Silje92 Skrevet 7. mai 2017 #1 Skrevet 7. mai 2017 Heisann! Samboeren min og jeg skal ta en uke ferie i starten av august. Vi har enda ikke bestilt reise og venter nok enda litt til mtp på at restplassene ofte dukker opp i juni. Jeg har vært på Rhodos, i Faliraki og Marmaris tidligere. Jeg kunne tenke meg å oppleve noe annet enn disse stedene. Tyrkia er litt uaktuelt nå, men åpen for steder i Spania, Hellas og Kroatia Vi er glad i å oppleve litt utenom å bare ligge på stranda og purke Gjerne båtturer, andre sportsaktiviteter, kanskje vinsmaking i området er noe, m.m. vi er åpen for det meste. Har du et tips om et sted, gjerne tips om hotell m.m. som er kjærestepar kan reise til? Vi tenker å betale omkring 10-12k, eller mindre. Vi er ute etter en grei standard, gjerne et hotell som tilbyr god frokost, basseng er ikke noe krav, men vi ønsker gjerne en liten uteplass å sitte på/balkong, rent og pent hotell (= Kom gjerne med tips =D
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Skrevet 7. mai 2017 Las Palmas eller Split/Trogir Anonymkode: 55209...537 1
Apekatten Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 Jeg og kjæresten min var på Kypros i fjor, der var det veldig fint og ikke så altfor dyrt 😊
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 Hvis dere er ute etter fine strender bør dere styre unna Kroatia. Der er det ikke så mange sandstrender, men de som er er fine. Koster dog mer å reise til stedene med fine strender. Kypros, Kreta og Mallorca er fine steder med mange ulike reisemål. Sportsaktiviteter finner du som regel overalt. På Mallorca er det fint å sykle hvis dere er interessert i det. Styr unna de største turiststedene. Anonymkode: 3316c...979
Silje92 Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere er ute etter fine strender bør dere styre unna Kroatia. Der er det ikke så mange sandstrender, men de som er er fine. Koster dog mer å reise til stedene med fine strender. Kypros, Kreta og Mallorca er fine steder med mange ulike reisemål. Sportsaktiviteter finner du som regel overalt. På Mallorca er det fint å sykle hvis dere er interessert i det. Styr unna de største turiststedene. Anonymkode: 3316c...979 Har du tips til spesifikke steder på Kypros, Kreta og Mallorca:)? Ja sykling er helt innafor. Vi liker å være aktive 😁👌
Silje92 Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2017 På 8.5.2017 den 9.11, Apekatten skrev: Jeg og kjæresten min var på Kypros i fjor, der var det veldig fint og ikke så altfor dyrt 😊 Tips til hotell/sted kanskje 😁?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 Har dere god råd? Vil anbefale Mauritius som kjærestetur! Anonymkode: a188a...38f
Apekatten Skrevet 9. mai 2017 #8 Skrevet 9. mai 2017 3 timer siden, Silje92 skrev: Tips til hotell/sted kanskje 😁? Pernera beach hotel i Fig Tree Bay 😊 Veldig fint hotell og god mat!
Silje92 Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2017 50 minutter siden, Apekatten skrev: Pernera beach hotel i Fig Tree Bay 😊 Veldig fint hotell og god mat! Sykt fint, men litt stiv pris på det tidspunktet vi skal dra :/ 20-25k for to personer. Men kan jo håpe på litt bra restplasser da 😎😎
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #10 Skrevet 10. mai 2017 Play de Palma Mallorca Anonymkode: 2efc2...829
Fame Skrevet 10. mai 2017 #11 Skrevet 10. mai 2017 Jeg og typen skal til Palma, Mallorca i starten av August ^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå