mighty_duckling Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Heisann! Sitter her og har så mange spørsmål, nervøs for å gjøre noe galt, så tenkte jeg skulle høre med dere her inne.Tok nettopp eggløsningssprøyten, og ser fram til en morgen uten sprøyter i morgen. Skal det være helt medisinfritt dagen før uttak? Hva med prednisolon, skal det taes likevel? Legen sa medisinfri dag, men så står det fra klinikken at prednisolon skal taes under hele behandlingen. Er det noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Kan jeg spørre hvorfor du bruker prednisolon iforbindelse med IVF? Jeg har ikke fått noe beskjed om å bruke det Anonymkode: 0d125...8a9
mighty_duckling Skrevet 7. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvorfor du bruker prednisolon iforbindelse med IVF? Jeg har ikke fått noe beskjed om å bruke det Anonymkode: 0d125...8a9 For å være ærlig så vet jeg ikke, jeg bare gjør som legen sier =)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 Jeg skulle ta prednisolon hele tiden, også under medisinfri Anonymkode: b535f...e4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå