Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg aldri har forstått meg på. Hvorfor i all verden gidder enkelte folk å bli gravid? Det kan umulig være behagelig å gå gravid i flere måneder, få kroppen sin ødelagt og alt som følger med. Og hva er liksom premien?? En unge?? Da har man virkelig ikke forstått hva meningen med livet er. 

Anonymkode: b25cb...a3d

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg elsker å ligge strekk ut på sofaen i 8 måneder med hodet i en bøtte. 

Og jo, gevinsten er faktisk mer enn verdt det. Hadde ikke gått gjennom dette frivillig for fjerde gang hvis ikke.

Anonymkode: 4021e...ef9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsket å gå gravid. Sliter mye med leddsmerter, men disse forsvant under graviditeten. Aldri følt meg så avslappet og stressfri.

Fødselen var noe av det kuleste jeg har opplevd, beste adrenalinkicket ever!! 

Og unger er selvfølgelig verdens beste. Han er faktisk skikkelig kul. Den kjærligheten man føler til barnet sitt kan ikke sammenlignes med noe :)

Anonymkode: 10a90...811

• Liker 7
Skrevet

Synes det var flott å gå gravid jeg, hadde ingen plager. 🤗 Fødselen var fantastisk. Men om det skulle vært 9 måneder i helvete så hadde jeg gjort det igjen for jeg har fått verdens beste gutt. 😍

Skrevet

Jeg elsket å gå gravid. Hadde veldig lite plager. Ungen min er verdens beste.
Og når man ser stort på det, ER faktisk meningen med livet å formere oss og føre menneskeslekten videre. Selvsagt vil eller kan ikke alle få barn, men dypest i alle dyrs liv, er å overleve, dvs formere seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ellers vil menneskeheten dø ut

Anonymkode: 82cd6...a34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forstår jo den tanken når du ikke vil ha barn, å det er jo greit. Men det er like irriterende å få det spørsmålet som de som maser og gnager på andre om hvorfor de ikke vil ha barn. 

Anonymkode: 72400...110

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde jo bare vært bra. Mennesker ødelegger bare alt rundt seg uansett...

Endret av Maleficenta
  • Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jo den tanken når du ikke vil ha barn, å det er jo greit. Men det er like irriterende å få det spørsmålet som de som maser og gnager på andre om hvorfor de ikke vil ha barn. 

Anonymkode: 72400...110

Det er jo kun alltid mas om det da. Sjelden noen maser om det ts maser om

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hehe, ja det kan du si. Jeg er 6 mnd. på vei nå og hater hvert sekund av dette, aner ikke om det kommer til å være verd det, men de sier jo så...

Anonymkode: 9e0a2...183

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor vi har innvandring, når Europa dør ut, kommer Asia og Afrika med høyere fødselsrate inn.

Det har vært planen til FN ganske lenge nå: http://www.un.org/esa/population/publications/migration/migration.htm

Anonymkode: 119d1...500

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Maleficenta skrev:

Det hadde jo bare vært bra. Mennesker ødelegger bare alt rundt seg uansett...

Heh? Hva babler du om? Var du full?

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heh? Hva babler du om? Var du full?

Hva jeg babler om? Forurensning, krig, utrydning av div dyrearter, masseutryddelse av folkeslag, altså lista er milelang

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, det har bare vært en tradisjon for kvinnene i min slekt å bli gravide...

Anonymkode: 970dd...414

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke, det har bare vært en tradisjon for kvinnene i min slekt å bli gravide...

Anonymkode: 970dd...414

Hva skags tullete grunn er det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å være gravid er det beste i verden og barna enda bedre. Om jeg kunne og hadde råd, skulle jeg gått gravid flere ganger i året. Per niende måne <3

Anonymkode: fa6ec...2d8

AnonymBruker
Skrevet

Det er å formere seg som er den mest åpenbare meningen med livet. Har du et annet svar: enlighten me! Jeg kan ikke få barn og sliter litt med motivasjonen for tiden..

Anonymkode: eb26b...03d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg vil føde.. verste skrekk på jord er det! Er 27 år å livredd for akkurat det med føding.. kommer til å forlange keisersnitt!

Anonymkode: 23353...7ab

Skrevet
På 5/7/2017 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Da har man virkelig ikke forstått hva meningen med livet er. 

Hvorfor er det automatisk de som har misforstått meningen med livet? Hvorfor kan det ikke være du som har misforstått? Eller sitter du med fasiten?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...