Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir kalt for naver og lat fordi jeg ikke har jobb for øyeblikket pga sykdom. Synes ikke det er noe særlig at de jeg har fortalt det til skal komme med spydige kommentarer pga det.

Du blir på en måte sett på som lat i dag hvis du ikke jobber eller får penger fra nav. Naver er jo blitt et negativt ord. MEN mange sikkert ja som utnytter nav av unge folk og sikkert eldre også, men man må ikke legge alle under en kam..

Jeg selv er ikke ufør, men har gått på aap men gikk over til å bli 100% sykemeldt etter en praksis jobb.

Anonymkode: e8b59...c28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble du syk av praksisen?

Anonymkode: 676ea...6b0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble du syk av praksisen?

Anonymkode: 676ea...6b0

Skrev det kanskje litt forvirrende. Jeg gikk på aap frem til 2016. Etter det fikk jeg en jobb, men i år så ble jeg 100% sykemeldt og er det fremdeles etter jeg gikk på en smell pga en praksis jeg var i.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste folk ser ned på navere. Men du er IKKE en naver hvis du faktisk er syk. En ekte naver er en som snylter på staten og ikke gidder å jobbe.

Anonymkode: 33d62...4d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste folk ser ned på navere. Men du er IKKE en naver hvis du faktisk er syk. En ekte naver er en som snylter på staten og ikke gidder å jobbe.

Anonymkode: 33d62...4d4

Ja, det er det jeg mener også..

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel forskjellig oppfatning av hvor mye man faktisk må tåle, og jobbe med seg selv mentalt for å være i stand til å forsørge seg selv. 

Det er et faktum at mange unge i dag, ikke klarer å ta seg sammen når livet ikke er optimalt. 

Anonymkode: e0ecf...843

AnonymBruker
Skrevet
På Sunday, May 07, 2017 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Blir kalt for naver og lat fordi jeg ikke har jobb for øyeblikket pga sykdom. Synes ikke det er noe særlig at de jeg har fortalt det til skal komme med spydige kommentarer pga det.

Du blir på en måte sett på som lat i dag hvis du ikke jobber eller får penger fra nav. Naver er jo blitt et negativt ord. MEN mange sikkert ja som utnytter nav av unge folk og sikkert eldre også, men man må ikke legge alle under en kam..

Jeg selv er ikke ufør, men har gått på aap men gikk over til å bli 100% sykemeldt etter en praksis jobb.

Dessverre er det mange fordommer ute å går mot nav klienter. Enten det gjelder sosialhjelp, aap eller uføretrygd. Rettighetene skrenkes inn hele tiden også. Det er ganske fælt egentlig. Ikke har nav klientene noen sanksjonsmuligheter tilbake heller. Dessverre.

Anonymkode: 08661...36a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...