DrømmenOmEnBaby Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Hei, som overskriften sier, noen andre som er i samme "båt" som oss nå? ☺️ Ble inseminert på fredag, vårt andre forsøk... Første forsøket ble nesten avbrutt pga overstimulering (dobbel dose Femar i 5 dager) men en stor og en medium eggpose stod igjen til slutt... Ble desverre ikke gravid. På dette forsøket gikk jeg kun på enkel dose og to dager før inseminering hadde jeg en på 14 mm og en på 19mm 🤞🏼 Denne gangen merker jeg absolutt INGEN ting, hverken hodepine, tretthet, magevondt eller murringer, slik jeg opplevde første forsøket... Tok eggløsningssprøyte på torsdags morgen, for nysgjerrigheten sin skyld tok jeg en EL test nå i sted, negativ.. Er dette helt normalt, burde det ikke vært spor etter sprøyten fortsatt? Noen som ønsker å dele litt erfaringer om prosessen og tanker? ☺️
mighty_duckling Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Har to insemineringsforsøk bak meg, dessverre ble det ikke noe graviditet hos meg og har nå gått over til IVF. Vet ikke noe om EL-test da jeg aldri tok noe sånt. Men ville ønske deg masse lykke til, og måtte det bli to streker på deg =)
DrømmenOmEnBaby Skrevet 7. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2017 Tusen takk for at du tok deg tid til å svare @mzmika ☺️ Masse lykke til til deg og, vi satser på to strek innen nær fremtid på oss begge to 🌱🤞🏼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå