lindav Skrevet 30. juli 2002 #1 Skrevet 30. juli 2002 har bestillt ein del sjokolade fra Panduro og har tenkt å prøve meg på dette, har dere nokre tips eller nettsteder der det står om dette? Hadde også bestillt ei 3 dimensjonal bamsekakefomr (ei sånn som sitte), men panduro var utsolgt. Veit dere om nokre nettsteder ein kan kjøpe sånt?
K@rine Skrevet 30. juli 2002 #2 Skrevet 30. juli 2002 I en butikk som heter Traktøren har de mange fine kjøkkenting bl.a tredimensjonale kakeformer. Jeg har sett både bamse- og bil- og klovneformer. Jeg vet at det finnes 2 Traktøren i Oslo, en på Lilleaker og en på Stovner. Vet ikke om det går an å bestille derfra.
labine Skrevet 31. juli 2002 #3 Skrevet 31. juli 2002 men jeg vet at cacas har både sånne former og diverse mye annet kakegreier også - men det er homeparties. Dersom du vil finne ut om det er noen som har homeparty i nærheten kan du ta kontakt med cacas på www.cacas.no. Forresten, www.wilton.com har sikkert, men da må du bestille fra usa.
Cilla Skrevet 31. juli 2002 #4 Skrevet 31. juli 2002 Her selger de masse kakebake utstyr www.kakeboksen.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå