Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Samboeren min og jeg skal ta en uke ferie i starten av august. Vi har enda ikke bestilt reise og venter nok enda litt til mtp på at restplassene ofte dukker opp i juni. 

Jeg har vært på Rhodos, i Faliraki og Marmaris tidligere. Jeg kunne tenke meg å oppleve noe annet enn disse stedene. Tyrkia er litt uaktuelt nå, men åpen for steder i Spania, Hellas og Kroatia:) Vi er glad i å oppleve litt utenom å bare ligge på stranda og purke ;) Gjerne båtturer, andre sportsaktiviteter, kanskje vinsmaking i området er noe, m.m. vi er åpen for det meste. Har du et tips om et sted, gjerne tips om hotell m.m. som er kjærestepar kan reise til? Vi tenker å betale omkring 10-12k, eller mindre. Vi er ute etter en grei standard, gjerne et hotell som tilbyr god frokost, basseng er ikke noe krav, men vi ønsker gjerne en liten uteplass å sitte på/balkong, rent og pent hotell (=

Kom gjerne med tips =D

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Las Palmas eller Split/Trogir

Anonymkode: 55209...537

• Liker 1
Skrevet

Jeg og kjæresten min var på Kypros i fjor, der var det veldig fint og ikke så altfor dyrt 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er ute etter fine strender bør dere styre unna Kroatia. Der er det ikke så mange sandstrender, men de som er er fine. Koster dog mer å reise til stedene med fine strender. Kypros, Kreta og Mallorca er fine steder med mange ulike reisemål. Sportsaktiviteter finner du som regel overalt. På Mallorca er det fint å sykle hvis dere er interessert i det. Styr unna de største turiststedene.

Anonymkode: 3316c...979

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere er ute etter fine strender bør dere styre unna Kroatia. Der er det ikke så mange sandstrender, men de som er er fine. Koster dog mer å reise til stedene med fine strender. Kypros, Kreta og Mallorca er fine steder med mange ulike reisemål. Sportsaktiviteter finner du som regel overalt. På Mallorca er det fint å sykle hvis dere er interessert i det. Styr unna de største turiststedene.

Anonymkode: 3316c...979

Har du tips til spesifikke steder på Kypros, Kreta og Mallorca:)? Ja sykling er helt innafor.  Vi liker å være aktive 😁👌

Skrevet
På 8.5.2017 den 9.11, Apekatten skrev:

Jeg og kjæresten min var på Kypros i fjor, der var det veldig fint og ikke så altfor dyrt 😊 

Tips til hotell/sted kanskje 😁? 

AnonymBruker
Skrevet

Har dere god råd? Vil anbefale Mauritius som kjærestetur! 

Anonymkode: a188a...38f

Skrevet
3 timer siden, Silje92 skrev:

Tips til hotell/sted kanskje 😁? 

Pernera beach hotel i Fig Tree Bay 😊 Veldig fint hotell og god mat! 

Skrevet
50 minutter siden, Apekatten skrev:

Pernera beach hotel i Fig Tree Bay 😊 Veldig fint hotell og god mat! 

Sykt fint, men litt stiv pris på det tidspunktet vi skal dra :/ 20-25k for to personer.  Men kan jo håpe på litt bra restplasser da 😎😎

AnonymBruker
Skrevet

Play de Palma Mallorca :)

Anonymkode: 2efc2...829

Skrevet

Jeg og typen skal til Palma, Mallorca i starten av August ^_^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...