AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Blir kalt for naver og lat fordi jeg ikke har jobb for øyeblikket pga sykdom. Synes ikke det er noe særlig at de jeg har fortalt det til skal komme med spydige kommentarer pga det. Du blir på en måte sett på som lat i dag hvis du ikke jobber eller får penger fra nav. Naver er jo blitt et negativt ord. MEN mange sikkert ja som utnytter nav av unge folk og sikkert eldre også, men man må ikke legge alle under en kam.. Jeg selv er ikke ufør, men har gått på aap men gikk over til å bli 100% sykemeldt etter en praksis jobb. Anonymkode: e8b59...c28
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Ble du syk av praksisen? Anonymkode: 676ea...6b0
Piaasi Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ble du syk av praksisen? Anonymkode: 676ea...6b0 Skrev det kanskje litt forvirrende. Jeg gikk på aap frem til 2016. Etter det fikk jeg en jobb, men i år så ble jeg 100% sykemeldt og er det fremdeles etter jeg gikk på en smell pga en praksis jeg var i.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 De fleste folk ser ned på navere. Men du er IKKE en naver hvis du faktisk er syk. En ekte naver er en som snylter på staten og ikke gidder å jobbe. Anonymkode: 33d62...4d4 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #5 Skrevet 7. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste folk ser ned på navere. Men du er IKKE en naver hvis du faktisk er syk. En ekte naver er en som snylter på staten og ikke gidder å jobbe. Anonymkode: 33d62...4d4 Ja, det er det jeg mener også.. Anonymkode: e8b59...c28
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #6 Skrevet 7. mai 2017 Det er vel forskjellig oppfatning av hvor mye man faktisk må tåle, og jobbe med seg selv mentalt for å være i stand til å forsørge seg selv. Det er et faktum at mange unge i dag, ikke klarer å ta seg sammen når livet ikke er optimalt. Anonymkode: e0ecf...843
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #7 Skrevet 10. mai 2017 På Sunday, May 07, 2017 den 18.50, AnonymBruker skrev: Blir kalt for naver og lat fordi jeg ikke har jobb for øyeblikket pga sykdom. Synes ikke det er noe særlig at de jeg har fortalt det til skal komme med spydige kommentarer pga det. Du blir på en måte sett på som lat i dag hvis du ikke jobber eller får penger fra nav. Naver er jo blitt et negativt ord. MEN mange sikkert ja som utnytter nav av unge folk og sikkert eldre også, men man må ikke legge alle under en kam.. Jeg selv er ikke ufør, men har gått på aap men gikk over til å bli 100% sykemeldt etter en praksis jobb. Anonymkode: e8b59...c28 Dessverre er det mange fordommer ute å går mot nav klienter. Enten det gjelder sosialhjelp, aap eller uføretrygd. Rettighetene skrenkes inn hele tiden også. Det er ganske fælt egentlig. Ikke har nav klientene noen sanksjonsmuligheter tilbake heller. Dessverre. Anonymkode: 08661...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå