Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #1 Del Skrevet 26. desember 2004 Føler at legen ikke tar meg alvorlig og vil snarest bytte. Men hvor fort kan jeg få en ny? Jeg flyttet forøvrig i våres, så da har jeg kanskje uansett krav på en ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #2 Del Skrevet 26. desember 2004 glemte også å spørre om hvordan jeg gjør det? Må jeg ringe et spes. tlf.nr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. desember 2004 #3 Del Skrevet 26. desember 2004 xxx xx xxx er nummeret til fastlegeordningen. (tlf slettet, ifølge forumets regler er det ikke lov å poste tlf nr. - Mie, moderator) Der får du også opplyst om hvilke leger i ditt nærområde som har ledig for nye pasienter. Vil du lese mer, kan du gå inn på Trygdeetaten sine sider: http://www.trygdeetaten.no/default.asp?str...m&path=fastlege Tror du kan bytte fastlege inntil 2 ganger i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #4 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg fikk ny fastlege ganske fort etter at jeg flyttet. Jeg ble faktisk overrasket over hvor fort det gikk, men det kommer sikkert litt an på. Da jeg meldte adresseforandring fikk jeg automatisk papirer tilsendt som jeg fylte ut og returnerte. Men du kan også gå inn på; http://www.trygdeetaten.no/default.asp?str...path_sub=skjema hvor du finner skjemaer for bytte av fastlege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2004 #5 Del Skrevet 26. desember 2004 Takk til dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. desember 2004 #6 Del Skrevet 26. desember 2004 det skjer fra den 1 i første mnd etter at du har kontaktet fastlegekontoret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #7 Del Skrevet 27. desember 2004 Fastlegekontoret har forresten kortere åpningstid nå i romjula, fra 10.00 til 14.00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå