Gå til innhold

Kattepensjonat Østlandet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale et godt kattepensjonat i området Vestfold/Akershus? Vi har to katter som er vant til å gå ute, og synes det blir trist for dem å bli stengt inne på en kvadratmeter med få muligheter til å gå frott. Vi skal bort i to uker og har ingen som kan passe dem hjemme. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er et i/utenfor Asker som min kollega skryter av.

Anonymkode: dcb5b...7df

Skrevet

Har du navn? 

AnonymBruker
Skrevet

Hagen gaard på Gan. Brukt de til katt og kanin.

Anonymkode: 75806...57b

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes også en i Rygge. Her kan man kjøpe ekstra service som katte-psykologi prat.

Anonymkode: 3ba96...fee

AnonymBruker
Skrevet

Toves kattepensjonat i Sandefjord. Det er ei dame som lever og ånder for katter har jeg hørt, er visst mange fornøyde katteeiere som har hatt dyra sine der. 

Syns personlig det ser litt "rufsete" ut, men kattene har det helt supert der 👍

Anonymkode: e73b9...464

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Toves kattepensjonat i Sandefjord. Det er ei dame som lever og ånder for katter har jeg hørt, er visst mange fornøyde katteeiere som har hatt dyra sine der. 

Syns personlig det ser litt "rufsete" ut, men kattene har det helt supert der 👍

Der har vi hatt kattene en gang, men vi er ikke helt enige i de gode omtalene fra det stedet. Vi fikk tilbake en svært tynn og deprimert katt etter et opphold der, og ønsker ikke å sende dem dit igjen. De hadde fått mat, det var ikke det, men katten hadde mistrivdes så at den ikke spiste. 

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, tirben skrev:

Der har vi hatt kattene en gang, men vi er ikke helt enige i de gode omtalene fra det stedet. Vi fikk tilbake en svært tynn og deprimert katt etter et opphold der, og ønsker ikke å sende dem dit igjen. De hadde fått mat, det var ikke det, men katten hadde mistrivdes så at den ikke spiste. 

Ånei så trist. Jeg som har hørt så mye bra om dem. Vært der med noen sekker fôr også som ellers hadde blitt kastet og da syns jeg det så ut som at alle kattene der storkoste seg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...