Gå til innhold

Jeg vil bli den dama som "alle" misunner kjæresten min for!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel for øyeblikket og jobber med meg selv, Jeg ønsker å bli det beste potensiale av meg selv..

jeg vil at min neste kjæreste skal føle "stolthet" når han er ute sammen med meg. Å få lange blikk osv. Det hørtes kanskje teit ut, men jeg har det faktisk som et mål :) 

akuratt nå jobber jeg med "drømme kroppen" skal ned noen kg trene styrke for å få litt størrre/finere rumpe. 

Skal så gjøre masse annet som gjør meg mer attraktiv.. 

jeg kommer til å jobbe for å bli likt i kompisgjengen og selvfølgelig unne han gutte kvelder. 

Jeg vet at utsende ikke er alt, og selfølgelig er "alle" stolt over kjæresten sin. Det er mange andre kvaliteter som spiller inn i valg av partner osv. MEN realiteten er at utsende har mye å si der ute (spesielt når ukjente ikke kjenner til de andre flotte kvalitetene)

Det er ikke til å stikke under en stol at menn liker å se på en vakker kvinne, jeg kommer til å like å få litt oppmerksomhet i hverdagen. Og kanskje det gir mannen bedre selvtillit? - "hun kan få hvem som helst, men hun vil ha meg" 

Jeg har vært i forhold der jeg og spesielt min partner har latt seg forfalle. Mener det er viktig å se bra ut for hverandre, å holde den seksuelle kjemien oppe. Selv etter 4, 8 15 år osv .       

Alle kan bli den beste utgangen av seg selv uansett alder :) 

Hva tenker dere menn om dettte, ville dere satt pris på en slik kjæreste? 

Anonymkode: 9612b...b89

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville definitivt satt pris på det :)

Anonymkode: d3c07...d19

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Positivt :) 

Drømme scenario, mange damer slutter å bry seg om seg selv... 

Anonymkode: 89f85...572

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønnhet er dessverre for vanlig, og for midlertidig. Ja, det har mye å si, men det er grenser for hvor mye man kan, og burde, investere i det. All tid, energi og penger du legger i det kunne vært brukt på noe annet. 

Blir du senere dumpet for en vakrere, eller desto verre - yngre, så vil jeg tro det blir vanskelig å takle om du har lagt all din energi i å være den deiligste i rommen, for så å tape terreng. 

Anonymkode: 0e053...870

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke går utover tid som bør gå til husvask og matlaging samt at det å få barn vil bli et problem med den perfekte kropp som ideal. Vil nødig ha en dame som har det bra til hun får barn eller blir syk og ikke tåler å se seg selv forfalle. For det gjør man natulig ved slike situasjoner. 

Anonymkode: 715f3...e90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekte kjærlighet er å ikke tenke på slike ting. 

Anonymkode: 2ec2b...b39

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Eller du får en mann som er hypersjalu og usikker, spesielt når han merker hvordan du nyter oppmerksomhet fra andre menn

Mannen min har for øvrig selvtillit uavhengig av meg, og jeg foretrekker det sånn. Syns selvtillit som kommer innenfra er mye mer solid. Jeg er ikke den peneste dama, og det trenger man heller ikke være for å beholde den seksuelle kjemien. Har vært sammen i 5 år, har sex minst 5 ganger i uka. For oss handler seksuell stemning, om å tørre ha sex på impuls selv om skjegget ikke er tatt eller jeg ikke fikk barbart armhulene den morningen. Er mye mer dyrisk sånn, enn at alt skal være 100% perfekt, syns jeg. 

Det finnes menn og kvinner av ulike typer, som liker sine ting. De tingene du lister opp hadde ikke min mann brydd seg om, men det er jo de som bryr seg om det. Farene er jo gjerne at den type mann du skisserer sannsynligvis har lettere for å ty til andre kvinner om kroppen din forfaller eller han går lei av deg. 

Anonymkode: c7853...a0f

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekte kjærlighet er å ikke tenke på slike ting. 

Anonymkode: 2ec2b...b39

Signerer denne. Hvis det er en trofèkjæreste man ønsker, så er det ikke kjærlighet det er snakk om.

