AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Del Skrevet 7. mai 2017 Hva mener dere? Ikke at personen tenner på å bruke det, men mere trygghetsfølelsen. Bruker den om natten bare. Anonymkode: 73980...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Del Skrevet 7. mai 2017 Da må vedkommende ha veldig veldig ekstremt liten munn for det lages ikke så store smokker. Anonymkode: d22e4...e0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Del Skrevet 7. mai 2017 Det må slite på tennene og høres skikkelig sært ut. Må finnes andre måte å føle trygghet på skjønner heller ikke hvordan det skal kunne føles så trygt med smokk. Anonymkode: 1cf38...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 7. mai 2017 #4 Del Skrevet 7. mai 2017 Kjøp deg en kosebamse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #5 Del Skrevet 7. mai 2017 Tydeligvis så føles det trygt da med smokk om natten.. Kanskje det er noe form for fetisj bare ikke seksuelt.. Jeg vet ikke? Anonymkode: 73980...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalyna Skrevet 7. mai 2017 #6 Del Skrevet 7. mai 2017 Mener å ha lest at overdreven bruk av smokke er med på å deforme tennene? Altså at de blir skjeve eller noe sånt. Gjelder kanskje bare melketenner? Ellers er det vel en privatsak som jeg ikke har noe med, men ville heller anbefalt å få seg en liten bamse eller noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. mai 2017 #7 Del Skrevet 7. mai 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalyna Skrevet 7. mai 2017 #8 Del Skrevet 7. mai 2017 Forøvrig finnes det jo mennesker som liker å leke at de er "babyer" og har funnet seg foreldre over nettet. Slik som denne videoen viser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 7. mai 2017 #9 Del Skrevet 7. mai 2017 Æsj tenker jeg. Vet om en som sugde på tommelen i voksen alder også. Utrolig ekkelt. Både smokk og suge på tommelen hører med til barndommen. Skaff hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #10 Del Skrevet 7. mai 2017 Ja, har sett at det finnes de som er babyer og finner seg foreldre over nettet.. Anonymkode: 73980...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #11 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg heter Truls og jeg er et troll. Anonymkode: a7bb9...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #12 Del Skrevet 7. mai 2017 Ljug bedre når du skal juge da. 15 år f.eks Anonymkode: 9b837...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #13 Del Skrevet 7. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ljug bedre når du skal juge da. 15 år f.eks Anonymkode: 9b837...1e5 Hva skal jeg ljuge for? Anonymkode: 73980...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #14 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg måtte prøve, smokken falt bare ut av munnen når jeg slappet av dvs den ville falt ut av munnen din Anonymkode: a1e41...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #15 Del Skrevet 7. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg måtte prøve, smokken falt bare ut av munnen når jeg slappet av dvs den ville falt ut av munnen din Anonymkode: a1e41...9d1 Nå er det ikke jeg som bruker den heller da. Anonymkode: 73980...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #16 Del Skrevet 7. mai 2017 Bytt smokken ut med en sutteklut. Anonymkode: dc13c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #17 Del Skrevet 7. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bytt smokken ut med en sutteklut. Anonymkode: dc13c...495 Høres mere fornuftig ut. Anonymkode: 73980...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arth88 Skrevet 7. mai 2017 #18 Del Skrevet 7. mai 2017 Majoriteten av dere som svarer i tråden har ikke begitt dere ut på de store internettreisene, det finst både smokker i voksenstørrelse, med barnslig motiv og det hele, og folk som bruker dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #19 Del Skrevet 7. mai 2017 Synes de fleste her inne er ganske frekk. Bestevenninnen min brukte fingrene til hun var i midten av 20 årene. Sluttet på grunn av at hun brakk flere fingre og håndleddet i en dum ulykke i fylla. Ifølge henne så er det ikke det samme å bruke andre hånden. Så hun måtte gå uten i lengre tid og klarte da å slutte. Det starter som noe naturlig, blir en trygghet og ender opp som en vane. En vane som gir en trygghetsfølelse. Det kan være gode grunner til at de ikke slutter som barn. Alt fra barnemishandling, følelsen av ensomhet og mangel på trygghet, ikke lært seg å slappe av på riktig måte etc. For noen er det bare en vane. Det er overraskende mange voksne som bruker tommel, andre fingre, klut, bamser eller smokk og sikkert mer som jeg ikke vet om. Senest i forrige uke så jeg ei godt voksen dame (40-50 årene) suge på tommelen i bilen. Var rushtid og hun var i filen ved siden av i lang tid.. Var ingen tvil over hva hun gjorde. Ikke første gang jeg har sett voksne suge på tommelen i bilen. Til og med kjendiser suger på tommelen. Rihanna, Kelly Osbourne, victoria beckham, Jennifer Lawrence, Amy Winehouse m.fl. Det spekuleres i at Simon Cowell, Lindsay Lohan og Megan Fox også gjør det. Det finnes flere bevis men det kan også være tull eller for å leke sexy. Er garantert flere, de gjør det bare ikke offentlig. Venninnen min gjorde det aldri offentlig. Jeg googlet info på grunn av venninnen min, var nysgjerrig og la til "celebirties" og fikk overraskende treff. Jeg vokste opp med ei nær venninne som sugde på fingrene. I tenårene så tenkte jeg ikke noe over at hun gjorde det. Har alltid vist at hun gjorde det, jeg var den eneste bortsett fra familie som viste om det. Denne vanen var alltid noe usakt imellom oss. Vi snakket aldri om det, for jeg så at hun skammet seg sånn. Men en dag tok jeg motet til meg og stilte spørsmål. Følte jeg måtte fortelle henne at jeg ikke brydde meg om det, hun trengte ikke å skjule det for meg. Under overnatting og slikt så brukte hun å vente til jeg sovnet før hun selv skulle sovne. For å skjule det, eller snu ryggen til meg. Vi var vell 15-16 da vi tok praten. Resten av info har jeg funnet på nett, for jeg er en ganske så nysgjerrig person. Eneste jeg tenkte om det var at det var synd at hun hadde så mye skam over det. Ellers så brydde jeg meg ikke. Hun skadet jo ingen! Absolutt ingen. Tennene hennes var helt fine, litt overbitt men det hadde jeg ikke lagt merke til hvis hun ikke viste meg det. Jeg hadde større overbitt enn henne, og jeg har aldri brukt smokk eller noe slikt. Ikke var hun barnslig eller ekkel heller. Hun var og er helt normal. Da jeg gikk på folkehøgskole så oppdaget jeg at 2 stk brukte tommel. Ei måtte ha bamsen i sengen, en hun fikk da hun var spedbarn og har brukt siden. Fikk ikke sove uten. Det var 1 person av disse 3 som ble "fersket" under en reise tidlig på året, og noen var så frekk å ertet hun for det. Men hun var typen som ikke brydde seg og kunne fint gjøre det i timen eller offentlig, hun sto på sitt og valgte å være ærlig og åpen om det. Etter at "mobberne" fikk svar på noen spørsmål så ble det godtatt og ertingen sluttet. På grunn av hennes ærlighet så kom 2 til ut å fortalte om sine vaner til en gruppe, ikke hele skolen, men ingen følte for å spre det heller. Jeg vet også om en mann i 20 årene som bruker smokk, og det går. Har sett det selv, den faller nok ut når han sover vil jeg tro, og det kreves vell en del muskler å holde den på plass. Men det går og han har gjort det siden han var baby. Har ikke spurt han noe om det, vi kjenner hverandre så vidt.. Synes dere bør sette dere litt inn i ting, før dere kaller ting for barnslig, skittent, ekkelt, upassende etc. Kaller folk troll osv. Jeg kan garantere at noen på jobben, skolen, gamle klasse venner etc som har en slik vane. De holder det bare hemmelig. Ikke vær sjokkert om en av dine nærmeste venner har en slik hemmelighet. Ifølge noen artikler så er det rundt 1 av 10 voksne som har en slik vane, og det er mange "mørketall". Google "Adult thumb sucker" så finner du mye informasjon og bevis på hvor vanlig det egentlig er. Det er oppegående, voksne folk, ikke bare folk med fetisj eller psykiske lidelser. Anonymkode: 1c44c...9a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå