Gå til innhold

Hva synes dere om navnet "Sandra"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Beklager. Sandra Lyng har satt en del uheldige standarder for det navnet. Det er blitt litt sånn tits and ass belastet. 

Anonymkode: 156e4...12e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får litt rosablogger-feeling av det

Anonymkode: dc61e...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg forbinder det med datteren til en noget spesiell person jeg ble kjent med gjennom en hobby for mange år siden. Dette mennesket hadde dialekt fra Trøndelag og uttalte datterens navn for Saaaaaindra. Etter å ha hørt om Saaaaaindra opp og ned og i mente klarer jeg ikke lenger å lese Sandra uten å høre det på en slik utrolig irriterende og gnålete måte inni hodet mitt. Så nei, liker ikke. Ikke fordi det ikke er pent, men fordi det er blitt ødelagt. 

Anonymkode: 62a26...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg til å tenke på artisten Sandra

Anonymkode: 24bc0...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt vanlig fint navn:) Om man ikke er så opptatt av kjendiser så har man kanskje ikke uheldige assosiasjoner til det heller.

Anonymkode: 5211a...82c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt vanlig fint navn:) Om man ikke er så opptatt av kjendiser så har man kanskje ikke uheldige assosiasjoner til det heller.

Anonymkode: 5211a...82c

sa ikke at det var uheldig.

Anonymkode: 24bc0...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det ikke. For meg er det et typisk Harry-navn. Jeg ser for meg hun som droppet ut av videregående da hun var 17 år og ble gravid med den småkriminelle Ronny.  

Det minner meg også om spalten "Spør Sandra" i Romantikk-bladene på 80-tallet eller Sandra Salamander i Pelle Parafins Bøljeband-serien. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt og gammeldags. Hvem vil hete Sandra? Sand? Husker noen med nesten samme navn som ble mobbet (strand rim). Lenge siden, men det er definitivt et mobbenavn. 
"Sandra, Sandra er en panda"  (bruker sandra da det er nesten identisk til det navnet) Før unger viste at pandaer var en hvitt og sort bjørn (ja... veldig ung alder). Hun flyttet i alle fall mens jeg var ung. 

Endret av Drakan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt i samme gate som Tanja. I tillegg til det jeg nevnte, ser jeg for meg Sandra som glamourmodell. Typisk forsidepike på Vi Menn "Møt sexy Sandra fra Kløfta". 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er et fint navn og har ingen negative tanker eller assosiasjoner rundt det (som åpenbart flere andre har)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er absolutt et pent navn, men jeg kan ikke noe for at jeg assosierer det med Sandra Lyng Haugen, som nevnt over her...

Anonymkode: a3f7a...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...