Anonymkode: 20785...4c2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å heller bli den beste versjonen av deg selv, for din egen del og ikke for alle andres. Det er skadelig å være så avhengig av andres godkjennelse på at du er en bra person.

Anonymkode: b03aa...daa

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo hyggelig med ei dame som er lett på øyet, men sånn jeg leser innlegget ditt så høres du ikke veldig aktuell ut for meg.

Det høres ut som du er veldig orientert mot å bli likt, please andre og sette slitsomme forventninger til deg sjøl, i stedet for å tenke like mye på hva DU vil ha ut av et forhold. Du virker litt usikker, og derfor måler du deg etter andres vurderinger. Noe av det jeg tiltrekkes mest av hos damer, er selvsikkerhet og evnen til å gi litt F. At de tør å by på seg sjøl uten at de må være "perfekte" hele tida, tør å si ifra om hva de faktisk tenker og mener uten å jatte med på alt, og at de har sjølironi. Gi meg ei sånn dame, så er jeg solgt. Seksuell kjemi er vanvittig mer enn det rent fysiske, selv om noen sjarmerende fysiske trekk selvsagt ikke er et minus.

Kan heller ikke påstå at jeg misunner kompiser bare fordi dama deres tilfeldigvis har sprettrumpe heller. Tenker kanskje at "det var ei fin rumpe" og så glemmer jeg det. De jeg misunner er de som virker lykkelige i forholdet sitt. 

Anonymkode: 8c669...fcc

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Tro det eller ei men det er begrenset underholdningsverdi i en vakkert ytre. Det må være noe inni den lekre innpakningen også.

Du blir vel skuffet om du åpner en lekker innpakket julegave og så får du en potetskreller?

Jeg hadde en utrolig lekker kjæreste en gang i 3 uker for selv som 16 åring skjønte jeg at det var flott å gå tur hånd i hånd og gå på kino og få misunnelige blikk men når jeg krympet meg innvendig hver gang han åpnet munnen fordi han var så dum så ble det litt kjedelig i lengden.

Anonymkode: b7a2a...0d3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Takk for deres synspunkter :) 

for å forklare litt nærmere. Jeg er en kvinne med "ben i nesa" absolutt ingen nikkedukke.  Kvaliteter jeg vil ha i et forhold er gjensidig respekt, at vi kan lene på hverandre i ulike situasjoner, støtte hverandre når det gjelder personlig utvikling som eks karriere. Humor, at vi er like når det gjelder verdier.  Den gode samtalen om "alt og ingentig" over en flaske vin .. 

selføleglig vet jeg at utsende ikke er alt, men jeg mener det er viktig å se bra ut for hverandre. Når jeg føler meg vell i min egen kropp, utstråler jeg min sexualitet mye mer! Jeg kler meg i kjole og høye heler like mye for min egen del som min partner sin. Det er pga jeg liker den følelsen det gir meg,  og selfølgelig øker den når en partner er "stolt" over hva han har ;) 

jeg mener sykdom untakstilstand, hadde mannen jeg elsker havnet i rullestol, hadde ikke tanken å forlate han streifet meg en gang. Hadde han lakt på seg 40kg av latskap ikke sykdom, hadde jeg blitt lei meg for at han ikke ønsker å bevare sexlivet vårt. Da jeg mest sannsynlig ikke hadde tent på han lengre.. (ps jeg har vært gjennom sykdom som jeg trengte å ta cellegift for, jeg tåler å "forfalle" men det er ikke tema her) 

Etter en stund når barn og dagliglivet tar sin gang, mener jeg det er desto viktig å ta vare på utsende. Så man ikke mister den lille gnisten og tiltrekningen og Ikke glemmer å være kjærester! 

Selv om jeg for barn, så ønsker jeg jo se bra ut? Det å stelle seg/ ta vare på utsende for meg til å føle meg vakker og femenin. Jeg er fortsatt en kvinne selv om jeg blir mamma :) 

ts

Skrevet

Syns dette høres nesten litt usunt ut. Jeg er helt enig at man skala være den beste seg selv, men man skal gjøre det for sin egen del. Jeg ble kjæresten min for noen år siden, jeg veide da noen kg mindre. Eller en del. Jeg ble syk og forfalt, det samme gjorde han. Nå har jeg kommet frem til at selv om jeg er syk ønsker jeg å være bedre for meg, bruker med tid på meg selv og utseende, så jeg har begynt å trene, gått ned 10 kg og kler meg etter mine eggene ønsker, ikke hva andre mener er riktig, jeg mye mer lykkelig nå enn det jeg var føre jul. Kjæresten så forskjellen på meg og begynte med det samme selv, vi har der mye bedre nå enn hva vi hadde før, og det er fordi vi tar vare på oss selv, for oss selv. 

• Liker 2
Gjest Ingenting2
Skrevet

Hva er så viktig med hva andre enn kjæresten din syns? 

AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke end opp som en av de meggene som forventer at andre skal missunne kjæresten din uavhengig av din oppførsel fordi han er sammen med deg fordi du er så høy på deg selv.

Men å ha ambisjoner om å være bra, er en del av jobben. Neste er å faktisk være det ;-)

Anonymkode: 3645f...2df

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel for øyeblikket og jobber med meg selv, Jeg ønsker å bli det beste potensiale av meg selv..

jeg vil at min neste kjæreste skal føle "stolthet" når han er ute sammen med meg. Å få lange blikk osv. Det hørtes kanskje teit ut, men jeg har det faktisk som et mål :) 

akuratt nå jobber jeg med "drømme kroppen" skal ned noen kg trene styrke for å få litt størrre/finere rumpe. 

Skal så gjøre masse annet som gjør meg mer attraktiv.. 

jeg kommer til å jobbe for å bli likt i kompisgjengen og selvfølgelig unne han gutte kvelder. 

Jeg vet at utsende ikke er alt, og selfølgelig er "alle" stolt over kjæresten sin. Det er mange andre kvaliteter som spiller inn i valg av partner osv. MEN realiteten er at utsende har mye å si der ute (spesielt når ukjente ikke kjenner til de andre flotte kvalitetene)

Det er ikke til å stikke under en stol at menn liker å se på en vakker kvinne, jeg kommer til å like å få litt oppmerksomhet i hverdagen. Og kanskje det gir mannen bedre selvtillit? - "hun kan få hvem som helst, men hun vil ha meg" 

Jeg har vært i forhold der jeg og spesielt min partner har latt seg forfalle. Mener det er viktig å se bra ut for hverandre, å holde den seksuelle kjemien oppe. Selv etter 4, 8 15 år osv .       

Alle kan bli den beste utgangen av seg selv uansett alder :) 

Hva tenker dere menn om dettte, ville dere satt pris på en slik kjæreste? 

Du burde få deg et LIV! Skremmende lesning.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg for barn, så ønsker jeg jo se bra ut? Det å stelle seg/ ta vare på utsende for meg til å føle meg vakker og femenin. Jeg er fortsatt en kvinne selv om jeg blir mamma :) 

ts

Man er da kvinne selv om man ikke forsøker se ut som forsidepiken på vi menn eller kk. Det er mer til å være menneske enn at mannen skal være stolt av utseende ditt. Man må ikke se perfekt ut eller bruke timesvis og tusenvis på utseende for å være feminim og kvinnelige

Anonymkode: c7853...a0f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med intelekt og refleksjon?

Anonymkode: 7646a...8ed

• Liker 2
Skrevet

Prøver du å spørre om menn liker pene kvinner som ikke lar seg forfalle?

Feministene har lært meg at menn foretrekker overvektige blåhårede feminister som har hår på så mange plasser som mulig.

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke bra ut for å være helt ærlig. Det virker som du forkuserer for mye på å være en perfekt kjæreste som alle ønsker istedenfor å være deg. Tror du ikke du vil bli lei av dette etterhvert? Også kommer dagen da du ikke orker å spille perfekt kjæreste lenger og forandrer deg. Og mannen er ikke lenger sammen med den kvinnen han møtte for du har blitt den egentlige deg. Som sikkert er bra nok som du er.

Anonymkode: a76fc...f2b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...