AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg må gjennom koloskopi, og har "valget" mellom flere forskjellige tømmingspreparater. Jeg har aldri brukt noe slikt, så jeg har ingen anelse om hva som er best. Jeg har lest om de forskjellige preparatene, men er det noen som har personlig erfaring med noen av disse: * Citrafleet * Endofalk * Moviprep * Picoprep ? Anonymkode: 0284b...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg brukte Citrafleet. Det smaker helt ok, så det var lett å få i seg. Effekten kom kort tid etter. Jeg fikk etterhvert vondt i hodet (antageligvis fordi jeg ikke hadde spist på lenge). 2-3 timer etter andre dose ble jeg utrolig kvalm og begynte å kaste opp. Jeg fikk i meg mye mindre væske enn det jeg skulle, så jeg trodde hele tømmingen var bortkastet, men det var heldigvis så og si tomt da jeg ble undersøkt. Anonymkode: cce1d...735 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Del Skrevet 7. mai 2017 Moviprep er OK, men smaken er ikke så god etterhvert. Men det går greit om du prøver å drikke litt buljong f.eks ved siden av (eller i pausen mellom de to timene du skal drikke den) Anonymkode: 1213f...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg mener bestemt jeg brukte picoprep. Helt ok på smak, ble ikke kvalm eller noe. Fikk tømt tarmen skikkelig før koloskopi Anonymkode: d356c...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå