AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #1 Del Skrevet 7. mai 2017 Vi skal kjøpe sprinkelseng på Ikea. Det finnes jo uendelig med madrasser, så jeg vet ikke hvor vi skal begynne.. Er madrassene til ikea gode, evt hvilken er best, eller bør man kjøpe et annet sted? Kom gjerne med konkrete tips til madrasser Er det mest vanlig å ha kun 1 madrass, eller har man en overmadrass eller lignende i tillegg? Anonymkode: 133ca...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #2 Del Skrevet 7. mai 2017 Vi er veldig fornøyd. Kjøpte vyssa vackert og len madrassbeskytter det var den madrassen vi fikk anbefalt til daglig bruk Anonymkode: 838bb...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #3 Del Skrevet 7. mai 2017 Ikea sine madrasser passer bare til ikea sine senger og visa versa. Helt fine madrasser på ikea Anonymkode: 0aa13...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #4 Del Skrevet 7. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikea sine madrasser passer bare til ikea sine senger og visa versa. Helt fine madrasser på ikea Anonymkode: 0aa13...7c0 De har helt standardmål på sprinkelsengene sine, 60x120. Så det høres veldig rart ut om ikke andre madrasser da skal passe?.. Anonymkode: 133ca...3fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alabaster Skrevet 7. mai 2017 #5 Del Skrevet 7. mai 2017 De er helt greie de! Husk at en baby veier så lite at de ikke trenger all verdens med støtte fra madrassen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #6 Del Skrevet 7. mai 2017 Har madrass fra IKEA og et tisselaken men her skal vaska bytte til større seng snart har funka fint med madrass derfra. Anonymkode: e724b...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #7 Del Skrevet 7. mai 2017 Har madrass og overmadrass fra jysk. Fornøyd. Anonymkode: 598e3...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #8 Del Skrevet 7. mai 2017 Det høres jo bra ut Da kjøper vi en av de dyreste madrassene. Er forøvrig litt skeptisk til tisselaken mtp lufting osv. Selv om man legger det "nede" i sengen, så blir jeg litt urolig for at baby kan bli liggende over det med hodet? Da tror jeg heller at jeg vil ha en overmadrass med god lufting frem til babyen blir feks 1 år? Da kan man slenge hele overmadrassen i vaskemaskinen. Anonymkode: 133ca...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #9 Del Skrevet 7. mai 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres jo bra ut Da kjøper vi en av de dyreste madrassene. Er forøvrig litt skeptisk til tisselaken mtp lufting osv. Selv om man legger det "nede" i sengen, så blir jeg litt urolig for at baby kan bli liggende over det med hodet? Da tror jeg heller at jeg vil ha en overmadrass med god lufting frem til babyen blir feks 1 år? Da kan man slenge hele overmadrassen i vaskemaskinen. Anonymkode: 133ca...3fe Jeg brukte madrassbeskytter ( tynnere enn overmadrass, og billigere) men hadde tisselaken mellom madrass og madrassbeskytteren. Lettere å vaske og ingen søl på madrassen Anonymkode: 7a59b...71c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 7. mai 2017 #10 Del Skrevet 7. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte madrassbeskytter ( tynnere enn overmadrass, og billigere) men hadde tisselaken mellom madrass og madrassbeskytteren. Lettere å vaske og ingen søl på madrassen Anonymkode: 7a59b...71c Samme her Og lakenet er lagt på tvers så det ikke kan krølle seg oppover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #11 Del Skrevet 7. mai 2017 Vi har vyssa vackert med overmadrass også fra ikea (har et par overmadrasser tilfelle uhell). Kunne ikke falt meg inn å bruke et tett tisselaken. Har for øvrig aldri hatt et eneste uhell etter at vi gikk over til sprinkelsenga! Takke meg til Libero Touch Anonymkode: 87e31...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2017 #12 Del Skrevet 7. mai 2017 Min erfaring er at man trenger jo ikke tisselaken til spedbarn - de sover jo i bleia, uhell skjer ikke ofte, Men overmadrass er fint å ha, i tilfelle gulp eller en sjelden uhell. Tisselaken trenger man derimot når man nærmer seg bleieslutt, for da kan det bli en del uhell... Anonymkode: c0776...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. mai 2017 #13 Del Skrevet 8. mai 2017 Vi har madrass og overmadrass fra Ikea. Veldig fornøyd. Har også kjøpt til lillebror når den kommer at han skal sove i senga si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #14 Del Skrevet 8. mai 2017 5 timer siden, FantasDick skrev: Vi har madrass og overmadrass fra Ikea. Veldig fornøyd. Har også kjøpt til lillebror når den kommer at han skal sove i senga si. Hvilke madrasser har dere? Jeg finner ikke noen overmadrasser når jeg søker på nett? Anonymkode: 133ca...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #15 Del Skrevet 8. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilke madrasser har dere? Jeg finner ikke noen overmadrasser når jeg søker på nett? Anonymkode: 133ca...3fe Altså på ikea sin nettside. Anonymkode: 133ca...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. mai 2017 #16 Del Skrevet 8. mai 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke madrasser har dere? Jeg finner ikke noen overmadrasser når jeg søker på nett? Anonymkode: 133ca...3fe Usikker på hva den heter, men skal sjekke i løpet av dagen. Fant den ikke på nettsidene jeg heller, men kjøpte på Leangen for to år siden og senest noen uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #17 Del Skrevet 8. mai 2017 Ville kjøpt madrass fra en ordentlig møbelforretning. IKEA har mye bra, men for meg er det viktig med en ordentlig og god madrass til barnet mitt så her er det Wonderland madrass. Anonymkode: 36ebe...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #18 Del Skrevet 8. mai 2017 Vi har Vyssa skönt og overmadrass fra IKEA (som jeg ikke husker hva heter eller finner på nett akkurat nå). Vi er fornøyd med disse. Anonymkode: 46f99...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #19 Del Skrevet 8. mai 2017 Vyssa Tulta heter overmadrassen. Anonymkode: 87e31...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. mai 2017 #20 Del Skrevet 8. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vyssa Tulta heter overmadrassen. Anonymkode: 87e31...b8a Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå