Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått tilbud om jobb som konsulent for Aleris Ungplan (barnevern), men er litt usikker.....

Jeg er vant til å jobbe i kommunen, under ordnede forhold, men i denne jobben opplever jeg at ting er lite strukturerte. Jeg har fortsatt ikke hilst på lederen av boligen, kun snakket med henne på telefon en gang, og samtalen varte et par minutter. 

Når jeg spurte om stillingsstørrelse fikk jeg beskjed om at "du setter deg opp på de vaktene du vil ha og så settes det inn etter behov..." Vil dette si at jeg aldri aner hvor mye jobbing jeg har neste måned? 

I denne jobben må jeg registrere meg som enkeltmannsforetak og være selvstendig næringsdrivende. Bare det gjør at jeg blir litt skeptisk.

Jeg har vært på 2 vakter som de kaller prøvevakter, men jeg syntes ikke jeg får noe særlig info, uansett hvor mye jeg spør og graver.

Noen som har erfaring?

Anonymkode: 095f5...f71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høyres jo heilt merkeleg ut! 

Sei at du vil ha klare svar og få sjå arbeidskontrakten før du kan takke ja til jobben. Ta all kommunikasjon skriftleg, slik at det ikkje vert noko misforståing.

AnonymBruker
Skrevet

Styr unna og hold deg til kommunen. Aleris betaler sikkert bedre, men det er ingen trygg jobb. Jeg ofrer penger for å ha en trygg og stabil jobb å gå til.

Anonymkode: 8a0c4...6e5

AnonymBruker
Skrevet
På 7.5.2017 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Har fått tilbud om jobb som konsulent for Aleris Ungplan (barnevern), men er litt usikker.....

Jeg er vant til å jobbe i kommunen, under ordnede forhold, men i denne jobben opplever jeg at ting er lite strukturerte. Jeg har fortsatt ikke hilst på lederen av boligen, kun snakket med henne på telefon en gang, og samtalen varte et par minutter. 

Når jeg spurte om stillingsstørrelse fikk jeg beskjed om at "du setter deg opp på de vaktene du vil ha og så settes det inn etter behov..." Vil dette si at jeg aldri aner hvor mye jobbing jeg har neste måned? 

I denne jobben må jeg registrere meg som enkeltmannsforetak og være selvstendig næringsdrivende. Bare det gjør at jeg blir litt skeptisk.

Jeg har vært på 2 vakter som de kaller prøvevakter, men jeg syntes ikke jeg får noe særlig info, uansett hvor mye jeg spør og graver.

Noen som har erfaring?

Anonymkode: 095f5...f71

Er dette vanlig??

Anonymkode: a9843...35a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...