AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Jeg leste nettopp i et emne der en bruker klarte å si at flyktninger er rotter som voldtar og forpester (noe lignende.) Er ikke første gangen jeg har opplevd å lese slike hårreisende utsagn. Har det virikelig alltid vært så mye nynazitiske holdninger her inne? Kommer det av at det er bitre, middelaldrende bygdetroll uten suksess her i inne eller? Anonymkode: 19fac...0cb 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #2 Skrevet 9. mai 2017 Har vært sånn kanskje det siste året. Det har vært tatt opp flere ganger, men har akdri blitt gjort tiltak. Har inntrykk av at de fleste som pleide å være aktive i "aktuelle saker og politikk" holder seg unna og det er gått inflasjon i den slags holdninger. Man kunne nesten døpt om hele underforumet til "det brune hjørnet" eller noe lignende. Anonymkode: 3ea1b...c22 7
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #3 Skrevet 9. mai 2017 Har ikke sett noe til det du skriver. Anonymkode: 76355...88f
Gjest Ingenting2 Skrevet 9. mai 2017 #4 Skrevet 9. mai 2017 På 7.5.2017 den 21.54, AnonymBruker skrev: Jeg leste nettopp i et emne der en bruker klarte å si at flyktninger er rotter som voldtar og forpester (noe lignende.) Er ikke første gangen jeg har opplevd å lese slike hårreisende utsagn. Har det virikelig alltid vært så mye nynazitiske holdninger her inne? Kommer det av at det er bitre, middelaldrende bygdetroll uten suksess her i inne eller? Anonymkode: 19fac...0cb Blant annet.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #5 Skrevet 9. mai 2017 På 7.5.2017 den 21.54, AnonymBruker skrev: Jeg leste nettopp i et emne der en bruker klarte å si at flyktninger er rotter som voldtar og forpester (noe lignende.) Er ikke første gangen jeg har opplevd å lese slike hårreisende utsagn. Har det virikelig alltid vært så mye nynazitiske holdninger her inne? Kommer det av at det er bitre, middelaldrende bygdetroll uten suksess her i inne eller? Anonymkode: 19fac...0cb Ble det slettet? Det er mye hets og hat av forskjellige grupper som får stå på KG. Det er skrekkelig, og jeg skjønner ikke at man kan tillate det. Anonymkode: 3b0d0...eed 3
fuglekvitter__ Skrevet 11. mai 2017 #6 Skrevet 11. mai 2017 (endret) På 5/7/2017 den 21.54, AnonymBruker skrev: Jeg leste nettopp i et emne der en bruker klarte å si at flyktninger er rotter som voldtar og forpester (noe lignende.) Er ikke første gangen jeg har opplevd å lese slike hårreisende utsagn. Har det virikelig alltid vært så mye nynazitiske holdninger her inne? Kommer det av at det er bitre, middelaldrende bygdetroll uten suksess her i inne eller? Anonymkode: 19fac...0cb Nei det er lite av nynazistiske holdninger her inne. Endret 11. mai 2017 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #7 Skrevet 11. mai 2017 Om det er det, synes du det er rart? https://www.rb.no/nyheter/skedsmo/flyktninger/skedsmo-bryter-diskrimineringsforbudet/s/5-43-466022 Jeg bor i Oslo, fyller snart 30 og har høyere utdanning. Jeg har fått nok av innvandringen, og det tror jeg faktisk de fleste nordmenn har nå. Uansett om de er rike eller fattige, eller om de bor på bygda eller i byen. Vent og se når det blir avholdt valg til høsten, dere! Anonymkode: 55b0b...fa2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #8 Skrevet 11. mai 2017 Jeg er 24 år, jobber i mediarelatert yrke og selv definerer jeg meg ikke som rasist - men kanskje innvandringsmotstander? Jeg har ikke noe imot noen raser eller mener noen er bedre enn andre - men jeg syns det skal være hovedsaklig nordmenn i Norge - og hovedsaklig afghanere i Afghanistan. Det går begge veier. Anonymkode: 3d655...e3b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #9 Skrevet 12. