Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt tilbydd en jobb på en yx bensinstasjon, men redd for panikkangst siden jeg sliter med angst.

Ikke hatt anfall på lenge, men redd jeg skal på det når jeg er alene på stasjonen og ikke kan få tak i noen andre mens jeg står der..

Takke ja eller nei.. Det er jo en flott arbeidstid også.

Anonymkode: 525db...865

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takke ja!

Og ta sorgene på etterskudd, ikke forskudd. Litt som Kong Harald sier: "jeg er frisk, til det motsatte er bevist". :)

Anonymkode: c7f66...c11

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takke ja!

Og ta sorgene på etterskudd, ikke forskudd. Litt som Kong Harald sier: "jeg er frisk, til det motsatte er bevist". :)

Godt skrevet. :) 

Er bare redd for hva jeg skal gjøre om jeg får panikk mens jeg står der alene.

• Liker 1
Gjest flaggermuskongen
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du mestringsstrategier? Bruker du medisiner i hverdagen? 

AnonymBruker
Skrevet
På 7.5.2017 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Då gjer du det samme som du ville gjort dersom det bryt ut brann eller liknande. Dette får du opplæring i. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, flaggermuskongen skrev:

Har du mestringsstrategier? Bruker du medisiner i hverdagen? 

Nei, har ingen mestringsstrategier.. Kommer det kunder og eller flere på en gang og jeg skal lage mat f.eks og plutselig så kjenner jeg det kommer.. Tenker at jeg kan jo ikke bare flykte derifra når det ikke er andre på jobb..

AnonymBruker
Skrevet
På 7.5.2017 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Nei, har ingen mestringsstrategier.. Kommer det kunder og eller flere på en gang og jeg skal lage mat f.eks og plutselig så kjenner jeg det kommer.. Tenker at jeg kan jo ikke bare flykte derifra når det ikke er andre på jobb..

Nei, men du kan "hente" mer grillkrydder på bakrommet ;) 

• Liker 2
Skrevet
På 7.5.2017 den 20.49, AnonymBruker skrev:

Har blitt tilbydd en jobb på en yx bensinstasjon, men redd for panikkangst siden jeg sliter med angst.

Ikke hatt anfall på lenge, men redd jeg skal på det når jeg er alene på stasjonen og ikke kan få tak i noen andre mens jeg står der..

Takke ja eller nei.. Det er jo en flott arbeidstid også.

Du må jo takke ja. Tenk så lei deg du kjem til å bli dersom du takkar nei. 

Eg kjenner fleire med angst og panikkangst, som alle er i 100% arbeid. Hatten av for dei! Ei av venninnene mine som har panikkangst jobbar i Justisdepartementet. Eg er SÅ utruleg stolt over ho :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner selvtilliten vokser litt nå. :) 

• Liker 1
Skrevet

Takk JA til jobben! Jeg er sikker på at det vil gå utmerket. Om noen vil vedde, så er jeg villig til å legge en god slump penger på at du etter en måned stortrives og lurer på hvorfor du tvilte til å si ja til jobben :5:

• Liker 2
Skrevet
På 7.5.2017 den 21.41, AnonymBruker skrev:

Kjenner selvtilliten vokser litt nå. :) 

Så bra!

Og då kan du jo berre tenke deg korleis sjølvtillitten veks når du er i gang i den nye jobben :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil sterkt oppfordre deg til å ta jobben. Dette kan gi deg en arena du kan vokse på. Når det er sagt vil jeg også anbefale deg til å snakke med legen din (eller en psykolog hvis du er i kontakt med en) for å lære deg noen teknikker du kan bruke dersom du merker angsten på et lite optimalt tidspunkt. Når det er sagt er det overhodet ingen krise at det ikke går helt perfekt for seg. 

Anonymkode: 930a5...8bb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...