Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Madley: :o :ler:

Jeg hadde tenkt å ha på meg et skjørt jeg hadde på meg på julaften, men nå har det da kommet frem at mesteparten av tiden av nyttår blir tilbrakt utendørs sammen med mine venner, så må nok slenge på meg noen jeans isteden... :P Skal ihvertfall ha på meg en fin topp!

Skrevet

Enten et svart skjørt, topp og sid bluse eller:

min spansk-inspirerte selskapsbukse i velour med vide chiffon-ben nederst, topp og bluse/jakke.

Nyttårsaften blir feiret hjemme - men pynting må til :-)

Har ikke bestemt meg om vi skal invitere gjester - er visst litt i seneste laget nå :ler:

Men etter å ha sittet her og lest mer om tragedien i Asia hvor så mange mennesker opplever den ultimate tragedien så betyr nyttårbekledning så veldig lite. Leste at folk ble henstilt om å gi penger til flomofre istedet for å bruke dem på raketter - og det tror jeg at vi skal gjøre. Det føles ikke riktig å feire inngangen til et nytt år mens en av de verste naturkatastrofene utspinner seg i en annen kant av verden akkurat nå :cry:
Skrevet

Pinstripet dress med rød topp under og en rød rosenål. Svarte stilettsko

Skrevet

Fotsid rød kjole med "kortstokkruter" svarte neders, tre stykk tror jeg, og en maske med stang på

maskeradeball ja :P

Skrevet

sort med hvitt mønster knelangt skjørt i tynt florete stoff, pen sort topp med trekvartlangs ermer, god utringing pyntet med silke, sorte pumps.

Skrevet

Svart kjole uten stropper som skrår nedover på den ene siden. Stor sølvspenne på hoftene og bittelitt drapert i livet.

Skrevet

Har to alternativer, alt etter hvor vi havner:

(1) "smoking"dress i svart, med svart babydolltopp i chiffon med paljetter; skyhøye hæler.

(2) svart halvlang silkekjole med halterneck og paljettbroderi i svart.

Skrevet

Sort kjole med små pærler sydd på brystet.

Og sorte penstøvletter...

Skrevet

Blått satengaktig skjørt med svart tyll under og en svart overdel med V-utringning. Samme som jeg hadde på meg på julaften i grunnen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Madley?! What?!

Hehe...Ja..jeg feirer ikke nyttårsaften. Skal være hjemme å passe en livredd pusekattunge jeg.

Skrevet

Svarte dressbukser, svarte stiletter, satintopp med blomstertrykk på og snøring bak, strasssmykke, og et par lekre øreringer og oppsatt hår.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Har ikke helt bestemt meg.

Temmelig svartkledde de fleste her på kg skal være. Kanskje jeg skulle prøve å skille meg litt ut.

Gjest transe ikke pålogget
Skrevet

Blir helt sikkert kjole på meg. Vet ikke hvor jeg blir, men må finne en løsning når jeg skal ut å se på raketter, har ei varm kåpe om ikke veret er helt dumt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror jeg skal ha lilla langt skjørt og svart topp.

Skrevet

Har egentlig ikke tenkt så mye over det, men kommer nok ikke til å pynte meg så veeeldig mye opp. En svart dressbukse og topp kanskje.

Skrevet

Jeg har vært og kjøpt meg olabukse til nyttårsaften idag jeg :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Hehe...Ja..jeg feirer ikke nyttårsaften. Skal være hjemme å passe en livredd pusekattunge jeg.

Omtenksomt da ihvertfall! :-) Skulle fantes flere av deg, Madley!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...