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om det er det, synes du det er rart? https://www.rb.no/nyheter/skedsmo/flyktninger/skedsmo-bryter-diskrimineringsforbudet/s/5-43-466022 Jeg bor i Oslo, fyller snart 30 og har høyere utdanning. Jeg har fått nok av innvandringen, og det tror jeg faktisk de fleste nordmenn har nå. Uansett om de er rike eller fattige, eller om de bor på bygda eller i byen. Vent og se når det blir avholdt valg til høsten, dere! Anonymkode: 55b0b...fa2 Hvem er de fleste? FRPere og høyreekstreme? Nei, da er det heldigvis få av de! Anonymkode: aa32a...9c1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #10 Skrevet 12. mai 2017 Hvorfor er slike uttalelser nynazisme? Kan like gjerne være fascisme, kommunisme, islamisme osv. Kan vel være uønskede kommentarer uten at man må koble det til en ideologi. Anonymkode: 48edd...543 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #11 Skrevet 12. mai 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er slike uttalelser nynazisme? Kan like gjerne være fascisme, kommunisme, islamisme osv. Kan vel være uønskede kommentarer uten at man må koble det til en ideologi. Anonymkode: 48edd...543 Ja, aktuelle saker og politikk forumet er jo selvfølgelig sagnomsust for dets røde kommunister som klager over innvandrere og omtaler dem på uspiselige måter. Anonymkode: 3ea1b...c22 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #12 Skrevet 12. mai 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, aktuelle saker og politikk forumet er jo selvfølgelig sagnomsust for dets røde kommunister som klager over innvandrere og omtaler dem på uspiselige måter. Anonymkode: 3ea1b...c22 Du skjønte ikke poenget. Jeg skal forklare: Det er ikketivlsomt at det uttrykkes mye rasistisk her på KG (det meste blir redigert bort innen kort tid). Men derfra til å knytte uttalelsene til en helt bestemt politisk idelogi finnes det ikke holdepunkter for. Like lite som det finnes holdepunkter for å knytte de samme uttalelsene til kommunisme, islamisme eller fascisme. Anonymkode: 48edd...543 1
Ramona Skrevet 12. mai 2017 #13 Skrevet 12. mai 2017 Sånn har det vært så lenge jeg har vært her, siden 2011. Same shit dag etter dag etter dag etter dag etter dag etter dag. Blir så lei.
hocane Skrevet 12. mai 2017 #14 Skrevet 12. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 24 år, jobber i mediarelatert yrke og selv definerer jeg meg ikke som rasist - men kanskje innvandringsmotstander? Jeg har ikke noe imot noen raser eller mener noen er bedre enn andre - men jeg syns det skal være hovedsaklig nordmenn i Norge - og hovedsaklig afghanere i Afghanistan. Det går begge veier. Selvsagt ingenting rasistisk å mene dette. Er forsåvidt enig med deg. Hadde det bare vært Nordmenn i Norge og Svensker i Sverige hadde vi vært mye fredeligere i dag. Multikulturalisme høres spennende ut på papiret, men i praksis er det en katastrofe. En trenger bare å ta en kikk på Frankrike, Tyskland og Sverige for å finne ut av det. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #15 Skrevet 13. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skjønte ikke poenget. Jeg skal forklare: Det er ikketivlsomt at det uttrykkes mye rasistisk her på KG (det meste blir redigert bort innen kort tid). Men derfra til å knytte uttalelsene til en helt bestemt politisk idelogi finnes det ikke holdepunkter for. Like lite som det finnes holdepunkter for å knytte de samme uttalelsene til kommunisme, islamisme eller fascisme. Anonymkode: 48edd...543 Jeg har bare sett rasistisk ting på kg. I løpet av flere år. Anonymkode: 45cad...e0f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #16 Skrevet 13. mai 2017 På 5/7/2017 den 21.54, AnonymBruker skrev: Kommer det av at det er bitre, middelaldrende bygdetroll uten suksess her i inne eller? Anonymkode: 19fac...0cb Den gruppen er vel overrepresentert når det gjelder hat. Anonymkode: 856c7...ba6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå