler. Korte kvinner ser bedre ut med korte skjørt. 1
Frøken_fjong1 Skrevet 7. mai 2017 #12 Skrevet 7. mai 2017 5 minutter siden, Mylian skrev: Selvfølgelig gjør du det. Hvordan vet du det?
Mylian Skrevet 7. mai 2017 #13 Skrevet 7. mai 2017 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Hvordan vet du det? Fordi du er lav.
Frøken_fjong1 Skrevet 7. mai 2017 #14 Skrevet 7. mai 2017 1 minutt siden, Mylian skrev: Fordi du er lav. Men jeg er jo ikke tykk. Så forstår ikke hvor bollen kommer inn med å ta på seg en lang kjole 🙈 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #15 Skrevet 7. mai 2017 2 minutter siden, Mylian skrev: Nei. Kun høye (og slanke) kvinner kler maxikjoler. Korte kvinner ser bedre ut med korte skjørt. Ok, mr zappa, da har vi hørt din mening. Nå må andres meninger også få litt plass. Anonymkode: 72f2b...03e 10
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #16 Skrevet 7. mai 2017 3 minutter siden, Mylian skrev: 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det noen som liker å se ut som boller og det får være deres sak. Anonymkode: 9a3a6...fae Hahahahahaahahahahha, nå lo jeg høyt😄 Hveteboller er best😄 Og TS, fins mange fine maxikjoler som passer alle slags høyder, digga de frøken fjong la ut her! Anonymkode: 4a754...6a0 1
Cuntzilla Skrevet 7. mai 2017 #17 Skrevet 7. mai 2017 Hører rykter om at maxikjoler bare er laget for høye kvinner, men hver gang jeg prøver en så rekker den meg til leggen. Det gjelder flere merker, men føler kanskje særlig BikBok er for lave jenter. Symaskin eller en skredder kan jo være hjelpsomt om du kommer over drømmekjolen. Og å bruke hæler også selvsagt, men alt dette vet du jo. Zalando og Asos fører flere merker med petite-kolleksjon for lavere jenter. 1
Mylian Skrevet 7. mai 2017 #18 Skrevet 7. mai 2017 8 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Men jeg er jo ikke tykk. Så forstår ikke hvor bollen kommer inn med å ta på seg en lang kjole 🙈 Fordi det ser ekstremt uflatterende ut å gå med den typen kjole når man er kort.
Mylian Skrevet 7. mai 2017 #19 Skrevet 7. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahahahahaahahahahha, nå lo jeg høyt😄 Hveteboller er best😄 Og TS, fins mange fine maxikjoler som passer alle slags høyder, digga de frøken fjong la ut her! Anonymkode: 4a754...6a0 Seff. Kvinner er jo sjeldent opptatte av at andre kvinner skal se bra ut. Blir litt som at jeg anbefaler tynne kvinner å gå med kroppsnære plagg. Da ser man faktisk tynn ut.
Frøken_fjong1 Skrevet 7. mai 2017 #20 Skrevet 7. mai 2017 1 minutt siden, Mylian skrev: Fordi det ser ekstremt uflatterende ut å gå med den typen kjole når man er kort. Jaja . Du om det. Jeg derimot tror både jeg, Ts og andre lave damer kan se like awesome ut i lang kjole som de høye damene kan 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå