AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Noen som kan fortelle litt om hvordan det er der? Har søkt på sykepleien litt her og der, men ønsker å vite litt mer om Kongsvinger før jeg evt. Setter det på førstevalget. Hvordan er skolen? hvordan er klassene/læreren (lektorene) og hvor mange er det PR klasse? hvor ligger skolen i forhold til politiskolen? Hvilke områder er det billigst å bo, men hvor man har gang/sykkel avstand til skolen? Må man skaffe seg bøker selv? Kan ingenting om hvordan det er å gå på sykepleien så ja, trenger all info Anonymkode: cde33...916
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan fortelle litt om hvordan det er der? Har søkt på sykepleien litt her og der, men ønsker å vite litt mer om Kongsvinger før jeg evt. Setter det på førstevalget. Hvordan er skolen? hvordan er klassene/læreren (lektorene) og hvor mange er det PR klasse? hvor ligger skolen i forhold til politiskolen? Hvilke områder er det billigst å bo, men hvor man har gang/sykkel avstand til skolen? Må man skaffe seg bøker selv? Kan ingenting om hvordan det er å gå på sykepleien så ja, trenger all info Anonymkode: cde33...916 Høgskolen ligger langs rv 2 på vei mot Sverige/Charlottenberg. Politihøgskolen ligger helt andre veien på vestsiden på vei nordover mot Solør ca 7,6 km unna hverandre. Kongsvinger generelt er billig å bo, har du bil, ville jeg kanskje hørt litt utenfor sentrum, da kan du leie hus eventuelt til samme pris(om ikke billigere), enn i sentrum. Anonymkode: 3b6c7...5e4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Skrevet 7. mai 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høgskolen ligger langs rv 2 på vei mot Sverige/Charlottenberg. Politihøgskolen ligger helt andre veien på vestsiden på vei nordover mot Solør ca 7,6 km unna hverandre. Kongsvinger generelt er billig å bo, har du bil, ville jeg kanskje hørt litt utenfor sentrum, da kan du leie hus eventuelt til samme pris(om ikke billigere), enn i sentrum. Anonymkode: 3b6c7...5e4 TS her Takk for tips Har du noen navn på "billige" steder/områder å bo utenfor sentrum? Har bil, men liten inntekt neste år. Hvordan er kolektiv transporten i Kongsvinger? Buss/tog? Anonymkode: cde33...916
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her Takk for tips Har du noen navn på "billige" steder/områder å bo utenfor sentrum? Har bil, men liten inntekt neste år. Hvordan er kolektiv transporten i Kongsvinger? Buss/tog? Anonymkode: cde33...916 Roverud/Galterud/Austmarka/Brandval/Grue/Eidskog, dog blir de to siste stedene 20 min til Vinger. Tog til Oslo hver time, samme med Stockholm Bybuss også hvert 20 minutt tror jeg, finner du på Hedmark trafikk👍 Har ingen erfaring med høgskolen dessverre.. Anonymkode: 3b6c7...5e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå