AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Del Skrevet 7. mai 2017 Kommer du på noen? Tenker på episoder som du har opplevd som ubehagelig. Ala Helt Perfekt. Anonymkode: 7bf93...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #2 Del Skrevet 8. mai 2017 Satt meg inn i en fremmeds bil med et uhell og begynte å snakke. Så ikke at det var feil person før han sa "ehhh..." Anonymkode: b4929...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #3 Del Skrevet 8. mai 2017 Eh, en del. Bodde i kollektiv, og hun andre hadde kjæresten sin på besøk. De satt på kjøkkenet og døra til mitt rom stod på vidt gap. Jeg hadde vært på fylla dagen før og kjente jeg måtte slippe en. Tenkte at som vanlig ville det ikke være en man hørte, men merkelig det der...er du et sted dette kan høres, så blir det en virkelig høy en som du ikke engang trenger å ta i for å få ut. Jeg tror nok de hørte det... Var drita en gang. Så full at det gikk på synet mitt, endte med legevakta den kvelden. Jeg satte meg og prata med en mann. Sønnen hans var sammen med ei som hadde gitt meg drapstrusler for ikke så lenge siden fordi eksen hennes snakket med meg. Hun var et dårlig likt menneske pga sin aggressive oppførsel. Men keg satt der og snakket dritt om henne, men hun satt rett ovenfor meg ved bordet da. Anonymkode: 16f08...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #4 Del Skrevet 9. mai 2017 Var invitert i konfirmasjonen til sønnen til en venninne av mamma. Jeg kjente så og si ingen, og følte meg ganske ukomfortabel. En slektning av han kom inn når vi sto ved inngangshallen til festlokalet, og hun skulle ta av seg jakken og spurte om jeg kunne holde kaken. Dette var en sånn bestilt dyrt kake. Hun ble stående å prate med noen andre som kom, og jeg ble bedt om å bære kaken inn på kjøkkenet. Jeg var 14 år og ikke vant med å gå i høye heler, så dette måtte jo gå galt. På veien skulle mamma introdusere meg for noen, og det ble en sånn krasj med at de skulle gi klem og jeg rakk ut hånda, så jeg mistet balansen og kaken gikk i gulvet. Var skikkelig kleint, og enda verre at ingen tok det med et smil. Alle ble skikkelig irriterte, og det var ekstra ille at jeg som ikke kjente noen kom og ødela kaken. Pinlig Har også klart å sette fyr på genseren inne på gamlehjemmet når oldemor fremdeles levde. Hun snakket om at hun var redd for å dø (var dødssyk på tidspunktet), og plutselig tok jeg fyr fordi jeg lente meg mot et bord med stearinglys og det ble helt panikk. Det var verste timingen ever å ta fyr. Også var det den gangen jeg skulle møte typen til bestevenninnen min for første gang. Han var 15 og vi var 13(?) år og han hadde nettopp kjøpt seg helt ny svindyr pc for konfirmasjonspengene. Så satt vi der på rommet hans og han skulle vise oss et spill på PCen, så når jeg skulle prøve klart jeg å velte en colaboks rett over harddisken (?), så vi hørte en fssshhhh lyd før skjermen ble helt svart. Det var no way at jeg kunne erstatte pcen, for den var alt for dyr og jeg var 13 år med en ukelønn på 100,-. Dessuten hadde han ikke lov å ha jenter på besøk når mora var på jobb, så han kunne ikke si det var meg heller når hun kom hjem.. Endte med at han slo opp med kjæresten sin (venninna mi), som ble drit sur på meg.. Anonymkode: efb3a...a9a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå